Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

9.1Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Altinkum/Didim

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Aquasis Deluxe Resort en Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Aquasis Deluxe Resort en Spa is een groot resort aan de Egeïsche zee vlakbij Didim. Hier verblijf je op basis van ultra all-inclusive. Reviewer Esmeé is net als andere reviewers erg enthousiast over het restaurant: ‘Het restaurant heeft een goede bediening die alles voor de klanten over heeft. Goede service en snelle bediening. Onze serveerster Nur heeft geweldige familiefoto’s van ons gemaakt en de tafel mooi gemaakt voor mijn moeders verjaardag. Het was een leuke en lekkere avond!’ Benieuwd welke faciliteiten er voor jullie nog meer tussenuit springen? Lees dan snel verder.

Het zit natuurlijk al een beetje in de naam van het hotel, maar voor waterpret zit je hier zeker goed. Zo zegt reviewer M. Chain: ‘mega zwembad. Overal waar je kijkt is het zwembad’. En ook over de glijbanen zijn jullie enthousiast, ondanks dat ze maar beperkt open zijn op de dag (tussen 10-12 en tussen 14-16). M. Chain: ‘De drakenglijbaan is spectaculair en voor volwassenen’.

En wist je dat je in het zwembad van Aquasis Deluxe Resort en Spa ook je eigen speelattributen mag meenemen? Zo schrijft Kelly: ‘Het zwembad was heel groot en je mocht van alles mee nemen van luchtbedden tot grote eenhoorns, de zee was ook echt heel fijn je kan echt een heel eind lopen en het blijft ondiep rond om de pier zijn heel veel vissen te zien!’ Ellen geeft wel aan dat je moet opletten bij de tegels van het zwembad, omdat deze erg glad kunnen zijn.

Zijn je kinderen even uitgezwommen? Dan kunnen ze terecht bij de animatie. Je hebt hier zowel animatie van Aquasis Deluxe Resort en Spa als van de touroperator (als je bij deze boekt). Reviewer M. Willemsen zegt hierover: ‘animatie is perfect en gezellige jongens en meisjes ook ‘s avonds bij de poolbar erg gezellig muziek bingo dansen 1x in de week treed er een bandje op maandagavond’.

Een leuk extraatje van de all-inclusive in Aquasis Deluxe Resort & Spa is dat je 1x per week à la carte mag eten naar keuze. Ray en Esther zeggen bijvoorbeeld dat het Turkse à la carte restaurant een aanrader is.

Jullie geven aan dat het onderhoud van het hotel soms wel wat te wensen overlaat. De kamers worden echter goed schoongemaakt en zijn luxe. Zo schrijft Miranda over haar kamer: ‘Wij hadden een lake house swimm up room, super fijne kamer aan het zwembad en met aparte slaapkamer, de afwerking en onderhoud van de kamer moet wel nodig aangepakt worden anders blijft er niets van over!!! Hygiene in en rondom het hotel top!!!’

Omgeving

In de directe omgeving van Aquasis Deluxe Resort & Spa is er niet veel te doen. Wel zijn veel van jullie enthousiast over de avondmarkt in de buurt van het hotel. Kelly schrijft hierover bijvoorbeeld: ‘De omgeving is idd niet veel maar met de dolmus die bij het hotel stopt is het 5 min naar het centrum waar je een grote boulevard heb zeker de moeite waard en op zaterdag avond kun je voor 10 euro met de taxi naar de nightmarkt’. Je kunt natuurlijk ook altijd de dolmus of taxi nemen om de omgeving nog verder te verkennen.

376 reviews over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

• 5Bernard26-10-2017

Nooit meer. IJskoud zwemwater veel wind geen 9,2

Transfer en ontvangst was goed iets te snel. Eerste dagen veel wind, ijskoud zwemwater. Hostipitality was erg slecht. Spraken slecht Engels en Duits zo ook in de regio. Animatie was slecht, glijbanen 2 gesloten en tijdens de openingstijden toch gesloten. Douche vies, schimmel in voegen kitranden en afvoer. Toilet idem. Wasbak; haren in de afvoer en afsluiter pikzwart. Eten was redelijk, borden koud en vies. Of werd vies geveegd door de schoonmaak. In lobby krijg je frisdrank en bier in warme glazen. Receptie spreekt gebrekkig Engels en Duits. De piccolo en Gast Relation waren de enige positieve gastvriendelijk. Strand erg vies met peuken. Tevens liggen er stenen en is er geen diepte. Voordeel het is niet toeristisch en je kan alleen met Lira betalen. Boottochtje kostte €10 vrij goedkoop. Lig net te ver van de bewoonde wereld en haven af. Transfer 1 3/4 uur tot bij andere 4 uur. Verstappen was er niks bij. Hotel 2 jaar oud is niets meer van te zien, over 2 jaar sloop? 4 pers. 4e slaapt op sofa max 150cm

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 31-10-2017

Beste Gasten,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen ons te schrijven. Het spijt ons heel erg dat uw wens is verlopen. Doordat het een nieuw hotel betreft, zijn er nog vele dingen die we kunnen en moeten veranderen. Wij proberen als Aquasis De Luxe Resort & Spa u de beste service te geven die mogelijk is. Wij hopen dat u ons de kans geeft op een volgende vakantie ons kunnen te bewijzen.

Hatice Doğan Guest Relation Manager Aquasis De Luxe Resort & Spa

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10Esther Denissen09-10-2017

Geweldig voor herhaling vatbaar

Super hotel zeker voor kinderen genoeg speel plezier, schoon goed eten vriendelijk personeel, min puntje einde upgrade van kamer is hier niet te betalen kun je het beter direct boeken. Is goedkoper

Hatice Doğan Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 10-10-2017

Dear Guest Esther Denissen,

thank you for choosing Aquasis De Luxe Resort & Spa for your holidays and for spending your precious time to share your opinion with us. Your feedback is very precious for us.

We are more than happy to know that your stay with us was so enjoyable. we are doing our best to provide the best possible services quality to all our Guests and make sure that our Guests are speinding their holidays in comfort. That is why your satisfaction is so important for us.

Once again, thank you for your comment. We are looking forward to see you here again soon.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10Toonen10-09-2017

Heerlijk ruim resort

Het resort is zeer ruim van opzet. De zwembaden zijn echt megagroot dus als je van een rondje zwemmen houdt kun je hier je hart ophalen. Bedjes meer dan voldoende, geen rennende gekken in de ochtend. het personeel haalt er gewoon bedden bij indien nodig. nogmaals ruimte genoeg dus dat is geen probleem. de toiletten bij het zwembad zouden wat extra aandacht mogen hebben. Qua eten is er voldoende variatie en smaakt het zoals verwacht mag worden van een5 sterren accommodatie. Men werkt ook veel met vis. (apart buffet).Het resort ligt ongeveer 3,5 km van het centrum van Altinkum. verwacht hier geen 500 winkels met shirts en broeken zoals elders. het toerisme is hier nog niet helemaal ingeburgerd. Euro's pinnen is ons niet gelukt maar met de Lira kun je natuurlijk alle kanten op. Er is een bazar vlakbij en met de taxi ben je er met 10 minuten voor 40 lira .(ca 10 euro) Aan het strand is ook weer veel ruimte. als je niet in het drukke deel wilt liggen. ga je gewoon een eindje verderop liggen. Hier staat ook het a la carte restaurant. Al met al een uitstekend hotel met alles erop en eraan. Dit was onze 10e Turkije reis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10marko07-09-2017

great hotel, very friendlys

great hotel, very friendly and trained staff, good entertainment and animators. a bit windy.

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 08-09-2017

Dear Marko,

Thank you for choosing Aquasis De Luxe Resort & Spa for your holiday and for sharing your holiday experience. Your feedback is very much appreciated. We are happy to read that you holidays in our hotel was so enjoyable. Once again, thank you for your review. We hope to welcome you in our hotel again soon.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 10Margit Giesen29-08-2017

Geweldig!

In de meivakantie hier geweest. We hebben het zo naar de zin gehad dat we voor oktober met de herfstvakantie nog een weekje hebben geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Zalige verwenvakantie als je tegen koud water kan26-08-2017

Genoten tot en met

Heerlijk en overdreven veel eten, reuze buffetten met super behulpzaam personeel, zalige drankjes, fantastische animatie dankzij het (vlaamse) XPerience team van de touroperator, geweldige swimuproom, gemakkelijke verbindingen via Dolmus.... alleen ijs en ijskoud water in de zwembaden. En het (kleine) terras was heel vuil door zwaluwennesten en hun uitwerpselen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 8de brie22-08-2017

mooi groot opgezet complex

avondeten vinden we minder maar ontbijt en lunch is prima.

Hatice Doğan Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 24-08-2017

Beste meneer/mevrouw,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Hatice Doğan

Guest Relation Manager

Aquasis De Luxe Resort & Spa

• 8claudia16-08-2017

Super

heel veel vertier,voor ieder wat wils.Eten en drinken erg goed

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 20-08-2017

Dear Guest claudia,

Thank you for being our guest and for spending your time to write a comment for us. Your feedback is very much appreciated. We are delighted to learn that your stay in our hotel is such a great memory. All of our staff is working very hard everyday to turn your holidays into a memorable experience and your kind words are very motivating. Once again, thank you for your comment. We hope we will have chance to see you and your family here again soon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8melehat15-08-2017

super gezellig

voldoende variatie in eten / activiteiten, mooie kamers en hygiene in orde.

Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 20-08-2017

Dear Guest melehat,

Thank you for choosing Aquasis De Luxe Resort & Spa for your holiday and for spending your time to write such a nice opinion for us. Your feedback is very much appreciated.

We are more than happy to know your stay in our hotel fulfilled your expectations. Once again, thank you so much for your opinion. We hope that one day we will have a chance to welcome you in our hotel again.

• 9kayhan15-08-2017

very nice

mooi hotel enige opmerking is eten op meerdere ,plekken om drukte een beetje te verdelen

Hatice Doğan Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 24-08-2017

Beste meneer/mevrouw,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Hatice Doğan

Guest Relation Manager