Hotel Vera Tassaray

11 reviews over Hotel Vera Tassaray in het Nederlands

heerlijk

danny_bauwens5
7-10-2012

mooi hotel;ruime kamers,lekker eten ,vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Centraal gelegen

Marc en Marleen
26-9-2012

Het hotel is centraal gelegen, de bezienswaardigheden van Cappadocië liggen op een niet al te grote afstand. Het is een vrij groot hotel. Er logeren verschillende groepen op doorreis. Wij verbleven er 3 nachten. De kamers zijn ouderwets maar netjes. Er is een zwembad. Er is een ruime keuze aan eten. De drankjes zijn er vrij duur. In de buurt van het hotel is een supermarkt. Verder zijn er nog vele toerischtische winkeltjes en eet- en drankgelegenheden. Als je er 's avonds over straat loopt krijg je gezelschap van de honden, deze lopen gewoon met je mee.

Gereisd Met vrienden in september 2012

best goed hotel voor enkele nachten

luc
25-9-2012

Ik sliep dit jaar 3 nachten in dit hotel. Het zwembad werd dit jaar wel eens uitgetest tijdens een late namiddag en het was toen helaas al in de schaduw van het naastgelegen appartementsgebouw gedompeld. Zonnebaden was er dus niet meer bij. Het frisse zwemwater nodigde me niettemin toch uit om enkele verkwikkende lengtes te zwemmen. Ditmaal hadden we een kamer aan de voorkant en de geluidisolatie van de ramen liet weerom veel te wensen over. Weerom schreeuwde de imam me heel vroeg uit mijn bed. Het is een bescheiden kamer met balkon. Het buffeteten van dit 4*hotel beviel me wel. Ik kreeg daar voor het eerst gefileerde forelhaasjes. Ze snijden aldus de bovenzijde aan weerszijden af en leggen de nog 2 aanéénhangende filets met het vel eraan, plat op een braadschotel. De hammam was volgens de gids gesloten en we gingen dan maar naar de stedelijke hammam. De zeepmassage en scrubbing waren er gehaast maar de olemaasage was top.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede liging

sdesmit_1
28-8-2012

Een hotel waar veel reisgroepen komen. Het ligt gunstig voor de verschillende bezienswaardigheden in Cappadocië.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

Cees
4-6-2012

Hotel Vera is een goed hotel, wij hebben er een prettig verblijf gehad, het eten is gevarieeerd en goed.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Mooi hotel met goede ligging,

JH Coervers
17-4-2012

Fijn hotel met een goede ligging in Cappadocia. Kamers zijn ruim voldoende en worden netjes en goed schoon gehouden. Het hotel heeft goede faciliteiten. Het eten is uitstekend. De 4 sterren dubbel en dik waard.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

jan arends
17-10-2011

Ligging aan de rand van het stadje met alles op loopafstand. Tijdens onze rondreis een verademing in vergelijking met de andere "massa hotels" .

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Best een leuk hotel om Capadocië te verkennen

luc
25-9-2011

We zijn er maar 2 nachten geweest tijdens een groepsrondreis. Het hotel is dichtbij het centrum van Urgup gelegen en het was leuk om er 's avonds te wandelen. Het hotel heeft een rechthoekig zwembad gelegen aan de noordkant. Het was 's avonds al te koel om het uit te proberen. De hammam was er veel goedkoper dan aan de kust. Mooie zitgelegenheid bij de bar. Op de kamer was niks negatiefs aan te merken. Alle benodigdheden waren er en we konden er goed slapen, ware het niet dat de imam van de moskee ons er omstreeks 5 uur in de morgen wakker maakte. We vonden het eten redelijk goed. Typisch Turks met veel soorten groenten, fruit en gebakjes, maar met een beperkte keuze in warme vleesgerechten.

Gereisd Met partner in september 2011

aardig hotel met kleine bedden

carla
25-11-2009

kleine kamer met een klein 2 persoonsbed en 1 dekbed wat erg krap slaapt met 2 volwassene

Gereisd Met vrienden in november 2009

lekker centraal in Cappadocië

relratje
27-10-2009

Het is een mooi hotel, waar heel veel bussen komen. Het eten is in buffet vorm en erg lekker en uitgebreid. Echt lekker op zijn Turks!!! Na het eten kun je lekker in de lounge of bar een drankje drinken, een lekkere cocktail bijvoorbeeld.. heerlijk!!

De kamers... in onze groep waren er helaas maar 3 kamers met tweepersoons bed de rest had twee eenpersoons.. die hadden wij. NIets mis mee!! Wij hadden goede bedden, alles was schoon en netjes, de badkamer was prima, goede douche, toilet en wastafel!

Ontbijt ook weer in buffetvorm en ook vrij uitgebreid. De ligging van het hotel is in een heel leuke plaats, en vrij centraal om uitstapjes te gaan maken!

Gereisd Met vrienden in september 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Vera Tassaray voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Tassaray in Urgup/Akkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Tassaray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.