Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

9.1Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Altinkum/Didim

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Aquasis Deluxe Resort en Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Aquasis Deluxe Resort en Spa is een groot resort aan de Egeïsche zee vlakbij Didim. Hier verblijf je op basis van ultra all-inclusive. Reviewer Esmeé is net als andere reviewers erg enthousiast over het restaurant: ‘Het restaurant heeft een goede bediening die alles voor de klanten over heeft. Goede service en snelle bediening. Onze serveerster Nur heeft geweldige familiefoto’s van ons gemaakt en de tafel mooi gemaakt voor mijn moeders verjaardag. Het was een leuke en lekkere avond!’ Benieuwd welke faciliteiten er voor jullie nog meer tussenuit springen? Lees dan snel verder.

Het zit natuurlijk al een beetje in de naam van het hotel, maar voor waterpret zit je hier zeker goed. Zo zegt reviewer M. Chain: ‘mega zwembad. Overal waar je kijkt is het zwembad’. En ook over de glijbanen zijn jullie enthousiast, ondanks dat ze maar beperkt open zijn op de dag (tussen 10-12 en tussen 14-16). M. Chain: ‘De drakenglijbaan is spectaculair en voor volwassenen’.

En wist je dat je in het zwembad van Aquasis Deluxe Resort en Spa ook je eigen speelattributen mag meenemen? Zo schrijft Kelly: ‘Het zwembad was heel groot en je mocht van alles mee nemen van luchtbedden tot grote eenhoorns, de zee was ook echt heel fijn je kan echt een heel eind lopen en het blijft ondiep rond om de pier zijn heel veel vissen te zien!’ Ellen geeft wel aan dat je moet opletten bij de tegels van het zwembad, omdat deze erg glad kunnen zijn.

Zijn je kinderen even uitgezwommen? Dan kunnen ze terecht bij de animatie. Je hebt hier zowel animatie van Aquasis Deluxe Resort en Spa als van de touroperator (als je bij deze boekt). Reviewer M. Willemsen zegt hierover: ‘animatie is perfect en gezellige jongens en meisjes ook ‘s avonds bij de poolbar erg gezellig muziek bingo dansen 1x in de week treed er een bandje op maandagavond’.

Een leuk extraatje van de all-inclusive in Aquasis Deluxe Resort & Spa is dat je 1x per week à la carte mag eten naar keuze. Ray en Esther zeggen bijvoorbeeld dat het Turkse à la carte restaurant een aanrader is.

Jullie geven aan dat het onderhoud van het hotel soms wel wat te wensen overlaat. De kamers worden echter goed schoongemaakt en zijn luxe. Zo schrijft Miranda over haar kamer: ‘Wij hadden een lake house swimm up room, super fijne kamer aan het zwembad en met aparte slaapkamer, de afwerking en onderhoud van de kamer moet wel nodig aangepakt worden anders blijft er niets van over!!! Hygiene in en rondom het hotel top!!!’

Omgeving

In de directe omgeving van Aquasis Deluxe Resort & Spa is er niet veel te doen. Wel zijn veel van jullie enthousiast over de avondmarkt in de buurt van het hotel. Kelly schrijft hierover bijvoorbeeld: ‘De omgeving is idd niet veel maar met de dolmus die bij het hotel stopt is het 5 min naar het centrum waar je een grote boulevard heb zeker de moeite waard en op zaterdag avond kun je voor 10 euro met de taxi naar de nightmarkt’. Je kunt natuurlijk ook altijd de dolmus of taxi nemen om de omgeving nog verder te verkennen.

376 reviews over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

• 2018
    8Debby28-07-2018

Echt geweldig hotel!

Super hotel! Met de meivakantie geweest..animatie was nog niet compleet, ook de buitenlandse shows waren uitgesteld In omgeving niks te doen, maar wisten we van te voren Centrum erg klein, in 1 avond gezien Markt erg leuk en goedkoop Wij gaan zeker keer terug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Esmeé21-07-2018

Sakura Restaurant

Het restaurant heeft een goede bediening die alles voor de klanten over heeft. Goede service en snelle bediening. Onze serveerster Nur heeft geweldige familiefoto’s van ons gemaakt en de tafel mooi gemaakt voor mijn moeders verjaardag. Het was een leuke en lekkere avond !

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 20-08-2018

Beste Esmeé, Heel erg bedankt voor u vriendelijke bericht, en dank u wel voor de mooie punten die u ons heeft gegeven. Wij zijn er blij dat u een fıjn verblıjf heb gehad in Aquasis the luxe resort. En wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Vriendelijke groet, Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

• 10Isa Nijmeijer21-07-2018

Sakura Restaurant

Hele goede service. Wifi van het hotel kon het restaurant niet bereiken en we kregen een Hotspot van een van de medewerkers wat heel aardig was. Het voorgerecht was een beetje drooh maar voor de rest wel lekker

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 20-08-2018

Beste Nijmeijer, Heel erg bedankt voor u vriendelijke bericht, en dank u wel voor de mooie punten die u ons heeft gegeven. Wij zijn er blij dat u een fıjn verblıjf heb gehad in Aquasis the luxe resort. En wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Vriendelijke groet, Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

• 10Sandra21-07-2018

Sakura restaurant

Het restaurant heeft een goede service met lieve bediening. Met dank aan Nur Bil die onze avond onvergetelijk maakte. We hebben heerlijk gegeten.

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 20-08-2018

Beste Sandra, Heel erg bedankt voor u vriendelijke bericht, en dank u wel voor de mooie punten die u ons heeft gegeven. Wij zijn er blij dat u een fıjn verblıjf heb gehad in Aquasis the luxe resort. En wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Vriendelijke groet, Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Jan smetsers19-07-2018

Toppie

Sakura restaurant was lekker. Nur bil is een goede ober. Verder mooi complex en oke eten.

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 22-07-2018

Beste Jan,

Bedankt voor uw reactie! Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van ons hotel! We hopen u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

• 10De Schrijver Filip07-07-2018

Samira restaurant

Zeer goed restaurant! Lekker eten en super bediening niets was te veel! Nur fikret Umut was zeer vriendelijk!!!!

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 17-07-2018

Beste Filip,

Graag willen wij u bedanken voor uw complimenten.

Wij zijn erg blij dat u een hele fijne vakantie heeft gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10De Vriese Eveline07-07-2018

Sakura restaurant alacarte

Het eten was zeer lekker met een mooi uitzicht op de zee. De bediening was zeer vriendelijk en was zeker een pluspunt. Het was een echte aanrader!

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 17-07-2018

Beste Eveline,

Bedankt voor uw reactie!

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van ons hotel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Saskia03-06-2018

Zwembad, strand én lekker eten!

• Mooi, ruim (groot) opgezet park. Geen handdoeken leggen en de bedjes staan ruim langs het zwembad. Zelfs voor de kinderen hebben ze speciale kinderbedjes. Gratis handdoeken service voor bij het zwembad en strand
    • met ruime keuze aan activiteiten. Animatieteam van het hotel en als je via touroperator boekt, ook via

touroperator het Xperience team (zit aan het strand) + veel eet- en drinkgelegenheden zowel bij zwembad als bij het strand + ruime keuze bij het buffet, maar ook nog de mogelijkheid van a la carte restaurants. Wij zijn bij de Italiaan geweest en was erg goed! (1 keer gratis bij verblijf van minimaal een week) + aquapark, veel leuke glijbanen met toezicht - In de omgeving is er niets te doen -(te) groot park; niet geschikt als je slecht ter been bent

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 17-06-2018

Beste Saskia,

Bedankt voor uw reactie en goede feedback over ons hotel. Fijn dat u een prettig verbljif heeft gehad!

Wij, als Aqausis De Luxe Resort & Spa, hopen u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9L, L & B24-05-2018

Een geweldige vakantie!

Wij zijn deze week terug gekomen van 2 weken Aquasis en het was in 1 woord geweldig. Een prachtig onderhouden hotel met zeer vriendelijk, behulpzaam en hardwerkend personeel. Natuurlijk is er af een toe een kleine taalbarrière maar dat wordt meteen door een collega opgelost. De ligging aan zee is perfect, meer dan genoeg bedjes (ook bij het mooie en grote zwembad) en je kan een flink stuk lopend de zee in. In het begin is het even wennen aan de grote van het hotel maar naar een dag weet je precies wat waar is. Eten is uitgebreid en prima (bedankt voor de mooie tafel en prima service Yunus Tarhan) en de A la Carte is een heerlijke afwisseling. Animatieteam, zowel voor de kinderen (Lisa mist je nu al Arzu) als volwassenen, is perfect met professionele shows in het Amfitheater. De Sunset kamer was voor ons perfect, mooi uitzicht op zee en centraal/rustig gelegen. Dit zijn niet alleen maat mooie woorden, het is echt een aanrader!

Aquasis, Guest Relation Manager, 02-06-2018

Beste Gasten,

Graag willen wij u bedanken voor al uw mooie woorden. Wij zijn erg blij dat u een hele fijne vakantie heeft gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Mariska14-05-2018

Genoten!

Pluspunten: mooi, goed onderhouden en vooral schoon resort! Enorm zwembad met lekker fris water. Onbeperkt flesjes water, dagelijks kwamen obers bij het zwembad langs met cocktails, lekker en wisselend buffet, heerlijke patisserie met worteltaart en cheesecake, leuke animatie. Mooie en zeer voordelige Sunset kamer, 100m vanaf zee. Medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. "Minpunten": 2 uur in de bus vanaf Izmir, de stoomcabine werkte niet en er was 1 glijbaan kapot. Aanrader!!!

Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team, Guest Relation Manager, 19-05-2018

Beste Mariska,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa info