Hotel Kefaluka

8.9Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Akyarlar

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 573p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Geniet van een prachtig uitzicht in het 5-sterren Hotel Kefaluka Resort in Bodrum. De kamers worden iedere dag schoongemaakt door het vriendelijke personeel. Er is animatie aanwezig voor zowel jong als oud. Het centrum van Bodrum ligt wat verder weg, maar is gemakkelijk te bereiken met de dolmus. Ook de markt in Turgutreis is een bezoek waard.

376 reviews over Hotel Kefaluka

• 2019
    10vd Ven16-11-2019

Geweldig

We zijn nu voor de 4de keer bij Kefaluka geweest. Wat heerlijk om daar weer terug te komen. Je kunt wel merken dat het in aan het einde van het seizoen is, het animatieteam is wat kleiner maar zeker nog heel actief in hun acts en actieviteiten die ze doen. Je kunt merken dat de animatie ook elk jaar met andere dingen komen. Het eten is zeker nog gevarieerd en goed. En het personeel is zeker nog heel vriendelijk. Aan de hygiene wordt wel goed gedacht en goed schoongehouden. En Nathalie het was weer fijn om je weer gesproken te hebben. Je denkt goed met alles mee. Tot volgende keer in.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Sharon29-10-2019

Ik denk niet dat ik nog terug zou gaan

Was leuk maar had er meer van verwacht foto zijn mooier als in het echt. Veel achterstallig onderhoud. Animatie viel tegen veel activiteiten werden niet gedaan.

Nathalie, Kefaluka, 02-01-2020

Beste Sharon, Graag wil ik je danken voor het delen van je reiservaring.
    Jammer dat de vakantie blijkbaar niet volledig aan de verwachtigen voldeed. We proberen de sfeer er altijd zoveel mogelijk in te houden, eind van het seizoen of niet. De activiteiten worden wel aangepast aan het aantal gasten en de laatste week is dat inderdaad wat minder waardoor de grote shows niet altijd meer doorgaan en de locatie's kunnen wijzigen.

We kunnen alleen maar hopen jullie misschien in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen !

Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Kuup05-10-2019

Goed, maar zeker niet heel goed.

Mooie ligging, maar hotel heeft veel achterstallig onderhoud. Schoonmaak van kamers, maar ook openbare ruimtes onvoldoende. Fitness apparatuur erg verouderd en fitness ruimte ook niet schoon. Veel variatie in eten, wel vaak lauw. Personeel heel vriendelijk. Badkamer erg klein.

Nathalie, Kefaluka, 18-10-2019

Beste Akuppie,

We willen u graag bedanken voor uw review, zowel de postieve als negatieve opmerkingen zijn belangrijk voor ons daar wij gedurig onze services evalueren en bijsturen indien nodig. Uw feedback word dan ook gedeeld met de daarvoor verantwoordelijke afdeling managers. Schoonmaak en algemene hygiene zijn uiteraard erg belangrijk, en blijkbaar heeft u onregelmatigheden ervaren waarvoor wij ons wilen excuseren. We zullen hier beter op toezien.

De winterperiode, wanneer het hotel gesloten is, wordt gebruikt voor renovatiewerken. Zo werd vorige winter het restaurant vernieuwd, er werden nieuwe toiletten en douche's geinstalleerd bij de zwembaden, een nieuw indoor alacarte restaurant gebouwd, etc... En ook voor deze winter liggen er nieuwe plannen op tafel.

We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Marleen droog01-10-2019

Geweldig!

Voor de tweede keer in kefaluka geweest en het voelde echt als thuiskomen! Dit is vooral te danken aan het geweldige animatieteam! Een hele fijne en gezellige energie die zij uitstralen, totaal niet opdringerig maar altijd even gezellig kletsen. Er worden genoeg activiteiten georganiseerd voor jong en oud maar als je liever in de zon ligt te chillen is dit ook prima. Een hotel met een super uitzicht, mooi groot zwembad met plek voor iedereen.

Nathalie, Kefaluka, 18-10-2019

Hallo Marleen, Van harte dank om ook hier nog even uw tevredenheid te delen. Ik heb de motiverende woorden gedeeld met ons animatie team !

Misschien tot volgende zomer weer ,

Vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10familie roelandt - merckx uit aalst belgié17-09-2019

gaan zeker terug , tot later Nathalie in 2020

super goed hotel , gelukkig konden we hier genieten na een dag van grote miserie in duja bodrum , hier werden we opgevangen door de hostess van touroperator en nathalie geast relations , twee toppers , eten ,drinken , kamer ( villa) personeel alles perfect verzorgd , dank voor alles voor ons een dikke 9

Nathalie, Kefaluka, 18-09-2019

Beste Familie Merks - Roelandt, Hartelijk dank voor de mooie woorden en fantastische rating ! Het was een plezier jullie te mogen verwelkomen, en zoals ik eerder al zei, voor alles is een reden. Zonder de 'miserie' waren julie misschien nooit in Kefaluka geweest en kijk, nu al plannen aan het maken voor volgende zomer. We kijken er alvast naar uit jullie weer te zien en tot dan... het allerbeste gewenst voor jullie allemaal !

Vriendelijke groetjes, Nathalie

Guest Relations Manager

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Lisa15-09-2019

Fantastisch!!

Geweldige vakantie gehad! De ligging van het hotel is super waardoor je prachtig uitzicht hebt op zee! De zwembaden waren erg groot en totaal niet druk omdat wij buiten het hoofdseizoen zaten. Ook geen last gehad van bedjes claimen, er was meer dan genoeg plek voor iedereen. Het animatie team heeft onze vakantie echt een gouden randje gegeven, wat een leuke lieve spontane mensen.. Ismail is een echte entertainer en ik heb dan ook genoten van de waterpolo presenaties. Het was niet alleen leuk om mee te doen maar ook om te kijken. Mijn vriend deed elke dag mee met de activiteiten en je merkte dat het animatie team dat ook echt kon waarderen!

Enige minpuntjes zijn de wifi, deze is echt slecht. Op de meeste plekken amper bereik. En ook de transfer van en naar de luchthaven was langer dan gedacht.

Tip: kies als a la carte restaurant voor de mexicaan!

Nathalie, Kefaluka, 18-09-2019

Lieve Lisa,

Dankjewel om ook hier je tevredenheid met ons te delen ! Ik deel het dan ook graag met de rest van het team en zeker met de jongens en meisjes van het animatie team ! Het doet plezier dat jullie ook ons nieuwe a la carte restaurant wisten te apprecieren. Hopelijk tot volgend jaar!

Met vriendelijke groetjes,

Gereisd met partner in september 2019

• 9Dirk Van Sprundel11-09-2019

Een aanrader!

Mooi hotel gelegen op een mooie locatie. Vriendelijk personeel en tof animatieteam. Men doet er alles aan om het je naar je zin te maken. In het restaurant is er voor elk wat wils. We gaan er nu een vijfde maal naartoe.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Hilde Dresselaers11-09-2019

Top hotel met fantastisch animatieteam!

Het hotel is erg mooi gelegen met uitzicht op Kos. Ligt wel ver van de luchthaven Milas. Lekker eten voor elk wat wils. Vriendelijk personeel. Fantastisch animatieteam: hebben aandacht voor jong en oud maar zijn echt niet opdringerig. Mooie shows 's avonds. We zijn er al 4 maal geweest en het voelt als thuiskomen. Elke keer was er ook weer iets vernieuwd in het hotel. Er wordt nog in geïnvesteerd. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Marcel & Jacqueline09-09-2019

Super vakantie!

Na een bezoek van een ander familielid aan dit hotel en de enthousiaste verhalen te hebben gehoord hebben wij ook onze vakantie gevierd in dit prachtige hotel. Super gelegen met een uitzicht wat je niet veel tegen komt. De kamer was netjes en ruim, wij hadden een junior kamer, met een minibar die kosteloos werd bijgevuld. De kamer werd netjes bijgehouden. De facilitaire voorzieningen waren goed en ook de zwembaden werden netjes onderhouden. Zeker opvallend was dat de omgeving rond het zwembad zeer goed werd schoongehouden, zelfs de toiletten op het strand. Het is wel een echt familiehotel waar voor kinderen aan alles is gedacht. Het animatie team van Ismael was super, zij waren echt een meerwaarde voor onze vakantiebeleving. Het eten was divers en ook de bediening was goed. Al met al een goed hotel wat er alles aan doet om het voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Bob02-09-2019

Heb foto geplaatst van huidig uitzicht

Hoi luitjes,

Kefaluka is echt een super mooi hotel, eten goed, bediening is top en je kunt hier dus echt super genieten, we zijn al een jaartje of 6 verliefd op dit mooie hotel.Ik wil wel de mensen waarschuwen. Mocht je een aantrekkelijke aanbieding zien ( al is 900 p.p) een behoorlijk bedrag, dan bestaat er de mogelijkheid om een kamer te krijg, waarvan je niet eens je gordijnen durft open te doen. Er staat een klimopwand van 6 meter hoog voor je balkon en die wand staat een meter van je balkon. Persoonlijk vind ik het dan erg jammer dat dit nergens vermeld staat dat je zo,n kamer krijgt toegewezen, dan kan je de mensen altijd nog laten beslissen.Het savonds heerlijk op je balkon te zitten met een drankje en met het uitzicht over de baai, is er dus totaal niet bij. De eerste nacht hadden wij niet eens lakens op ons bed. Alle hoop is dus op Nathalie, die reageerde gelijk op mail. Pas dus op voor een aanbieding!!!

Nathalie, Kefaluka, 05-09-2019

Beste Bob,

We hebben ondertussen een paar keer contact gehad en jullie zijn vandaag uiteindelijk van kamer kunnen veranderen. De bekende touroperatoren bieden inderdaad promotie-voordeel-kamers aan, die gelegen zijn aan de achterkant van het hotel. Blijkbaar waren jullie hier niet van op de hoogte en dan is het een enorme teleurstelling.. We doen graag iets extra voor onze trouwe gasten maar helaas was een kamerwissel onmogelijk, tot vandaag, omwille van een volzet hotel.. Ik hoop dat jullie nu nog een paar dagen kunnen genieten van het hotel en de nieuw kamer,

Bedankt voor de mooie woorden verder en we hopen jullie volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groetjes,

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats