Hotel Kefaluka

Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag28°16°
Hotel Kefaluka
9,2

Geniet van een prachtig uitzicht in het 5-sterren Hotel Kefaluka Resort in Bodrum. De kamers worden iedere dag schoongemaakt door het vriendelijke personeel. Er is animatie aanwezig voor zowel jong als oud. Het centrum van Bodrum ligt wat verder weg, maar is gemakkelijk te bereiken met de dolmus. Ook de markt in Turgutreis is een bezoek waard.

360 reviews over Hotel Kefaluka in het Nederlands

gaan zeker terug , tot later Nathalie in 2020

familie roelandt - merckx uit aalst belgié
17-9-2019

super goed hotel , gelukkig konden we hier genieten na een dag van grote miserie in duja bodrum , hier werden we opgevangen door de hostess van touroperator en nathalie geast relations , twee toppers , eten ,drinken , kamer ( villa) personeel alles perfect verzorgd , dank voor alles voor ons een dikke 9

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fantastisch!!

Lisa
15-9-2019

Geweldige vakantie gehad! De ligging van het hotel is super waardoor je prachtig uitzicht hebt op zee! De zwembaden waren erg groot en totaal niet druk omdat wij buiten het hoofdseizoen zaten. Ook geen last gehad van bedjes claimen, er was meer dan genoeg plek voor iedereen. Het animatie team heeft onze vakantie echt een gouden randje gegeven, wat een leuke lieve spontane mensen.. Ismail is een echte entertainer en ik heb dan ook genoten van de waterpolo presenaties. Het was niet alleen leuk om mee te doen maar ook om te kijken. Mijn vriend deed elke dag mee met de activiteiten en je merkte dat het animatie team dat ook echt kon waarderen!

Enige minpuntjes zijn de wifi, deze is echt slecht. Op de meeste plekken amper bereik. En ook de transfer van en naar de luchthaven was langer dan gedacht.

Tip: kies als a la carte restaurant voor de mexicaan!

Gereisd Met partner in september 2019

Een aanrader!

Dirk Van Sprundel
11-9-2019

Mooi hotel gelegen op een mooie locatie. Vriendelijk personeel en tof animatieteam. Men doet er alles aan om het je naar je zin te maken. In het restaurant is er voor elk wat wils. We gaan er nu een vijfde maal naartoe.

Tjingo

Top hotel met fantastisch animatieteam!

Hilde Dresselaers
11-9-2019

Het hotel is erg mooi gelegen met uitzicht op Kos. Ligt wel ver van de luchthaven Milas. Lekker eten voor elk wat wils. Vriendelijk personeel. Fantastisch animatieteam: hebben aandacht voor jong en oud maar zijn echt niet opdringerig. Mooie shows 's avonds. We zijn er al 4 maal geweest en het voelt als thuiskomen. Elke keer was er ook weer iets vernieuwd in het hotel. Er wordt nog in geïnvesteerd. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Super vakantie!

Marcel & Jacqueline
9-9-2019

Na een bezoek van een ander familielid aan dit hotel en de enthousiaste verhalen te hebben gehoord hebben wij ook onze vakantie gevierd in dit prachtige hotel. Super gelegen met een uitzicht wat je niet veel tegen komt. De kamer was netjes en ruim, wij hadden een junior kamer, met een minibar die kosteloos werd bijgevuld. De kamer werd netjes bijgehouden. De facilitaire voorzieningen waren goed en ook de zwembaden werden netjes onderhouden. Zeker opvallend was dat de omgeving rond het zwembad zeer goed werd schoongehouden, zelfs de toiletten op het strand. Het is wel een echt familiehotel waar voor kinderen aan alles is gedacht. Het animatie team van Ismael was super, zij waren echt een meerwaarde voor onze vakantiebeleving. Het eten was divers en ook de bediening was goed. Al met al een goed hotel wat er alles aan doet om het voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken.

Heb foto geplaatst van huidig uitzicht

Bob

Hoi luitjes,

Kefaluka is echt een super mooi hotel, eten goed, bediening is top en je kunt hier dus echt super genieten, we zijn al een jaartje of 6 verliefd op dit mooie hotel.Ik wil wel de mensen waarschuwen. Mocht je een aantrekkelijke aanbieding zien ( al is 900 p.p) een behoorlijk bedrag, dan bestaat er de mogelijkheid om een kamer te krijg, waarvan je niet eens je gordijnen durft open te doen. Er staat een klimopwand van 6 meter hoog voor je balkon en die wand staat een meter van je balkon. Persoonlijk vind ik het dan erg jammer dat dit nergens vermeld staat dat je zo,n kamer krijgt toegewezen, dan kan je de mensen altijd nog laten beslissen.Het savonds heerlijk op je balkon te zitten met een drankje en met het uitzicht over de baai, is er dus totaal niet bij. De eerste nacht hadden wij niet eens lakens op ons bed. Alle hoop is dus op Nathalie, die reageerde gelijk op mail. Pas dus op voor een aanbieding!!!

Gereisd Met partner in september 2019

Beste Bob,

We hebben ondertussen een paar keer contact gehad en jullie zijn vandaag uiteindelijk van kamer kunnen veranderen. De bekende touroperatoren bieden inderdaad promotie-voordeel-kamers aan, die gelegen zijn aan de achterkant van het hotel. Blijkbaar waren jullie hier niet van op de hoogte en dan is het een enorme teleurstelling.. We doen graag iets extra voor onze trouwe gasten maar helaas was een kamerwissel onmogelijk, tot vandaag, omwille van een volzet hotel.. Ik hoop dat jullie nu nog een paar dagen kunnen genieten van het hotel en de nieuw kamer,

Bedankt voor de mooie woorden verder en we hopen jullie volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groetjes,

De Meyer Liesbeth
2-9-2019

Ik ga al enkele jaren naar dit hotel en ik was altijd al tevreden maar ik moet zeggen dat het hotel dit jaar toch nog dat tikkeltje meer had! We kregen bij het inchecken een leuke attentie en ik kreeg een kamer met superlocatie boven het zwembad en zicht op zee. Ik ken weinig hotels met zo'n mooi uitzicht als hier! Het eten was opnieuw superlekker en veel variatie. het personeel super super vriendelijk en Het animatieteam was dit jaar weer top! Ze hadden nieuw dit jaar op zaterdag een beachparty, superleuk en weer eens iets anders. Ismail heeft er met zijn team echt iets fantastisch van gemaakt! De hygiëne was ook dik in orde, ik kan geen enkel minpuntje bedenken en kan dit hotel alleen maar aanraden voor iedereen die een onvergetelijke tijd en genieten wil!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Lieve Liesbeth,

Dank je wel om ook hier nog een keertje jouw tevredenheid en enthousiasme met ons te delen! Het was een plezier je weer te zien en we zijn erg blij dat je opnieuw van jouw vakantie in Kefaluka genoten hebt ! Tot heel gauw !

Groetjes van ons allemaal,

Kefaluka team

Kimberley
2-9-2019

Wij vinden dit het beste hotel van Turkije Dit is onze 3e keer !Het hotel ligt buiten bodrum dicht bij het plekje turgutreis! Ongeveer een uur met de bus van de luchthaven. Het hotel ligt tegen een berg aan met een mooi uitzicht over de zee! Elke dag is er animatie die super geliefd zijn en je altijd bezig houden met leuke bezigheden! Als je er niet van houdt dan is niks verplicht ! Elke dag goed eten genoeg keuze voor iedereen! Savonds is er elke avond een show te voorzien door de animatie zelf of vanuit buiten af! Als je naar bodrum stad wilt of turgutreis dan kan je een taxi of pendelbus regelen bij de receptie of vragen net buiten het hotel! Kamers zijn goed voorzien van airco en elke dag word de kamerschoongehouden ,Ook elke dag krijg je opnieuw een goed gevulde mini bar met drinken als je daarvan iets van gebruik maak! Als ik echt een minpunt op moet noemen dan zijn het soms de wc’s die vies word achtergehouden door de gasten

Gereisd Met partner in augustus 2019
Nathalie, Kefaluka, 5-9-2019

Dankjewel Kimberly, voor dit leuk geschreven review met mooie motiverende woorden welke ik graag deel met het ganse team ! Het was een plezier jullie er opnieuw bij te hebben en we hopen natuurlijk dat je we je volgende zomer opnieuw mogen verwelkomen !

Vriendelijke groetjes,

Best place ever

Youri
2-9-2019

Heel erg leuk en mooi hotel! Animatie is de beste toevoeging voor een leuke vakantie van jong en oud

Gereisd Met partner in augustus 2019
Nathalie, Kefaluka, 5-9-2019

Hallo Youri, Hartelijk dank voor deze fantastische rating en mooie woorden! We hopen jullie volgende zomer opnieuw te mogen verwelkomen !

Vriendelijke groetjes,

Nathalie Simons Guest Relations Manager

Eerste maar laatste keer...

Angelique Hicks
20-8-2019

Met 11 man hier.... Nu aanwezig... Veel zieken waaronder ikzelf. Ernstige diarree en zware misselijkheid tot bijna aan kotsen toe. Heb in de kliniek een infuus gekregen ivm 2 bacteriën en zit nu aan de antibiotica. Vandaag is het zwembad 2 uur afgesloten geweest ivm poepbacterie in het water. Personeel blijft volhouden dat ik daardoor niet ziek geworden kan zijn. Zelfs toen ik aangaf dat meerdere personen ziek waren geworden kwam het niet door het zwembad. Ben 5 dagen ziek geweest..leuke vakantie! Werk je het hele jaar voor....

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Nathalie, Kefaluka, Sat Aug 31 2019 16:10:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Angelique,

Het is inderdaad zo dat we helaas dit zomerseizoen 2x het zwembad een paar uurtjes hebben moeten afsluiten omwille van poep in het water. Ondanks het feit dat er swim-up broekjes verkrijgbaar zijn en waarschuwingsborden staan kan een ongelukje helaas gebeuren en blijkbaar is dit gebeurd wanneer u er was. Dus niet omwille van een bacterie maar als een onmiddelijke reactie op een ongelukje.

Graag informeer ik u dat we dagelijks de voorgeschreven produkten gebruiken en het zwembad schoon houden volgens de internationale normen en voorschriften. We hebben een inhouse quality manager die dit dagelijks opvolgt. Zijnde een 5* hotel moeten wij aan vele regels voldoen. We kunnen op aanvraag, alle nodige certificaten en dagelijkse analyses aantonen.

Het is natuurlijk erg jammer dat u en sommigen van uw familieleden ziek waren maar moest het een soort van uitbraak zijn geweest in het hotel was ik er zeker van op de hoogte geweest.

Indien u dit wenst mag u mij altijd rechtstreeks mailen: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kefaluka in Akyarlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kefaluka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.