Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aquasis Deluxe Resort en Spa is een groot resort aan de Egeïsche zee vlakbij Didim. Hier verblijf je op basis van ultra all-inclusive. Reviewer Esmeé is net als andere reviewers erg enthousiast over het restaurant: ‘Het restaurant heeft een goede bediening die alles voor de klanten over heeft. Goede service en snelle bediening. Onze serveerster Nur heeft geweldige familiefoto’s van ons gemaakt en de tafel mooi gemaakt voor mijn moeders verjaardag. Het was een leuke en lekkere avond!’ Benieuwd welke faciliteiten er voor jullie nog meer tussenuit springen? Lees dan snel verder.

Het zit natuurlijk al een beetje in de naam van het hotel, maar voor waterpret zit je hier zeker goed. Zo zegt reviewer M. Chain: ‘mega zwembad. Overal waar je kijkt is het zwembad’. En ook over de glijbanen zijn jullie enthousiast, ondanks dat ze maar beperkt open zijn op de dag (tussen 10-12 en tussen 14-16). M. Chain: ‘De drakenglijbaan is spectaculair en voor volwassenen’.

En wist je dat je in het zwembad van Aquasis Deluxe Resort en Spa ook je eigen speelattributen mag meenemen? Zo schrijft Kelly: ‘Het zwembad was heel groot en je mocht van alles mee nemen van luchtbedden tot grote eenhoorns, de zee was ook echt heel fijn je kan echt een heel eind lopen en het blijft ondiep rond om de pier zijn heel veel vissen te zien!’ Ellen geeft wel aan dat je moet opletten bij de tegels van het zwembad, omdat deze erg glad kunnen zijn.

Zijn je kinderen even uitgezwommen? Dan kunnen ze terecht bij de animatie. Je hebt hier zowel animatie van Aquasis Deluxe Resort en Spa als van de touroperator (als je bij deze boekt). Reviewer M. Willemsen zegt hierover: ‘animatie is perfect en gezellige jongens en meisjes ook ‘s avonds bij de poolbar erg gezellig muziek bingo dansen 1x in de week treed er een bandje op maandagavond’.

Een leuk extraatje van de all-inclusive in Aquasis Deluxe Resort & Spa is dat je 1x per week à la carte mag eten naar keuze. Ray en Esther zeggen bijvoorbeeld dat het Turkse à la carte restaurant een aanrader is.

Jullie geven aan dat het onderhoud van het hotel soms wel wat te wensen overlaat. De kamers worden echter goed schoongemaakt en zijn luxe. Zo schrijft Miranda over haar kamer: ‘Wij hadden een lake house swimm up room, super fijne kamer aan het zwembad en met aparte slaapkamer, de afwerking en onderhoud van de kamer moet wel nodig aangepakt worden anders blijft er niets van over!!! Hygiene in en rondom het hotel top!!!’

Omgeving

In de directe omgeving van Aquasis Deluxe Resort & Spa is er niet veel te doen. Wel zijn veel van jullie enthousiast over de avondmarkt in de buurt van het hotel. Kelly schrijft hierover bijvoorbeeld: ‘De omgeving is idd niet veel maar met de dolmus die bij het hotel stopt is het 5 min naar het centrum waar je een grote boulevard heb zeker de moeite waard en op zaterdag avond kun je voor 10 euro met de taxi naar de nightmarkt’. Je kunt natuurlijk ook altijd de dolmus of taxi nemen om de omgeving nog verder te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquasis Deluxe Resort en Spa voor je op een rij gezet:

376 reviews over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

• 7Wendy13-10-2019

Eenmalig leuk geweest te zijn omdat resort mooi is

Prachtig resort, erg fijne kamers in bijgebouw sunset waar het rustig toeven was. Superfijne zwembaden. Veel ruimte op resort. Alleen het eten viel ons tegen. Presentatie van eten top en keuze ook maar kwaliteit liet te wensen over. Tip voor hotel: minder uitgebreid maar hogere kwaliteit. Nu wordt er veel eten weggegooid( ook wel door gasten die veel te veel opscheppen aan buffet), maar ook omdat de smaak en soms ook de temperatuur te wensen over liet. Animatieteam was erg leuk en deden echt hun best. Iedere avond show/ optreden in Amfitheater en ook iedere avond leuke live muziek bij de poolbar. En ook al was het bijna einde seizoen was het personeel enthousiast en super vriendelijk! Rondom resort niets te beleven, Didim is redelijk leuk voor eenmalig bezoekje.

Management Team, Guest Relation Manager, 14-10-2019

Dear Wendy,

Firstly, thank you for spending your time to write a comment for us. We appreciate each opinion of our guests. We are sorry to hear you have not enjoyed everything while staying with us. We are grateful for points you raised as thanks to you we can constantly improve quality of our services. However generally our guests are happy about the quality of our food. We are sure we can please most of gourmets coming to our hotel. Food selection is very varied, everyone can find something to treat himself or herself during all the day. All the food served at the Aquasis De Luxe Resort & Spa, including the main restaurant, A La Carte Restaurants, Patisserie, Snack Bars etc. is prepared to cater to all our guest from many diffrent countries. We are saddened that among all the variety of food that we offer you could not find much for your taste. Once again, thank you for your comment. We will be very happy to have you as our guest again.

Kind regards!

• 9Alex26-08-2019

Mooie en vooral schone hotel echt een aanrader.

Heb heerlijk genoten met mijn gezin, resort is erg kind vriendelijk. Eten is goed, ook de alacart (restaurant) is een aanrader. Hotel is schoon, en zeer goed onderhouden. Ook de spa in een aanrader. Als je heel goed gemasseerd wil worden, raad ik iedereen Hr Ferdi aan, deze man heeft verstand van zaken en weet precies waar je last van heb. Verder is alles perfect geregeld met animatie, en activiteiten. Enige minpuntje is dat sommige mensen bij de receptie niet aardig zijn. Heel kort door de bocht als je een vraag stelt, maar al om al geef ik Auquasis Deluxe Resort een dikke 9

Management Team, Guest Relation Manager, 28-08-2019

Dear Alex,

Thank you for being our guest and for sharing your experience with other Zoover users. It is a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us so much. We are honored that we were able to meet all your holiday expectations. Once again, thank you for your encouraging words. We hope to have you as our guest here again soon.

Met jonge kinderen

• 9Brenda22-08-2019

Prachtig hotel, maar verbeterpunten zo fijn zijn;)

Prachtig hotel met een Mega zwembad, alles erop en eraan voor kleine en grote kids! Kidsclub TOP! Voor alle bediening/personeel,geweldig!Dikke 10! Eten ruime keus, goed van smaak.Geen thema avonden, voor 15 dagen wordt het echt eentonig!(vinden wij altijd van Turkije) Dit was ons 10e keer Turkije maar hier moeten ze echt van bovenaf nog wat verbeterpunten aanbrengen! Zo is er in dit megazwembad maar 1 bar....gelukkig was daar Skaterboy FUAT!!! Wat een topper die heeft onze vakantie echt tot een succes gemaakt! Bij de show in het Amphitheater is geen bar...terwijl de beachbar daar wel aanwezig is maar gesloten!! Dus vanaf het zwembad met ieder 2 drankjes over bruggetjes en weggetjes naar de show! (Armoedig gedoe!) De shows vallen tegen, elke week tzelfde en beter gezien. Ook een vette tegenvaller dat handdoeken niet mee mochten naar boottocht excursie. Werden bij de slagboom afgenomen! Reken de 10 euro borg gewoon!! Handdoeken gekocht :(

Management Team, Guest Relation Manager, 24-08-2019

Dear Guest,

First of all, thank you for spending your precious time to leave your comment for us. It makes us very happy to know you spent an enjoyable time in our hotel. We are glad that you found our pools so entertaining and that you enjoyed our food so much. We are grateful for points you raised as thanks to you we can constantly improve quality of our services. However please note that the main restaurant at the Aquasis De Luxe Resort & Spa usually organizes theme-food such as Sea Food oriented menus on Fridays or the Turkish Night every Wednesday where most renowned dishes are introduced to our guests. We have also 6 a la carte restaurants and 6 bars in our hotel and when our snack bar is closed still you can use eg. Sailor Bar on the beach or Pool Bar near the main pool to get your drinks for the show. Once again thank you for your encouraging words. We will be honored to have you in our hotel once again.

Best regards!

Management Team

• 7Bert16-08-2019

Had leuke vakantie maar kans klein dat ik terugkom

Ik heb zeer gemengde gevoelens over dit hotel. Het positieve: *fantastisch zwembad *verzorgde kamers.

Waar ik minder tevreden van ben: *Touroperator noemt dit een ultra all in hotel. Zo zou ik het zelf niet noemen. Er zijn hier toch wel wat zaken waar je voor moet bijbetalen. Dochter keek er naar uit om dagelijks bijvoobeeld slushpuppies te kunnen krijgen. Hiervoor diende echter bijbetaald te worden. *Het eten in het restaurant is lekker en verzorgd. Maar het is wel in grote lijnen steeds hetzelfde. Ik was eerder in hotels in Antalya en daar varieerde dit veel meer. Daar had je elke dag een ander thema (Turks, Mexicaans, Italiaans, Japans, ...). *Verder vond in het aanbod aan snacks rond het zwembad zeer beperkt. In eerdere hotels veel meer variatie en standjes op verschillende plekken te vinden in het domein. *Tussen 21u en 0u was er nergens iets om te knabbelen te verkrijgen.

Vakantie was ok maar verwachtte wel meer en beter.

Management Team, Guest Relation Manager, 23-08-2019

Dear Bert, Thank you for your rating. We hope to greet you again. Kind regards, Aquasis De Luxe Resort & Spa

• 10fam. caeyers en de rest04-08-2019

dit resort moet je mee gemaakt hebben

voor de 2e keer hier geweest 2016 1e keer en nu weer, wat een geweldig resort, op veel punten verbetert ten opzichte van 2016. restaurant is veel groter geworden en veel meer keuze super lekker eten. wat voor ons de meeste vooruit gang heeft geboekt zijn de a la carte restaurants. in een zin dit moet je meegemaakt hebben met name asian restaurant was verrukkelijk, nog nooit zoiets lekkers mee gemaakt. nog een groot plus punt (en dat wisten we al van 2016) altijd een heerlijk windje nooit benauwd zoals aan de turkse riviera. wat wel prettig geweest zou zijn is langere diner tijd voorkeur tot 21.30 of 22.00

Management Team, Guest Relation Manager, 23-08-2019

• 8L.22-07-2019

Mooi gezellig en vooral rustgevende vakantie

Het is een schitterend hotel, met vriendelijk personeel. Het eten is uitgebreid en lekker. Genoeg vertier voor alle leeftijden. Plaatsje Didim is ook leuk om naartoe te gaan. Wij zaten in een lake house 2 persoonskamer met z’n vieren. Niet heel Groot maar niet storend. De kamers zijn netjes maar helaas ontzettend gehorig. De tv van de buren kan je horen en de spleet onder de deur is 2 cm waardoor je iedereen thuis kunt horen komen. Veel gebruik gemaakt van de Spa. Heel Lief en aardig personeel en vooral heerlijk genoten. Ook de kinderen hebben gebruik gemaakt van de Spa! Wij hadden een transfer vanuit izmir. Dat zou ik noooiitt meer doen. We hebben zeker 2,5u in een busje gezeten. Bodrum is ook wel eindje hoorde ik.

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 24-07-2019

Dear Guest,

Thank you for being our guest and for sharing your experience with other Zoover users. It is a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us. We are honored that we were able to meet your holiday expectations. Once again, thank you for your encouraging words. We hope to have you as our guest here again soon.

Met jonge kinderen

• 8Nico Bracké07-06-2019

Mexican restaurant

Fantastische bediening! Zowel door Nur Bil en Fardi. Geweldige ervaring en zeker een aanrader. Enkel sommige animators zijn wat minder maar dat maken Brando en Benjaminh zeker goed!

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 09-06-2019

Dear Nico Bracke,

Kind regards,

• 10Famillie Mulder & Sloterwijk05-06-2019

Fenomenaal Goed

Een Prachtig Lux Hotel met alles erop en eraan Zeer vriendelijk , echt iedereen van kamermeisjes tot managers Super Lief en Persoonlijk Animatieteam!! Wij waren hier met onze beide ouders en hebben ond op en top genoten Wij komen zeker terug , wij geven dit hotel een dikke vette 10 !

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 09-06-2019

Dear Guest, Thank you for spending your time to share your thoughts with us on Tripadvisor. We are more than happy to hear that you enjoyed your stay in our hotel. Thank you for complimenting our dedicated employees, they all try to do their best to make your stay here a wonderful experience and kind words like yours are best prize for their hard work. We will be very happy to greet you here again. Once again thank you for all your nice words.

Kind regards,

• 8Tessa23-05-2019

Leuke ervaring

De service in het hotel was erg goed. Het eten in de a la carte restaurants was heel lekker, vooral het Mexicaans was naar onze ervaring heel erg lekker. Een minpuntje was wel dat het behang in de kamers losliet. Hierdoor leek de kamer wel al wat verouderd.

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 24-05-2019

Dear Tessa , First of all, thank you for spending your precious time to leave your comment for us. It makes us very happy to know you spent nice time in our hotel. We are glad that you enjoyed food in our Mexican restaurant. Once again thank you for your encouraging words. Your remarks will be followed to related departments to improve on a points you have raised. We will be honored to have you in our hotel once again. Best regards!

• 9M. Mulder05-05-2019

Een geweldig resort met alles erop en eraan!

We sliepen in een lake house, aan het zwembad. Woonkamer en 2 slaapkamers. Elke dag werden de bedden verschoond en de minibar weer bijgevuld. Bij de lake houses was een bar, die tot 22.00 uur open was. Verder was bij het zwembad een bar, die 24/7 open was. In de lobby was de bar open tot 00.00 uur. Daar was het 's avonds druk, omdat het zo vroeg in het seizoen buiten nog wat fris was. We konden steeds op het terras eten. Jammer dat daar geen niet-rokers zone was! Het eten is heerlijk. Erg veel keus en elke dag anders. We hebben ook Mexicaans gegeten bij Picante, een aanrader bij Ferdi Bakir en Nur Bil Het resort heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt: restaurants, een enorm zwembad, strand, heerlijke koffie bij de patisserie (de filterkoffie bij het ontbijt is echt vies). Het was rustig. In de lobbybar de altijd vriendelijke Celalettin Şahin. Een heerlijke spa met Inanç en masseurs Feyzullah Ôzdemir en Emine Us! We gaan graag terug!

Aquasis De Luxe Resort & Spa, Guest Relation Manager, 09-05-2019

Dear Guest,

Thank you for spending your time to share your thoughts with us. We are more than happy to hear that you enjoyed your holiday. Thank you for complimenting our dedicated employees. They all try to do their best to make your stay here a wonderful experience and kind words like yours are best prize for their hard work. We will be very happy to have you as our guest again. Kind regards!

1 tip over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

• zantjes, 15-08-2016

Didem centrum niet leuk, Lake room swim up beneden wordt meestal vergeven aan de Turken. Kamer hoofdgebouw (met balkon) net zo goed

17 vragen over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

• Samantha Rijnen, 10-06-2019

Fotoshoot

Hallo kunnen wij daar ook een fotoshoot krijgen.. terherrindering van de vakantie.?

Dennis, 24-07-2019

Ja hoor. Er zijn daar fotograven. Komen vanzelf langs bij je aan het zwembad.

• Maurice, 04-06-2019

Verse jus d'orange?

Wie weet of er bij het ontbijt ook Verse jus d'orange aanwezig is? Inclusief of niet? Nee? Wat is de prijs?

• Inge ooms, 12-03-2019

Xperience

Hallo, Wij gaan hier in juli naartoe maar hebben via een Duitse organisatie geboekt. Kunnen we als Nederlanders toch deelnemen aan de xperience activiteiten? Gr inge

Maurice, 14-05-2019

Als je geboekt heb bij een duitse touroperator dan moet ik je teleurstellen. Xperience is alleen voor gasten van Sunweb. Ik heb al vaker gezien dat er mensen teleurgesteld worden......

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats