• 1.412
    1.220

2.155

vakanties Egeïsche Zee

Reviews over accommodaties in Egeïsche Zee

Een super relexe vakantie gehad. met geweldig uit

t Schuur,
    2-12-2018

Het was Geweldig Hotel, elke dag super lekkere eten. De Bazin liep met de Aller Handen in haar hand naar de Kok, dit moet je maken. En elke dag ander vlees. en zo mooi alles op gemaakt. Gaan zeker weer eens terug.

Fantastisch hotel.

Boukje Vast,
    1-12-2018

Het is een heel gezellig hotel. Fijn personeel. Goed eten. Goed verzogt. Wij komen hier al acht jaar met heel veel plezier. Er zijn drie zwembaden.

Een voor de jeugd een met de glijbaan en een die wat rustiger is. En dan het strand zo van uit het hotel het strand op met bedjes en parasols. Ook hebben ze een handdoeken service. Erg handig. Wij gaan in 2019 weer heen.

Zonder meer goed

De Cauwer R,

Groot domein , hoogteverschil , eten veel het zelde

Overal ver vandaan

Mooie kamers

Joke Gerritsen,
    1-12-2018

Superhotel en prachtige omgeving.

Zeer vriendelijke mensen die het vuur uit hun sloffen voor je lopen.

Wij voelden ons er zowat ongemakkelijk bij.

Het zwembadwater was wel aan de koude kant.

WOW! Aangename verrassing!

N. Van den bossche uit Oostende,
    29-11-2018

Heel groot maar overzichtelijk domein, mooi en verzorgd aquapark, vriendelijke bediening, voldoende afwisseling in de buffetten en uiterst attente Belgische guest relation, één van de betere hotels die ik al in de omgeving heb gedaan!