Hotel Isis Charm Beach

Hotel Isis Charm Beach
9,6

1 review over Hotel Isis Charm Beach in het Nederlands

Alleenreizend

Zeker niet voor herhaling vatbaar!

Schroyens Yvo
2-10-2018

Receptie onthaal, poetsen algemeen en strand was oké tot goed!

Met kleine dingen te verhelpen zou het beter scoren te nalatig en slecht onderhouden van ligbedden, parasols stuk en meubels slecht onderhouden plus slechte muffe geur in kamer.

Lopen twee of drie mannen met kostuum rond maar zijn volgens mij blind want zien mankementen niet!

Keuken niet goed van ontbijt tot diner!

Drankbekers voor bier uit issemo en niet veel keuze of willen het niet aanvullen ! Heb steeds indruk dat ze met tegenzin werken aan tafel en bar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isis Charm Beach in Akyarlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isis Charm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.