Hotel Turban Ürgüp

Hotel Turban Ürgüp
3,9

Onvoldoende

8 reviews over Hotel Turban Ürgüp in het Nederlands

Net zo historisch als de omgeving

Eric
24-7-2014

Waren hier 3 nachten tijdens rondreis Cappedocie. Na eerst ParkHotel in Lara geen stapje maar een sprong terug ! Eten smerig, zwembad onbruikbaar, hamman onbruikbaar, kamerbewoners met pootjes.. Blij dat we heel de dag op pad waren in een ronduit prachtige omgeving. Dat maakte veel goed.Badkamer viel bijna uit elkaar. Open stroomkastjes, afwezig brandblussers... Als het even kan: ga er niet heen !!

Gereisd Met partner in mei 2014

Super gedateerd

wilma.28
14-7-2014

Wij hebben dit hotel 3 nachten bezocht tijdens onze rondreis Cappadocie. De kamers waren erg vervallen. Positief was dat de kamer wel lekker koel was ( zonder airco). Extra lakens gevraagd maar nooit gekregen. Het eten vond ik prima. Internet bij de lobby (gratis) was prima maar op de kamers geen bereik. Hotel niet geschikt voor minder validen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer!!!

van der Horst
23-12-2013

Was buiten -15 maar binnen in de eetzaal -5 net als het eten dat was even koud. De verwarming op de kamers werkte nauwelijks tot niet, kregen een ander kamer maar dat was hetzelfde ook koud.Touroperator dit nooit meer, ook het eten onderweg was ver onder de maat

Gereisd Met vrienden in december 2003

niet zo luxe als het lijkt:

mooischilderwerk
16-12-2013

we deden op onze Turkije reis twee hotels aan: deze en het Grandpark Lara in Kundu bij Antalya, een aardig verschil, dit Turban hotel kwam wat verwaarloosd uit de bus, het eten was ook veel minder, geen Nederlandse zender, ook geen teletext, er is wel goed te slapen hoor maar echte luxe vind je hier niet, het zit een beetje in de sfeer van de omgeving, oude grotten. ziek was er niemand hoor maar drink vooral geen leidingwater werd er gewaarschuwd.

Gereisd Met vrienden in Sun Dec 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In hotel uit de jaten 50 gestopttopt

rj_3
30-6-2013

Zijn drie nachten in Hotel Tuban geweest. Is waarschijnlijk een 3 sterren hotel. Lijkt er een beetje op of je een hotelkamer binnen stapt van 50 jaar geleden. Compex bestaat uit verschillende blokken van twee verdiepingen. Kamer zo klein en smal dat je twee eenpersoons bedden niet naast elkaar kunnen zetten maar in een L vorm tegen de muur. Geen stoel om op te zitten. heb je aan de tv uit de vijftiger jaren geplaatst twee meter hoog boven op een schapje ook niets. Geen airco aanwezig in blok 7. Ontbijt en diner zeer matig, al met al voor de kamer nog niet 1 ster waard en het ontbijt en diner met moeite twee sterren. Op internet staan bij sommige sites over dit hotel geweldige foto.s met twee persoons bedden. Wij hebben ze in ieder geval niet gehad dus wordt je wel belazerd door die sites. Uren de kraan laten lopen om er warm water uit te krijgen wat toch echt niet lukte.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dramatisch hotel / Volop zieke gasten

Reneb
16-6-2013

Tussen 9 en 16 juni hebben wij met touroperator een rondreis door Cappadocië gemaakt. Een fantastisch gebied. Zeker een aanrader. Helaas kan dat niet gezegd worden over Hotel Turban. De ligging is mooi. Dat is ook eigenlijk het enige positieve aan dit hotel We kregen een twee persoonsbed van ongeveer 120 bij 180. De bedden waren als steen en de kamer buitengewoon oncomfortabel. Slecht afgewerkt. De douches waren gewoon goor. De TV een aanfluiting met een aantal zenders waarvan er niet een goed was. Geen koelkast. Geen Airco. Geen kasten. De paden tussen de kamers waren ook zeer slecht. Dat is allemaal nog niet het ergste maar wij waren met 7 bussen. Circa 300 personen. Hiervan hebben er zes in dit hotel geslapen. Circa 75% van deze mensen is ziek geweest. In zeker een 10tal gevallen tot (meerdaagse)ziekenhuisopname aan toe. Oorzaak? Slechte Hygiëne. vervuild water? Of iets anders. Opvallend. In de bus die niet in dit hotel sliep was niemand ziek. Bepaald geen aanrader dus dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een ruïne in cappadocia

jgbteg
10-5-2013

Het hotel is al enige jaren niet meer onderhouden en met het personeel is niet te communiceren door gebrek aan de talen kennis van hen. Warm water was een probleem door de zeer slechte toestand van de zon energie installatie die zorgde voor warm water. Douchen was iedere dag een probleem als je dat met warm water wilde. Bij ons konden we onze ontlasting niet door spoelen. Meestal ging het wel na 5 keer doorspoelen maar dan moest er wel water zijn. Zelfs een dag zonder water gezetten. Sommige laken hadden schimmel plekken en werden pas vervangen na klachten. Vuile handdoeken werden keurig opgevouwen en opnieuw opgehangen in de badkamer. Het algen zwembad was wel het toppunt. Enfin belijk de foto's maar

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Leuke ruime kamers, mooie ligging en prima eten

Cynthia
18-4-2013

Pluspunten: + Het waren meer "huisjes" dan "kamers", wat een erg luxe gevoel gaf! + Erg ruim + Bank in de kamer om op te relaxen + Gratis Wifi bij de receptie + Ruime keuze bij buffet + Grote receptie, attent personeel (zij het vooral om drinken te voorkopen) + Zeer grote keuze voor ontbijt!! + Bedden opgemaakt en kamer goed schoon

Minpunten: - Bedden los van elkaar (geen tweepersoonsbed) - Geen wifi op de kamer - Kleine TV - Ver lopen naar receptie vanuit de meeste kamers - Slecht Engels sprekend personeel, zoals de obers in het restaurant - Druppelende WC en kraan die ons wakker hielden - Geluid van de gebedsroep vanuit de moskee

Gereisd Met vrienden in maart 2013

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turban Ürgüp in Urgup/Akkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turban Ürgüp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.