17 vragen over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

• Samantha Rijnen, 10-06-2019 Rapporteren

Fotoshoot

Hallo kunnen wij daar ook een fotoshoot krijgen.. terherrindering van de vakantie.?

Dennis, 24-07-2019

Ja hoor. Er zijn daar fotograven. Komen vanzelf langs bij je aan het zwembad.

• Maurice, 04-06-2019 Rapporteren

Verse jus d'orange?

Wie weet of er bij het ontbijt ook Verse jus d'orange aanwezig is? Inclusief of niet? Nee? Wat is de prijs?

• Inge ooms, 12-03-2019 Rapporteren

Xperience

Hallo, Wij gaan hier in juli naartoe maar hebben via een Duitse organisatie geboekt. Kunnen we als Nederlanders toch deelnemen aan de xperience activiteiten? Gr inge

Maurice, 14-05-2019

Als je geboekt heb bij een duitse touroperator dan moet ik je teleurstellen. Xperience is alleen voor gasten van Sunweb. Ik heb al vaker gezien dat er mensen teleurgesteld worden......

• Petra, 05-01-2019 Rapporteren

Nederlandse pubers in Augustus

Wij overwegen om hier begin Augustus heen te gaan met onze puberdochter van 13. Zijn er dan meer leeftijdsgenoten?

Maurice, 04-02-2019

Wij gaan ook begin augustus. Wij hebben een dochter die dan 12 is.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquasis Deluxe Resort en Spa voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Kim , 16-03-2018 Rapporteren

Standlakens

Hoi hoi, Ik wou eigenlijk vragen of jullie weten of je zelf je eigen badlakens mee moet nemen na het zwembad of dat je die bij het hotel krijgt?

Astrid, 07-06-2018

Die krijg je van het hotel. Bij het zwembad kan je die afhalen.

• debby, 23-11-2017 Rapporteren

luchthaven

hallo,kan iemand vertellen of je beter op Izmir of bodrum kunt landen? en is er in de avond wel iets te doen, shows ofzo?

debby, 01-03-2018

bedankt voor je reactie, inmiddels geboekt en vliegen op Izmir, bodrum is in april nog te vroeg ;-) we gaan t zien.....

Astrid, 20-02-2018

De meeste vluchten gaan naar mijn weten naar Bodrum. Wat betreft de avonden.... Er is iedere avond een show in het theater. Aansluitend is er muziek bij de Poolbar tot 24:00 uur.

• Mariëlle, 26-10-2017 Rapporteren

Xperience team

Ik lees iets over een nederlandstalig Xperience team. Kan je daar alleen aan mee doen/gebruik van maken als je bij een bepaalde reisorganisatie hebt geboekt of kan dat altijd? Iemand hier ervaring mee?

Astrid, 02-01-2018

Dat is voor de gasten van Sunweb. Is echt super!

• Roosje, 18-09-2017 Rapporteren

Oudere kinderen

Is dit ook een leuk hotel voor kinderen tussen de 15 en 20 jaar?

Sandra, 20-10-2017

Ik zou het niet doen met kinderen van die leeftijd

• Guppy, 10-07-2017 Rapporteren

Voordeelkamer

Heeft iemand ervaring met de voordeelkamers van het hotel, zo ja wat zijn de nadelen ten opzichte van de standaardkamers. Alvast bedankt voor uw reactie

• Maurice, 04-02-2017 Rapporteren

Foto's kamer

Wie heeft er foto's van de kamersoort Lake Room Garden view???? Ik heb deze geboekt, maar ben eigenlijk benieuwd hoe deze eruit zien. Op de site van het hotel is mij niet duidelijk welke kamers dit zijn.

Wendy, 11-09-2017

Ben jij er al achter, ik zat het me ook af te vragen, is het misschien hetzelfde als de lake rooms, alleen dan niet aan het water?