Hotel Miletos

1 review over Hotel Miletos in het Nederlands

Met vrienden

Kunnen ze nu niet meer nadoen

luc
1-6-2010

Reusachtig theater met binnenin gangen van 5 m breed en 10 m hoog. Elke steen lijkt geplaatst door een reus. Prachtig zicht op de streek.

Bij de thermen staan heel wat fundamenten nog onder water.

Op nog geen 10 minuten tijd zagen we daar heel wat dieren: drie groene waterslangen, een zeldzame witte reiger, wat zilverreigers, een ooievaar, talloze kikkers en enkele grote padden in een poel tussen de zuilen. Heel wat kikkers lagen echter dood op de stenen met opgeblazen buik. Geen idee wat de oorzaak kan zijn.

We aten er 's middags onze broodjes en deelden die met een brave loslopende hond. Gekoelde dranken, geperst fruitsap en heel wat souvenirs zijn voorbij de ingang te koop. Prijzen zijn niet duur.

Zeer weinig volk waardoor we ons als archeologen begonnen te voelen.

Entreeprijs is slechts 3 lira en parking is gratis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miletos in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miletos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.