Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

9.1Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Altinkum/Didim

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Aquasis Deluxe Resort en Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Aquasis Deluxe Resort en Spa is een groot resort aan de Egeïsche zee vlakbij Didim. Hier verblijf je op basis van ultra all-inclusive. Reviewer Esmeé is net als andere reviewers erg enthousiast over het restaurant: ‘Het restaurant heeft een goede bediening die alles voor de klanten over heeft. Goede service en snelle bediening. Onze serveerster Nur heeft geweldige familiefoto’s van ons gemaakt en de tafel mooi gemaakt voor mijn moeders verjaardag. Het was een leuke en lekkere avond!’ Benieuwd welke faciliteiten er voor jullie nog meer tussenuit springen? Lees dan snel verder.

Het zit natuurlijk al een beetje in de naam van het hotel, maar voor waterpret zit je hier zeker goed. Zo zegt reviewer M. Chain: ‘mega zwembad. Overal waar je kijkt is het zwembad’. En ook over de glijbanen zijn jullie enthousiast, ondanks dat ze maar beperkt open zijn op de dag (tussen 10-12 en tussen 14-16). M. Chain: ‘De drakenglijbaan is spectaculair en voor volwassenen’.

En wist je dat je in het zwembad van Aquasis Deluxe Resort en Spa ook je eigen speelattributen mag meenemen? Zo schrijft Kelly: ‘Het zwembad was heel groot en je mocht van alles mee nemen van luchtbedden tot grote eenhoorns, de zee was ook echt heel fijn je kan echt een heel eind lopen en het blijft ondiep rond om de pier zijn heel veel vissen te zien!’ Ellen geeft wel aan dat je moet opletten bij de tegels van het zwembad, omdat deze erg glad kunnen zijn.

Zijn je kinderen even uitgezwommen? Dan kunnen ze terecht bij de animatie. Je hebt hier zowel animatie van Aquasis Deluxe Resort en Spa als van de touroperator (als je bij deze boekt). Reviewer M. Willemsen zegt hierover: ‘animatie is perfect en gezellige jongens en meisjes ook ‘s avonds bij de poolbar erg gezellig muziek bingo dansen 1x in de week treed er een bandje op maandagavond’.

Een leuk extraatje van de all-inclusive in Aquasis Deluxe Resort & Spa is dat je 1x per week à la carte mag eten naar keuze. Ray en Esther zeggen bijvoorbeeld dat het Turkse à la carte restaurant een aanrader is.

Jullie geven aan dat het onderhoud van het hotel soms wel wat te wensen overlaat. De kamers worden echter goed schoongemaakt en zijn luxe. Zo schrijft Miranda over haar kamer: ‘Wij hadden een lake house swimm up room, super fijne kamer aan het zwembad en met aparte slaapkamer, de afwerking en onderhoud van de kamer moet wel nodig aangepakt worden anders blijft er niets van over!!! Hygiene in en rondom het hotel top!!!’

Omgeving

In de directe omgeving van Aquasis Deluxe Resort & Spa is er niet veel te doen. Wel zijn veel van jullie enthousiast over de avondmarkt in de buurt van het hotel. Kelly schrijft hierover bijvoorbeeld: ‘De omgeving is idd niet veel maar met de dolmus die bij het hotel stopt is het 5 min naar het centrum waar je een grote boulevard heb zeker de moeite waard en op zaterdag avond kun je voor 10 euro met de taxi naar de nightmarkt’. Je kunt natuurlijk ook altijd de dolmus of taxi nemen om de omgeving nog verder te verkennen.

376 reviews over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

• 2019
    2TARIK Korkmaz04-05-2019

Nooit meer !

Groot hotel alleen wel jammer dat je niks te doen heb in het hotel en omgeving let op ook geen 3 Km wat er op de website staat in de maand mei is het koud daar vooral de water gelukkig had ik 2 weken een auto gehuurd heb buiten de hotel echt leuke dingen gedaan de eten is staandaard personeel is echt vriendelijk zeker een 10 voor hun alleen voor de rest niks heeeelll veeel polen en Roemenen mijn mening denk 2x na als je boekt Maar voor de rest hebben mij kinderen het wel naar hun zin gehad water was echt koud niet verwarmd

Management Team, Guest Relation Manager, 10-05-2019

Dear Tarık Korkmaz, Thank you for being our guest and for writing a comment for us. Each our guests opinion is of utmost importance for us, wheather is good or bad. We are sorry you to learn that your stay in our hotel did not meet your expectations. We understand your concerns, but there are some points that we would like to refer to as we cannot fully agree with them. With all due respect, we take pride in expressing that each and every opinion, suggestion and comment by our esteemed guests are of utmost importance to us, we couldn’t help expressing our discomfort when reading about the Eastern European guests. Not liking the hotel is one thing, but not liking other holiday makers is a whole different story and all we can do here is to re-assure our other guests (having stayed here / will stay in the future) that Aquasis De Luxe Resort & Spa is more than just a hotel, it is what one can call a home when away from their actual home and everyone is part of a larger family. Still, we are happy to know that you enjoyed our dedicated personnel. Your compliments are going be trasfered to the related departments. Aquasis De Luxe Resort & Spa is part of the town Didim, however the hotel is 3 -3,5 km far from the touristic center (Altınkum). We wish you could visit our Guest Relations Department or your rep, We would be happy to help you with the iinformation regarding the area. Regarding the weather comment of yours, we have to say that the weather can be tricky sometimes.You can not control the weather unfortunately. The climate is changing each year. Making assumptions as such would be a great deal of misinformation for others who may read the reviews. We would like to emphasize once again how much it is appreciated that you took the time to write a review of your holiday here at the Aquasis De Luxe Resort & Spa and that the opinions of our guests are always the greatest motivation for us to continuously improve our services.

Regards, Aquasis De Luxe Resort & Spa

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9M. Chain28-09-2018

Heerlijke vakantie

Ultra all inclusive. Geen handdoekjes leggen. Er is plek voor iedereen. In de schaduw. Voor kids zijn er kinderligbedden. Kamers superluxe. Touroperator xperience is animatie 2.0. Doen zulke leuke dingen zoals aan t strand op megascherm film kijken. Dare2jump, paddle up, Mario Kart Challenge ed. Geen ongedierte/wespen! Restaurant ontzettend veel keuze. Geluiddichte kamers. Supergave glijbanen. Die open zijn van 10-12 uur en van 14-16 uur. De drakenglijbaan is spectaculair en voor volwassenen. mega zwembad. Overal waar je kijkt is het zwembad. Goede temperatuur (max 34 graden) met een stevige wind. Beter als onderin Turkije. Goed en mooi onderhouden tuin en gebouw. WiFi is volgens mijn pubers ok! Geweldige zonsondergangen. Per 5 dagen verblijf kun je 1x a la carte eten doen.

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 28-10-2018

Beste Gast,

Heel erg bedankt voor u vriendelijke bericht. Wij zijn er blij dat u een fıjn verblıjf heb gehad in Aquasis De Luxe Resort & Spa. En wij hopen u graag nog een keer terug te zien.

Vriendelijke groet,

Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

• 9M willemsen26-09-2018

fantastisch hotel

de zon schijnt altijd het hotel is super het eten is perfect mooi zwembad animatie is perfect en gezellige jongens en meisjes ook s.avonds bij de poolbar erg gezellig muziek bingo dansen 1x in de week treed er een bandje op maandagavond jammer dat er geen toezicht is bij het het zwembad

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 28-10-2018

Beste Gast,

Vriendelijke groet,

Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

Gereisd met partner in september 2018

• 10Kelly02-09-2018

Wij komen later met kinderen zeker terug!!

Super hotel! Wij hadden uitzicht op zee geboekt en hadden ook mooi uitzicht op het zwembad! Eten was heel goed veel verschillende keuze alleen jammer dat bij het drinken halen de Turken voor werden getrokken! Glijbanen waren ook zeker goed! Het zwembad was heel groot en je mocht van alles mee nemen van luchtbedden tot grote eenhoorns, de zee was ook echt heel fijn je kan echt een heel eind lopen en het blijft ondiep rond om de pier zijn heel veel vissen te zien!

Wij zijn met touroperator gegaan en dat is het echt zeker waard geweest hun eigen animatie team was echt super! Niet alleen goed tegen over de kinderen maar ook tegen over ons heel leuk komen gezellig een praatje maken! De omgeving is idd niet veel maar met de dolmus die bij het hotel stopt is het 5 min naar het centrum waar je een grote boulevard heb zeker de moeite waard en op zaterdag avond kun je voor 10 euro met de taxi naar de nightmarkt.

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 16-09-2018

Beste Kelly, Namens Aquasis De Luxe Resort & Spa willen wij jullie hartelijk bedanken voor jullie mooie woorden. Wij nemen de opmerkingen mee in onze verbeterpunten. Hopelijk mogen wij jullie weer verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Miranda24-08-2018

Heerlijke ontspannen vakantie en in mooi hotel!

Mooi ruim opgezet hotel, in de omgeving niet heel veel te doen maar nightmarket en centrum de moeite waard van bezoeken. Eten ruim voldoende keus en goed van smaak. Zwembad enorm groot en gezellig met bar in het midden!! Wij hadden een lake house swimm up room, super fijne kamer aan het zwembad en met aparte slaapkamer, de afwerking en onderhoud van de kamer moet wel nodig aangepakt worden anders blijft er niets van over!!! Hygiene in en rondom het hotel top!!!

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 09-09-2018

Beste Miranda, Bedankt voor uw reactie! Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van ons hotel! We hopen u weer te mogen verwelkomen in de toekomst. Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

• 8Ellen16-08-2018

Geweldig!

Fantastisch hotel. Voor jong en oud is het hier prima toeven en we komen hier zeker terug. Stevige wind met heerlijke temperatuur. Prima eten, ook kidsbuffet, mooie kamers. Handdoekje leggen niet nodig, bedjes genoeg. Tegels bij het zwembad zijn spekglad dus zorg voor goede grip onder de slippers/schoenen Ligging is afgelegen maar taxi en dolmus staan voor de deur.

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 19-08-2018

Beste Ellen, Namens Aquasis De Luxe Resort & Spa willen wij jullie hartelijk bedanken voor jullie mooie woorden. Wij nemen de opmerkingen mee in onze verbeterpunten. Hopelijk mogen wij jullie weer verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groeten,

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 21-08-2018

Beste Ellen, Heel erg bedankt voor u vriendelijke bericht, en dank u wel voor de mooie punten die u ons heeft gegeven. Wij zijn er blij dat u een fıjn verblıjf heb gehad in Aquasis the luxe resort. En wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Vriendelijke groet, Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

• 10remco14-08-2018

top vakantie top hotel heerlijk eten en drinken

heel leuk mooi en netjes hotel eten echt super. veel keus. elke dag anders. vriendelijk personeel, leuk animatie team. en een super. team van touroperator echt super leuk voor onder de 18. alles werd heel netjes schoon gemaakt. zelfs op het zwembad iedere kruimel werd opgeruimt. heerlijke vakantie gehad

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 19-08-2018

Beste Remco, Heel erg bedankt voor u vriendelijke bericht, en dank u wel voor de mooie punten die u ons heeft gegeven. Wij zijn er blij dat u een fıjn verblıjf heb gehad in Aquasis the luxe resort. En wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Vriendelijke groet, Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9JK12-08-2018

Heerlijk!

Heerlijke vakantie gehad. Geweldig zwembad en schone kamers! Alleen jammer dat sommige mensen je bedden inpikken terwijl je aan het zwemmen bent. Zo ook bedje reserveren en dan heel de dag niet op komen dagen. Hotel kan hierin wel wat meer toezicht ophouden. Tevens is het aanbieden van een ontbijtje als je om zeven uur s ochtends vertrekt niet overbodig. Zeker omdat je hier voor betaald hebt. Verder niets dan lof , met name voor de mannen werkzaam bij het zwembad , schoonmaaksters en de dame van de EHBO zij heeft ons goed geholpen. Seda van sunweb is tevens een zeer bekwame en vriendelijke reisleidster

Beste JK,

Wij nemen de opmerkingen mee in onze verbeterpunten.

Hopelijk mogen wij jullie weer verwelkomen in de toekomst.

Wij zullen jullie compliment aan Seda doorgeven.

Met vriendelijke groeten,

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 21-08-2018

Beste JK, Heel erg bedankt voor u vriendelijke bericht, en dank u wel voor de mooie punten die u ons heeft gegeven. Wij zijn er blij dat u een fıjn verblıjf heb gehad in Aquasis the luxe resort. En wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Vriendelijke groet, Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Ray & Esther06-08-2018

Fabulous!

Geweldige tijd. Voor de 2e maal hier. Al carte turks eten een aanrader. Bediend worden door Nur Bil is een feest!

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 07-08-2018

Beste Ray & Esther, Heel erg bedankt voor u vriendelijke bericht, en dank u wel voor de mooie punten die u ons heeft gegeven. Wij zijn er blij dat u een fıjn verblıjf heb gehad in Aquasis the luxe resort. En wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Vriendelijke groet, Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Fam.30-07-2018

5 sterren maar 4 sterren waard.

De glijbanen zijn gaaf maar wel beperkt open. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. De zwembaden zijn groot en schoon. Hotel ziet er redelijk uit , je kunt zien dat het niet goed onderhouden is wat wel jammer is omdat het hotel pas 3 jaar jong is. Verder hebben we er met onze familie een leuke tijd gehad en mocht je met sunweb boeken. Het Sunweb experiencecteam is echt een meerwaarde.

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 07-08-2018

Beste Fam, Heel erg bedankt voor u vriendelijke bericht, en dank u wel voor de mooie punten die u ons heeft gegeven. Wij zijn er blij dat u een fıjn verblıjf heb gehad in Aquasis the luxe resort. En wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Vriendelijke groet, Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team

Gereisd met vrienden in juli 2018

Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa info