header
Egeïsche Zee

Voor ieder wat wils aan de Egeïsche Kust

De prachtige natuur, culturele rijkdom en bruisende toeristische steden aan het strand maken de Egeïsche zee tot een ideale vakantiebestemming. Wandel langs de azuurblauwe baaien of verken de historische centra van Bodrum of Kusadasi. Toch meer zin om te shoppen? Grote kans dat je ook daar zult slagen, om daarna te relaxen op het strand.

5 top accommodaties

Comfortabel genieten aan zee

Ontdek je favoriete vakantieplek

De leukste bestemmingen op een rij

Highlights van de Egeïsche Zee

Bijzondere belevenissen aan het water

5 top accommodaties

Leef jezelf uit bij Hotel Aqua Fantasy Splashworld

Dit luxueuze resort is met meerdere zwembaden, sfeervolle restaurants, en prachtige tuinen de ideale plek voor een vakantie met het hele gezin. Met als favoriet het waterpark wat je als gast onbeperkt mag bezoeken! Samen met de All inclusive formule maakt dat Aqua Fantasy Splashworld zeer geliefd bij vakantiegangers.

Volop strandplezier: Hotel Pasa Beach

Zwembad of toch de zee? Bij Hotel Pasa Beach kan het allebei! Proef van de heerlijke All inclusive formule in een van de restaurants en kom daarna tot rust aan het water. Laat de kinderen zich uitleven in de miniclub of in een van de speeltuinen, struin langs de talloze winkeltjes en geniet van een ontspannen vakantie met het hele gezin.

Luxueus genieten bij Hotel Samara

Neem een duik in het verkoelende water en geniet daarna vanaf je strandstoel van het prachtige uitzicht over de baai van Torba. Toe aan een ontspannen vakantie? Dan zit je goed bij dit luxueuze vijf sterren hotel, direct gelegen aan zee met een eigen strand. Kom tot rust op deze sfeervolle plek en geniet van de All inclusive formule.

Wonderschone natuur bij het Pine Bay Holiday Resort

Loop via de schitterende tuinen naar een van de vele zwembaden en kies een mooi plekje uit. Toch liever het zand tussen je tenen voelen? Binnen no-time ben je op het privéstrand waar de bedjes al voor je klaarstaan. De eigen bungalows, talloze faciliteiten en prachtige ligging aan een baai maken deze accommodatie erg populair bij vakantiegangers.

Alles binnen handbereik: Hotel Parkim Ayaz

In de zonnige badplaats Gumbet ligt dit comfortabele vier sterren hotel, op steenworp afstand van het strand en het bruisende centrum. Ideaal voor de vakantieganger die op zoek is naar rust, maar ook het lokale leven wil ontdekken. Vermaak je aan het water, verken de natuurlijke baai, of slenter langs de karakteristieke winkeltjes onder de Turkse zon.

Ontdek je favoriete plek!

decoration
Op en top genieten in Marmaris

De populaire badplaats Marmaris staat niet voor niets bovenaan het lijstje van menig zonaanbidder. Met toegankelijke stranden, prachtige baaien en de grote, sfeervolle jachthaven is deze plaats ideaal voor een vakantie met je partner of gezin. Ook kun je hier naar hartenlust winkelen of wandelen over de bruisende boulevard. Absolute aanrader!

Beleef het in Bodrum

Wanneer je naast een ontspannen zonvakantie ook het echte Turkije wil ontdekken heb je met Bodrum de juiste bestemming gevonden. Prachtige stranden en baaien worden afgewisseld met eeuwenoude kastelen en schilderachtige straatjes. Natuur en cultuur komen hier op imposante manier samen. Laat je verrassen door deze dynamische vakantiebestemming.

Verrassend mooi Izmir

De enerverende badplaats Izmir biedt naast de mooie stranden en het groene gebergte ook een flinke dosis Turkse cultuur. Ga een dagje shoppen en bekijk de vele historische overblijfselen van vroeger tijden. En strijk daarna neer op een gezellig terras om alles goed in je op te nemen. Ook een bezoek aan de imposante jachthaven mag niet ontbreken!

Kijk je ogen uit in Kusadasi

De historische stad Kusadasi is vandaag de dag een van de meest sfeervolle en populaire vakantiebestemmingen van deze prachtige kust. Kom tot rust aan het strand of zwem in de zee, of verken het knusse stadscentrum. Want of je nu wil zwemmen, wandelen of liever tot in de late uurtjes de stadse gezelligheid opzoekt: in Kusadasi kan het allemaal.

Proef de unieke sfeer van Cesme

De rustig gelegen badplaats Cesme is met zijn toegankelijke stranden een ideale vakantiebestemming voor het hele gezin. Vermaak je op een van de brede zandstranden, relax bij de ongerepte baaien of slenter door het sfeervolle stadscentrum voor een stukje Turkse historie. Met recht een van de meest bijzondere bestemmingen van deze regio.

Highlights van de Egeïsche Zee

Prachtige vergezichten: het Fort van Cesme

Het is best een klim, maar het prachtige uitzicht over de badplaats Cesme maakt deze inspanning meer dan waard. Het fort van Cesme is letterlijk het middelpunt van de stad. Laat je verwonderen en dompel je onder in de historie. En trakteer jezelf na de afdaling op een ijskoud drankje in een van de sfeervolle straatjes. Lokaal genieten!

De haven van Marmaris

Een bezoek aan de haven van Marmaris is een belevenis voor jong en oud. Vergaap je aan de prachtige jachten of ga zelf het water op met een gezellige toeristenboot. Of neem rustig een kijkje in een van de vele winkels en strijk daarna neer op een terras bij de bruisende promenade. Ideaal om een ontspannen middag door te brengen.

Kasteelbezoek in Kusadasi

Dit historische kasteel is gelegen op een klein eiland en heeft een unieke sfeer. Vanuit het recent gerenoveerde bouwwerk kijk je uit over het helderblauwe water, waarbij je de bodem kunt zien. Het uitzicht over de baai en de haven maakt het tot een ideale, culturele uitstap tijdens je zon, zee en strandvakantie. Dit mag je zeker niet missen!

Bodrum Beats

Naast al het moois dat Bodrum overdag te bieden heeft, komt de stad in de avond echt tot leven. Van talloze restaurantjes, hippe straatjes tot zelfs een drijvende discotheek met glazen dansvloer: zodra de lichtjes aangaan kun je jezelf onderdompelen in het nachtleven van deze bruisende bestemming. Of laat je culinair verwennen.

Shoppen in Marmaris

Wanneer je op vakantie graag mag shoppen, is een uitstap naar de Bazaar van Marmaris een absolute must. Loop vanuit de haven naar deze authentieke markt en vergaap je aan al het kleurrijke koopwaar dat wordt aangeboden. Schoenen, tassen en kleding: je zult het allemaal vinden op deze populaire, sfeervolle Grand Bazar, gelegen aan het water.

• Type accommodatie

Sorteren

2.155

vakanties Egeïsche Zee

Reviews over accommodaties in Egeïsche Zee

Goed, vakantie maak je zelf!

Marijke
    18-8-2018

Leuke vakantie gehad!

Aankomst liet wat te wensen over, extra bed stond er niet, dus eerst met z'n 3-en in 1 bed. Kamer was verouderd. onze kamerdame was slecht, in 15 dgn alleen de laatste dag handoeken voor 3p, bijna dagelijks gemeld, maar was blijkbaar nogal moeilijk. Het buffet was niet heel ruim, maar wat er stond heel goed,ontbijt top!

Mini club erg leuk,voor onze 7 jarige dochter! Deden erg hun best. Het drank assortiment was goed , soms was er wat op (dit mag natuurlijk niet) slush puppy echt top! Jammer dat er in 15 dgn tijd maar 4x roomijsjes waren. Boek gerust een boottour, bij captain Jack op het strand, niet duur, geen over volle boot echt een top dag gehad! Bodrum/turgutreis is een heerlijke windhoek. De recenties worden veelal geschreven onderleiding van guest relations. Ook in grand park lara geweest, dit hotel heeft voor ons de voorkeur. Vakantie maak je zelf, en die was al met al top!

Genoten

Roy
    18-8-2018

Prima hotel, het zier er mooi uit!

Het eten is gevarieerd, maar spek bij het ontbijt zou lekker zijn.

Super vriendelijk personeel aanwezig, maar een enkeling spreken Engels, we hadden een aantal misverstanden gehad dus misschien is een cursus basis Engels wel handig. Dit zou een meerwaarde zijn.

Onze kamer beviel heel erg goed, was voor drie volwassenen groot genoeg, de airco koelt echt goed, alleen is de douche wel aan vervanging toe.

De omgeving heeft hier een mooiere natuur dan in Lara plus het uitzicht van het strand is echt mooi hier.

Prettig dat het hotel ook kleinschalig is.

We erg van ons verblijf genoten! Het hotel raden we aan.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 18-8-2018

Beste Roy,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd.

Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Het Grand Park Bodrum Team

Heel goed ,zeker aan te raden

J .Nouwens
    11-8-2018

Mooi complex in prachtige tuin , en heel gastvrije eigenaars.

Er mag wel wat gebeuren aan het onderhoud van de appartementen,maar ze zijn wel schoon.

Geweldige plek

Fam Dayi
    5-4-2015

Vakantiepark Iassos Bodrum, de huisjes zijn top, heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Heel kindvriendelijk, leuk personeel en volop aandacht. Het is ons zo goed bevallen (Ruimte, personeel, klimaat, mensen, omgeving, eten) dat we dit jaar weer geboekt hebben. Voor volgend jaar misschien zelf weer..

Egeïsche Zee scoort een 8,1 uit 10, op basis van 16151 reviews