We hebben een aantal aanbieders voor Akyaka voor je op een rij gezet:

Reviews over Akyaka

Gezellig klein plaatsje!

Christine Kuipers
    7-8-2014

Klein dorpje, waar je nog tussen de Turkse bevolking komt. Heerlijk rustig, geen discotheken. Wel een paar restaurants en barretjes. Het strand loopt langzaam af waardoor het erg geschikt is voor kleine kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig plaatsje

Esther
    16-6-2014

Akyaka is een klein rustig plaatsje verwacht geen uitgaansleven maar lekker op een terrasje zitten kan wel heerlijk aan de boulevard. Weinig winkels en je kunt gewoon lekker lopen zonder constant lastig gevallen te worden, heerlijk. In de omgeving kun je goed wandelen het is een fijne plek.

Gereisd Met partner in Tue Jun 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie groene omgeving!

Lannie
    27-6-2012

Prachtige groene omgeving met zulk helder beekwater wat overal stroomt door het gebied.Ligt in een prachtige baai, met heel helder zeewater. veel bloemen, vlinders en libelles, en ligt naast een nationaal park! Heelleuk om door te wandelen.Jachthaven en dorpje grenzen gelijk aan het hotel.Veel lokale mensen die ook naar het strand komen. De mensen in het dorp zijn heel vriendelijk en bij de winkels totaal niet opdringerig.....dus alles helemaal top!

Gereisd Met partner in juni 2012

Een Turks sprookje

Jac
    22-4-2012

Nog niet toeristisch en toch maar 25km vanaf Marmaris ligt dit authentiek Turks dorpje waar je het echte turkse plattelandsleven proeft. Gelegen aan de prachtige baai van Gokova met (zwart) zand, rots of verstopte strandjes waar de plaatselijke bevolking graag komt. Ook mondt er een hele mooie rivier uit in de zee waar je met kleine bootjes een tocht kunt maken of heerlijk kunt eten in een van de sprookjesachtig gelegen restaurantjes.

Gereisd Met partner in Tue Apr 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Idyllisch gelegen en kleinschalig

Denise Miltenburg
    27-6-2010

Authentiek Turks plaatsje. Kleinschalig. In weekend Turkse toeristen. Gemoedelijk. Heel idyllisch en mooi gelegen aan baai, met palmen. Donker zand, beetje vochtig (voordeel: wordt niet heet). Zee lang ondiep, zeer geschikt voor kinderen; meestal vlak, soms lichte golfjes. Dorpje bestaat uit twee delen; aan zee met zijstraatjes en hoger gelegen gedeelte (even klimmen). 'Beneden' wat tentjes aan 'boulevardje' en paar winkeltjes. Mooie architectuur; veel houtwerk. Supermarkten: Dia (beneden) en Sok (bovenin). Tip baby: neem genoeg babyvoeding mee; bleek schaars. Pinnen kan i.t.t. grotere plaatsen niet in euro's. Betalen zelden. Boottocht op gulet aanrader (ipv 'disco'-boot). Vanaf haventje. Wandelen ook mooi. Woensdag markt. Vanuit dorp taxi's en busjes. Echt een aanrader als je niet van massa-toerisme en grote plaatsen houdt, maar van een mooie omgeving, sfeer en kleinschaligheid.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010
Akyaka scoort een 8,2 uit 10, op basis van 34 reviews