Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa

Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Aquasis Deluxe Resort en Spa voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa in het Nederlands

Nooit meer. IJskoud zwemwater veel wind geen 9,2

Bernard, 26-10-2017

Transfer en ontvangst was goed iets te snel. Eerste dagen veel wind, ijskoud zwemwater. Hostipitality was erg slecht. Spraken slecht Engels en Duits zo ook in de regio. Animatie was slecht, glijbanen 2 gesloten en tijdens de openingstijden toch gesloten. Douche vies, schimmel in voegen kitranden en afvoer. Toilet idem. Wasbak; haren in de afvoer en afsluiter pikzwart. Eten was redelijk, borden koud en vies. Of werd vies geveegd door de schoonmaak. In lobby krijg je frisdrank en bier in warme glazen. Receptie spreekt gebrekkig Engels en Duits. De piccolo en Gast Relation waren de enige positieve gastvriendelijk. Strand erg vies met peuken. Tevens liggen er stenen en is er geen diepte. Voordeel het is niet toeristisch en je kan alleen met Lira betalen. Boottochtje kostte €10 vrij goedkoop. Lig net te ver van de bewoonde wereld en haven af. Transfer 1 3/4 uur tot bij andere 4 uur. Verstappen was er niks bij. Hotel 2 jaar oud is niets meer van te zien, over 2 jaar sloop? 4 pers. 4e slaapt op sofa max 150cm
Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 31-10-2017

Beste Gasten,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen ons te schrijven.

Het spijt ons heel erg dat uw wens is verlopen.

Doordat het een nieuw hotel betreft, zijn er nog vele dingen die we kunnen en moeten veranderen.

Wij proberen als Aquasis De Luxe Resort & Spa u de beste service te geven die mogelijk is. Wij hopen dat u ons de kans geeft op een volgende vakantie ons kunnen te bewijzen.

Geweldig voor herhaling vatbaar

Esther Denissen, 9-10-2017

Super hotel zeker voor kinderen genoeg speel plezier, schoon goed eten vriendelijk personeel, min puntje einde upgrade van kamer is hier niet te betalen kun je het beter direct boeken. Is goedkoper
Hatice Doğan Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 10-10-2017

Dear Guest Esther Denissen,

thank you for choosing Aquasis De Luxe Resort & Spa for your holidays and for spending your precious time to share your opinion with us. Your feedback is very precious for us.

We are more than happy to know that your stay with us was so enjoyable. we are doing our best to provide the best possible services quality to all our Guests and make sure that our Guests are speinding their holidays in comfort. That is why your satisfaction is so important for us.

Once again, thank you for your comment. We are looking forward to see you here again soon.

Heerlijk ruim resort

Toonen, 10-9-2017

Het resort is zeer ruim van opzet. De zwembaden zijn echt megagroot dus als je van een rondje zwemmen houdt kun je hier je hart ophalen. Bedjes meer dan voldoende, geen rennende gekken in de ochtend. het personeel haalt er gewoon bedden bij indien nodig. nogmaals ruimte genoeg dus dat is geen probleem. de toiletten bij het zwembad zouden wat extra aandacht mogen hebben. Qua eten is er voldoende variatie en smaakt het zoals verwacht mag worden van een5 sterren accommodatie. Men werkt ook veel met vis. (apart buffet).Het resort ligt ongeveer 3,5 km van het centrum van Altinkum. verwacht hier geen 500 winkels met shirts en broeken zoals elders. het toerisme is hier nog niet helemaal ingeburgerd. Euro's pinnen is ons niet gelukt maar met de Lira kun je natuurlijk alle kanten op. Er is een bazar vlakbij en met de taxi ben je er met 10 minuten voor 40 lira .(ca 10 euro) Aan het strand is ook weer veel ruimte. als je niet in het drukke deel wilt liggen. ga je gewoon een eindje verderop liggen. Hier staat ook het a la carte restaurant. Al met al een uitstekend hotel met alles erop en eraan. Dit was onze 10e Turkije reis.

great hotel, very friendlys

marko, 7-9-2017

great hotel, very friendly and trained staff, good entertainment and animators. a bit windy.
Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 8-9-2017

Dear Marko,

Thank you for choosing Aquasis De Luxe Resort & Spa for your holiday and for sharing your holiday experience. Your feedback is very much appreciated.

We are happy to read that you holidays in our hotel was so enjoyable.

Once again, thank you for your review. We hope to welcome you in our hotel again soon.

Geweldig!

Margit Giesen, 29-8-2017

In de meivakantie hier geweest. We hebben het zo naar de zin gehad dat we voor oktober met de herfstvakantie nog een weekje hebben geboekt.

Genoten tot en met

Zalige verwenvakantie als je tegen koud water kan, 26-8-2017

Heerlijk en overdreven veel eten, reuze buffetten met super behulpzaam personeel, zalige drankjes, fantastische animatie dankzij het (vlaamse) XPerience team van de touroperator, geweldige swimuproom, gemakkelijke verbindingen via Dolmus.... alleen ijs en ijskoud water in de zwembaden. En het (kleine) terras was heel vuil door zwaluwennesten en hun uitwerpselen

mooi groot opgezet complex

de brie, 22-8-2017

avondeten vinden we minder maar ontbijt en lunch is prima.
Hatice Doğan Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 24-8-2017

Beste meneer/mevrouw,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Super

claudia, 16-8-2017

heel veel vertier,voor ieder wat wils.Eten en drinken erg goed
Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 20-8-2017

Dear Guest claudia,

Thank you for being our guest and for spending your time to write a comment for us. Your feedback is very much appreciated.

We are delighted to learn that your stay in our hotel is such a great memory. All of our staff is working very hard everyday to turn your holidays into a memorable experience and your kind words are very motivating.

Once again, thank you for your comment. We hope we will have chance to see you and your family here again soon.

super gezellig

melehat, 15-8-2017

voldoende variatie in eten / activiteiten, mooie kamers en hygiene in orde.
Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 20-8-2017

Dear Guest melehat,

Thank you for choosing Aquasis De Luxe Resort & Spa for your holiday and for spending your time to write such a nice opinion for us. Your feedback is very much appreciated.

We are more than happy to know your stay in our hotel fulfilled your expectations.

Once again, thank you so much for your opinion. We hope that one day we will have a chance to welcome you in our hotel again.

very nice

kayhan, 15-8-2017

mooi hotel enige opmerking is eten op meerdere ,plekken om drukte een beetje te verdelen
Hatice Doğan Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 24-8-2017

Beste meneer/mevrouw,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Aquasis De Luxe Resort & Spa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquasis Deluxe Resort en Spa scoort een 9.18 uit 10 op basis van 269 reviews.