Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeAkyarlar

9FenomenaalScore uit 376 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Geniet van een prachtig uitzicht in het 5-sterren Hotel Kefaluka Resort in Bodrum. De kamers worden iedere dag schoongemaakt door het vriendelijke personeel. Er is animatie aanwezig voor zowel jong als oud. Het centrum van Bodrum ligt wat verder weg, maar is gemakkelijk te bereiken met de dolmus. Ook de markt in Turgutreis is een bezoek waard.

Bekijk de beschikbaarheid

377 Reviews over Kefaluka

• 9Sjoert17-07-2022

In 1 woord geweldig!

Geweldig hotel, elke dag heerlijk eten en kidsclub begeleiders super vriendelijk en lief voor de kids. 1 tip boek niet de voordeelkamers dan zit je aan de acherkant met uitzicht op een muur

• 10vd Ven16-11-2019

Geweldig

We zijn nu voor de 4de keer bij Kefaluka geweest. Wat heerlijk om daar weer terug te komen. Je kunt wel merken dat het in aan het einde van het seizoen is, het animatieteam is wat kleiner maar zeker nog heel actief in hun acts en actieviteiten die ze doen. Je kunt merken dat de animatie ook elk jaar met andere dingen komen. Het eten is zeker nog gevarieerd en goed. En het personeel is zeker nog heel vriendelijk. Aan de hygiene wordt wel goed gedacht en goed schoongehouden. En Nathalie het was weer fijn om je weer gesproken te hebben. Je denkt goed met alles mee. Tot volgende keer in.

• 6Sharon29-10-2019

Ik denk niet dat ik nog terug zou gaan

Was leuk maar had er meer van verwacht foto zijn mooier als in het echt. Veel achterstallig onderhoud. Animatie viel tegen veel activiteiten werden niet gedaan.

Nathalie, Kefaluka, 02-01-2020

Beste Sharon, Graag wil ik je danken voor het delen van je reiservaring.
    Jammer dat de vakantie blijkbaar niet volledig aan de verwachtigen voldeed. We proberen de sfeer er altijd zoveel mogelijk in te houden, eind van het seizoen of niet. De activiteiten worden wel aangepast aan het aantal gasten en de laatste week is dat inderdaad wat minder waardoor de grote shows niet altijd meer doorgaan en de locatie's kunnen wijzigen.

We kunnen alleen maar hopen jullie misschien in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen !

Met vriendelijke groet,

• 6Kuup05-10-2019

Goed, maar zeker niet heel goed.

Mooie ligging, maar hotel heeft veel achterstallig onderhoud. Schoonmaak van kamers, maar ook openbare ruimtes onvoldoende. Fitness apparatuur erg verouderd en fitness ruimte ook niet schoon. Veel variatie in eten, wel vaak lauw. Personeel heel vriendelijk. Badkamer erg klein.

Nathalie, Kefaluka, 18-10-2019

Beste Akuppie,

We willen u graag bedanken voor uw review, zowel de postieve als negatieve opmerkingen zijn belangrijk voor ons daar wij gedurig onze services evalueren en bijsturen indien nodig. Uw feedback word dan ook gedeeld met de daarvoor verantwoordelijke afdeling managers. Schoonmaak en algemene hygiene zijn uiteraard erg belangrijk, en blijkbaar heeft u onregelmatigheden ervaren waarvoor wij ons wilen excuseren. We zullen hier beter op toezien.

De winterperiode, wanneer het hotel gesloten is, wordt gebruikt voor renovatiewerken. Zo werd vorige winter het restaurant vernieuwd, er werden nieuwe toiletten en douche's geinstalleerd bij de zwembaden, een nieuw indoor alacarte restaurant gebouwd, etc... En ook voor deze winter liggen er nieuwe plannen op tafel.

We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groeten,

• 10Marleen droog01-10-2019

Geweldig!

Voor de tweede keer in kefaluka geweest en het voelde echt als thuiskomen! Dit is vooral te danken aan het geweldige animatieteam! Een hele fijne en gezellige energie die zij uitstralen, totaal niet opdringerig maar altijd even gezellig kletsen. Er worden genoeg activiteiten georganiseerd voor jong en oud maar als je liever in de zon ligt te chillen is dit ook prima. Een hotel met een super uitzicht, mooi groot zwembad met plek voor iedereen.

Nathalie, Kefaluka, 18-10-2019

Hallo Marleen, Van harte dank om ook hier nog even uw tevredenheid te delen. Ik heb de motiverende woorden gedeeld met ons animatie team !

Misschien tot volgende zomer weer ,

Vriendelijke groet,

• 10familie roelandt - merckx uit aalst belgié17-09-2019

gaan zeker terug , tot later Nathalie in 2020

super goed hotel , gelukkig konden we hier genieten na een dag van grote miserie in duja bodrum , hier werden we opgevangen door de hostess van touroperator en nathalie geast relations , twee toppers , eten ,drinken , kamer ( villa) personeel alles perfect verzorgd , dank voor alles voor ons een dikke 9

Nathalie, Kefaluka, 18-09-2019

Beste Familie Merks - Roelandt, Hartelijk dank voor de mooie woorden en fantastische rating ! Het was een plezier jullie te mogen verwelkomen, en zoals ik eerder al zei, voor alles is een reden. Zonder de 'miserie' waren julie misschien nooit in Kefaluka geweest en kijk, nu al plannen aan het maken voor volgende zomer. We kijken er alvast naar uit jullie weer te zien en tot dan... het allerbeste gewenst voor jullie allemaal !

Vriendelijke groetjes, Nathalie

Guest Relations Manager

• 9Lisa15-09-2019

Fantastisch!!

Geweldige vakantie gehad! De ligging van het hotel is super waardoor je prachtig uitzicht hebt op zee! De zwembaden waren erg groot en totaal niet druk omdat wij buiten het hoofdseizoen zaten. Ook geen last gehad van bedjes claimen, er was meer dan genoeg plek voor iedereen. Het animatie team heeft onze vakantie echt een gouden randje gegeven, wat een leuke lieve spontane mensen.. Ismail is een echte entertainer en ik heb dan ook genoten van de waterpolo presenaties. Het was niet alleen leuk om mee te doen maar ook om te kijken. Mijn vriend deed elke dag mee met de activiteiten en je merkte dat het animatie team dat ook echt kon waarderen!

Enige minpuntjes zijn de wifi, deze is echt slecht. Op de meeste plekken amper bereik. En ook de transfer van en naar de luchthaven was langer dan gedacht.

Tip: kies als a la carte restaurant voor de mexicaan!

Nathalie, Kefaluka, 18-09-2019

Lieve Lisa,

Dankjewel om ook hier je tevredenheid met ons te delen ! Ik deel het dan ook graag met de rest van het team en zeker met de jongens en meisjes van het animatie team ! Het doet plezier dat jullie ook ons nieuwe a la carte restaurant wisten te apprecieren. Hopelijk tot volgend jaar!

Met vriendelijke groetjes,

• 9Dirk Van Sprundel11-09-2019

Een aanrader!

Mooi hotel gelegen op een mooie locatie. Vriendelijk personeel en tof animatieteam. Men doet er alles aan om het je naar je zin te maken. In het restaurant is er voor elk wat wils. We gaan er nu een vijfde maal naartoe.

• 10Hilde Dresselaers11-09-2019

Top hotel met fantastisch animatieteam!

Het hotel is erg mooi gelegen met uitzicht op Kos. Ligt wel ver van de luchthaven Milas. Lekker eten voor elk wat wils. Vriendelijk personeel. Fantastisch animatieteam: hebben aandacht voor jong en oud maar zijn echt niet opdringerig. Mooie shows 's avonds. We zijn er al 4 maal geweest en het voelt als thuiskomen. Elke keer was er ook weer iets vernieuwd in het hotel. Er wordt nog in geïnvesteerd. Een echte aanrader!

• 8Marcel & Jacqueline09-09-2019

Super vakantie!

Na een bezoek van een ander familielid aan dit hotel en de enthousiaste verhalen te hebben gehoord hebben wij ook onze vakantie gevierd in dit prachtige hotel. Super gelegen met een uitzicht wat je niet veel tegen komt. De kamer was netjes en ruim, wij hadden een junior kamer, met een minibar die kosteloos werd bijgevuld. De kamer werd netjes bijgehouden. De facilitaire voorzieningen waren goed en ook de zwembaden werden netjes onderhouden. Zeker opvallend was dat de omgeving rond het zwembad zeer goed werd schoongehouden, zelfs de toiletten op het strand. Het is wel een echt familiehotel waar voor kinderen aan alles is gedacht. Het animatie team van Ismael was super, zij waren echt een meerwaarde voor onze vakantiebeleving. Het eten was divers en ook de bediening was goed. Al met al een goed hotel wat er alles aan doet om het voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken.

Hotel Kefaluka info

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (3)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)