Altinkum/Didim

We hebben een aantal aanbieders voor Altinkum/Didim voor je op een rij gezet:

vakanties Altinkum/Didim

We hebben een aantal aanbieders voor Altinkum/Didim voor je op een rij gezet:

Reviews over Altinkum/Didim

Gewoon fantastisch, we hebben genoten.

Arnold,
    13-2-2019

We zijn augustus 2018 hier een week gebleven, met kids van 4, 7 en 8 jr.

De rit van Bodrum naar 't hotel duurde ca 1.5 uur, met een tussen plas pauze bij een lokaal restaurant op de route. We hadden de transferbus voor ons helemaal alleen. Op het hotel werden we netjes ontvangen door de receptie. Een mooie hoge moderne lobby, zoals op de brochure foto's.

We hadden een nette, maar wel iets gedateerde gezinskamer (2-pers. bed +3 1-pers.bedden) op de 1e verdieping met een mooi uitzicht op de zee (hebben alle kamers). Restaurant is gewoon netjes, eten is er goed en er wordt veel klaargemaakt waar je bij staat. Het mannelijke personeel in het restaurant loopt het vuur uit de sloffen voor je. De dames leken geen interesse te hebben in de gasten. Da's iets minder.

Zwembad is goed, met genoeg faciliteiten en overzichtelijk voor gezinnen met kids. Animatie 's avonds is uitstekend.

We gaan weer in 2019 in dezelfde periode.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super Hotel Aurum!

Tuğba,
    28-12-2018

Prima hotel

Goed 5* hotel volgens de Turkse normen. Kamers zeer schoon, eten prima elke dag genoeg variatie.

Animatie overdag in orde, 's avonds stelde het niet veel voor.

Veelal Turkse nationaliteit, ook Duitse Turken, NL Turken en veel Fransen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima Hotel Aurum

Koray,
    23-12-2018

Prima Hotel Aurum

Heel leuk en schoon hotel! De kamers worden dagelijks schoongemaakt en de lakens en baddoeken worden ook dagelijks vervangen. Het personeel is heel attent en behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2018

Super vakantie!

mike,
    29-11-2018

Aurum Exclusive Club is een heel mooi, net en gezellig hotel. De ligging is ook zeer mooi! Het enige nadeel is dat het een klein halfuur uit het centrum van Kusadasi ligt, maar er stopt elke 5 à 10 minuten een busje. De kamers zijn ook netjes. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt amper Engels. Vooral in het restaurant is dit het ergste. Dit lijkt me een punt dat verbeterd kan worden. Het animatieteam daarentegen is zeer vriendelijk. Ze spreken goed engels en zijn zeer gastvriendelijk. Ook de ‘Life guards’ zijn zeer vriendelijke en verantwoorde mensen. Het eten in aurum exclusive is goed. Je weet van te voren een beetje wat je kan verwachten in een all in hotel. Er was voor ons genoeg variatie en het was lekker. Wij raden aurum exclusive zeker aan en hopen nog eens terug te keren in de toekomst!

Gereisd met partner in oktober 2018

Super vakantie

Julian,
    25-10-2018

Tweede keer in dit hotel. Prachtig hotel mooi uitzicht vanaf alle kamers. Mooi groot zwembad met genoeg bedjes. Eten en drinken is zeer goed. Animatie team dit jaar was erg goed en gezellig. Zou volgend jaar zo weer terug gaan naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Altinkum/Didim scoort een 6,2 uit 10, op basis van 199 reviews