Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Aquasis Deluxe Resort en Spa voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa in het Nederlands

Zwembad, strand én lekker eten!

Saskia
3-6-2018

+ Mooi, ruim (groot) opgezet park. Geen handdoeken leggen en de bedjes staan ruim langs het zwembad. Zelfs voor de kinderen hebben ze speciale kinderbedjes.

Gratis handdoeken service voor bij het zwembad en strand

+ met ruime keuze aan activiteiten. Animatieteam van het hotel en als je via touroperator boekt, ook via

touroperator het Xperience team (zit aan het strand)

+ veel eet- en drinkgelegenheden zowel bij zwembad als bij het strand

+ ruime keuze bij het buffet, maar ook nog de mogelijkheid van a la carte restaurants. Wij zijn bij de Italiaan geweest en was erg goed! (1 keer gratis bij verblijf van minimaal een week)

+ aquapark, veel leuke glijbanen met toezicht

- In de omgeving is er niets te doen

-(te) groot park; niet geschikt als je slecht ter been bent

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 17-6-2018

Beste Saskia,

Bedankt voor uw reactie en goede feedback over ons hotel.

Fijn dat u een prettig verbljif heeft gehad!

Wij, als Aqausis De Luxe Resort & Spa, hopen u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Een geweldige vakantie!

L, L & B
24-5-2018

Wij zijn deze week terug gekomen van 2 weken Aquasis en het was in 1 woord geweldig. Een prachtig onderhouden hotel met zeer vriendelijk, behulpzaam en hardwerkend personeel. Natuurlijk is er af een toe een kleine taalbarrière maar dat wordt meteen door een collega opgelost. De ligging aan zee is perfect, meer dan genoeg bedjes (ook bij het mooie en grote zwembad) en je kan een flink stuk lopend de zee in. In het begin is het even wennen aan de grote van het hotel maar naar een dag weet je precies wat waar is. Eten is uitgebreid en prima (bedankt voor de mooie tafel en prima service Yunus Tarhan) en de A la Carte is een heerlijke afwisseling. Animatieteam, zowel voor de kinderen (Lisa mist je nu al Arzu) als volwassenen, is perfect met professionele shows in het Amfitheater. De Sunset kamer was voor ons perfect, mooi uitzicht op zee en centraal/rustig gelegen. Dit zijn niet alleen maat mooie woorden, het is echt een aanrader!
Aquasis, Guest Relation Manager, 2-6-2018

Beste Gasten,

Graag willen wij u bedanken voor al uw mooie woorden.

Wij zijn erg blij dat u een hele fijne vakantie heeft gehad!

Genoten!

Mariska
14-5-2018

Pluspunten: mooi, goed onderhouden en vooral schoon resort! Enorm zwembad met lekker fris water. Onbeperkt flesjes water, dagelijks kwamen obers bij het zwembad langs met cocktails, lekker en wisselend buffet, heerlijke patisserie met worteltaart en cheesecake, leuke animatie. Mooie en zeer voordelige Sunset kamer, 100m vanaf zee. Medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.

"Minpunten": 2 uur in de bus vanaf Izmir, de stoomcabine werkte niet en er was 1 glijbaan kapot.

Aanrader!!!

Aquasis De Luxe Resort & Spa Management Team, Guest Relation Manager, 19-5-2018

Beste Mariska,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie.

Management Team

Transfer en ontvangst was goed iets te snel. Eerste dagen veel wind, ijskoud zwemwater. Hostipitality was erg slecht. Spraken slecht Engels en Duits zo ook in de regio. Animatie was slecht, glijbanen 2 gesloten en tijdens de openingstijden toch gesloten. Douche vies, schimmel in voegen kitranden en afvoer. Toilet idem. Wasbak; haren in de afvoer en afsluiter pikzwart. Eten was redelijk, borden koud en vies. Of werd vies geveegd door de schoonmaak. In lobby krijg je frisdrank en bier in warme glazen. Receptie spreekt gebrekkig Engels en Duits. De piccolo en Gast Relation waren de enige positieve gastvriendelijk. Strand erg vies met peuken. Tevens liggen er stenen en is er geen diepte. Voordeel het is niet toeristisch en je kan alleen met Lira betalen. Boottochtje kostte €10 vrij goedkoop. Lig net te ver van de bewoonde wereld en haven af. Transfer 1 3/4 uur tot bij andere 4 uur. Verstappen was er niks bij. Hotel 2 jaar oud is niets meer van te zien, over 2 jaar sloop? 4 pers. 4e slaapt op sofa max 150cm
Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 31-10-2017

Beste Gasten,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen ons te schrijven.

Het spijt ons heel erg dat uw wens is verlopen.

Doordat het een nieuw hotel betreft, zijn er nog vele dingen die we kunnen en moeten veranderen.

Wij proberen als Aquasis De Luxe Resort & Spa u de beste service te geven die mogelijk is. Wij hopen dat u ons de kans geeft op een volgende vakantie ons kunnen te bewijzen.

Met vriendelijke groet,

Guest Relation Manager

Geweldig voor herhaling vatbaar

Esther Denissen
9-10-2017

Super hotel zeker voor kinderen genoeg speel plezier, schoon goed eten vriendelijk personeel, min puntje einde upgrade van kamer is hier niet te betalen kun je het beter direct boeken. Is goedkoper
Hatice Doğan Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 10-10-2017

Dear Guest Esther Denissen,

thank you for choosing Aquasis De Luxe Resort & Spa for your holidays and for spending your precious time to share your opinion with us. Your feedback is very precious for us.

We are more than happy to know that your stay with us was so enjoyable. we are doing our best to provide the best possible services quality to all our Guests and make sure that our Guests are speinding their holidays in comfort. That is why your satisfaction is so important for us.

Once again, thank you for your comment. We are looking forward to see you here again soon.

Best regards,

Guest Relations Manager

Heerlijk ruim resort

Toonen
10-9-2017

Het resort is zeer ruim van opzet. De zwembaden zijn echt megagroot dus als je van een rondje zwemmen houdt kun je hier je hart ophalen. Bedjes meer dan voldoende, geen rennende gekken in de ochtend. het personeel haalt er gewoon bedden bij indien nodig. nogmaals ruimte genoeg dus dat is geen probleem. de toiletten bij het zwembad zouden wat extra aandacht mogen hebben. Qua eten is er voldoende variatie en smaakt het zoals verwacht mag worden van een5 sterren accommodatie. Men werkt ook veel met vis. (apart buffet).Het resort ligt ongeveer 3,5 km van het centrum van Altinkum. verwacht hier geen 500 winkels met shirts en broeken zoals elders. het toerisme is hier nog niet helemaal ingeburgerd. Euro's pinnen is ons niet gelukt maar met de Lira kun je natuurlijk alle kanten op. Er is een bazar vlakbij en met de taxi ben je er met 10 minuten voor 40 lira .(ca 10 euro) Aan het strand is ook weer veel ruimte. als je niet in het drukke deel wilt liggen. ga je gewoon een eindje verderop liggen. Hier staat ook het a la carte restaurant. Al met al een uitstekend hotel met alles erop en eraan. Dit was onze 10e Turkije reis.

great hotel, very friendlys

marko
7-9-2017

great hotel, very friendly and trained staff, good entertainment and animators. a bit windy.
Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 8-9-2017

Dear Marko,

Thank you for choosing Aquasis De Luxe Resort & Spa for your holiday and for sharing your holiday experience. Your feedback is very much appreciated.

We are happy to read that you holidays in our hotel was so enjoyable.

Once again, thank you for your review. We hope to welcome you in our hotel again soon.

Best regards,

Guest Relations Manager

Geweldig!

Margit Giesen
29-8-2017

In de meivakantie hier geweest. We hebben het zo naar de zin gehad dat we voor oktober met de herfstvakantie nog een weekje hebben geboekt.

Genoten tot en met

Zalige verwenvakantie als je tegen koud water kan
26-8-2017

Heerlijk en overdreven veel eten, reuze buffetten met super behulpzaam personeel, zalige drankjes, fantastische animatie dankzij het (vlaamse) XPerience team van de touroperator, geweldige swimuproom, gemakkelijke verbindingen via Dolmus.... alleen ijs en ijskoud water in de zwembaden. En het (kleine) terras was heel vuil door zwaluwennesten en hun uitwerpselen

mooi groot opgezet complex

de brie
22-8-2017

avondeten vinden we minder maar ontbijt en lunch is prima.
Hatice Doğan Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 24-8-2017

Beste meneer/mevrouw,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Guest Relation Manager

Aquasis De Luxe Resort & Spa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa scoort een 9.19 uit 10 op basis van 276 reviews.