Pension Razziya Evi

1 review over Pension Razziya Evi in het Nederlands

Fantastisch klein landhotel

Hans van den Brule
14-6-2010

Dit kleine hotel wordt gerund door een franstalige zwitserse vrouw die getrouwd is meet een Turk. Het hotel heeft 4 prachtige gethematiseerde kamers. Ze zijn heel sfeervol, net als de hele entourage. Er is een kleine binnenplaats.

Ontbijten doe je in de eetkeuken van de gastvrouw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Razziya Evi in Urgup/Akkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Razziya Evi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Razziya Evi scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.