Hotel Yeni Yükseller

Hotel Yeni Yükseller
6,5

8 reviews over Hotel Yeni Yükseller in het Nederlands

Lekker warm en prima bedden

L.J. Alderliesten
25-2-2017

De bedden waren prima, wij hebben dan ook heerlijk geslapen. De verwarming stond lekker hoog, wat wij zeer waardeerde na onze lange busreis. Kamer ietwat gedateerd maar schoon en netjes. Een puntje over de badkamer, je stapt in een bad om te douchen, zou misschien in de toekomst beter een douche kunnen worden, makkelijker om in te lopen. De badkamer zou daardoor luxer en ruimer zijn. Het eten was prima, iedere ochtend en avond een lopend buffet en voor iedereen wat wils. Als iets op was werd het snel weer aangevuld. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

op wandelafstand van het mooiste gebied

elzapaenen
16-11-2016

kamers klein.bad gevaarlijk/water niet te regelen met temperatuur eten goed/genoeg ontbijt beter dan avond eten bushalte net voor de deur in 10 minuten sta je in het prachtigste stuk natuur van turkije dus perfect gelegen bier veel te duur/5 euro voor glas

Gereisd Met vrienden in november 2016

Uitvalsbasis

Mariska
11-6-2016

Leuk als slaapplaats maar verder niets. Rondreis cappadocie gedaan maar de kamers zijn vreselijk gedateerd. Badkamer is zeer klein en niet geventileerd. Als je douchedeur deur open houden anders heb je na 5 minuten geen zuurstof meer. Gevaarlijk zitbad waarbij je aan de hoge kant moet instappen. Geen douchedeur dus hele douche nat. Onvriendelijk personeel. Zegt nog geen goededag. Weet overigens niet of dit door de ramadan komt maar dat zou niet moeten uitmaken. Buiten het hotel terrein lopen is levensgevaarlijk door het verkeer. Geen voetpaden.

Uitvalsbasis voor rondreis

Marc
13-4-2014

We verbleven in maart 2014 drie dagen in dit hotel tijdens een groepsrondreis door Cappadocië.

Het is een eenvoudig hotel aan een weg naar de bezienswaardigheden van Cappadocïë, wel vrij afgelegen van een dorp.

De kamers zijn proper, worden gerenoveerd, maar blijven ietwat gedateerd. Douche/zitbad heeft een (te) hoge opstap.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is gevarieerd en goed, maar met minder keuze dan in de vakantieresorts. Het hotel heeft gratis Wifi. Er is een klein zwembad (dat in maart niet open was).

Als uitvalsbasis tijdens een rondreis is dit hotel ok.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Ver van de bewoonde wereld

keesverhoeven
15-8-2012

Alles is schoon en netjes in deze accommadatie, de directe omgeving en uitzicht is niets. Het ligt aan de buitenkant van een klein dorp gelegen aan een doorgaande weg richting Cappadocië. Het personeel is vriendelijk maar het hoeft niet. De kamers zijn schoon. Het eten is prima. Deze locatie is niet geschikt voor kinderen

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Prima kamer, vriendelijk personeel, goed eten

Mirjam
2-11-2011

Goed hotel, zeker de 3* waard. Dicht bij de bezienswaardigheden in Cappadocië. Ruime kamer met zitbad. Alleen jammer dat er 's nachts steeds een hond zat te blaffen. Personeel vriendelijk en grappig. Eten gevarieerd en van goede kwaliteit.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

redlijk hotel in 'de middle of nowere'.

VincentJJ
2-11-2010

Een redelijk hotel met echter GééN Airco op de slaapkamer(s)(!) Kregen eerst een piepklein kamertje voor drie personen, echter we klaagden, en kregen alsnog de zeer ruime luxe kamer van de meereizende gids(!) Jaja.... Als de zon op het binnengedeelte met het zwembad weg is wordt het al snel koud. (Afhankelijk van het seizoen) In de buurt is er werkelijk niets te doen!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Wat een verschrikkelijk duur hotel!!!

Wilma Meijer
18-7-2010

Een cola en 1 biertje samen kost € 7,00. Belachelijk. We keken met ons kamertje op een vies achterplaatsje, maar degenen die uitzicht op het zwembad hadden hadden het nog slechter. De hele nacht blaffende honden. Het koude buffet van de avond stond er de volgende ochtend weer. Alleen was er dan brood bij i.p.v. "warm" eten. Er is in het hele hotel niets te doen, behalve zwemmen, maar het is er kouder dan in het zuiden van Turkije. Dus niet echt lekker. In de omgeving is helemaal niets te doen. We zijn in 30-45 minuten naar het centrum gelopen: 5 kappers, 2 supermarkten, 2 slagers en wat "kantines". Het hotel heeft oud, maar goed onderhouden meubilair. Het personeel zijn "knipmessen", met de perfecte glimlach. Nooit weer!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yeni Yükseller in Urgup/Akkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yeni Yükseller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.