Hotel Kral

11 reviews over Hotel Kral in het Nederlands

Topper

Vanecke Roland
5-11-2013

Prachtig hotel en héél vriendelijk personeel. Goeie prijs kwaliteit. Een aanrader !!!!!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

geweldige vakantie

marianne
2-11-2012

ik heb mijn ogen uit gekeken van de eerste tot de laatste dag van verblijf, je blijft iedere dag nieuwe dingen ontdekken in en om het hotel in het stadje wat op loopafstand is, een geweldige omgeving ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen. er is heel veel te bekijken en te doen in de nabije omgeving van het hotel en als je bij de receptie informatie vraagt zijn ze altijd bereid je verder te helpen. de kamer was geweldig en iedere dag werd er schoongemaakt helemaal top. ik zou vandaag weer terug gaan naar dit hotel in 1 woord uitmuntend, nog nooit de service mee gemaakt die we hier hebben gehad

Gereisd Met partner in september 2012

Meest gehorige hotel ooit!

Tanja
8-6-2012

Hotel is in het echt minder mooi dan op de site. Ik heb nog nooit een gehoriger hotel meegemaakt dan dit en ik heb er over de hele wereld al heel wat gezien. Nu moet ik zeggen dat veel mensen dit zullen betwisten maar dat zijn de mensen die het lawaai veroorzaken. Dit zijn de reizigers die per touringcar reizen en hier verblijven. Wij waren hier met zijn 2-en met huurauto en hadden om een rustig gelegen kamer gevraagd. Kregen we een kamer vooraan in de hal waar 's avonds laat en 's morgens vroeg alle touringcar reizigers luid pratend en met deuren klappend langsliepen. We hebben hoogstens 5 uur per nacht geslapen; een nachtmerrie. Ruilen van kamer, naar het eind van de gang, was niet mogelijk, terwijl die kamer leeg stond! Er was geen airco en het was bloedheet, dus moest het raam open en werd je om half 5 wakker van de moskee. Naar t centrum lopen was te ver. Er is een dure pc voor gasten! Eten was eeerrrggg beroerd! Beiden ziek geweest. Wij waren hier 4 nachten: vreselijk hotel!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

een tof en zeer goed hotel

Van der Elst Jozef
7-11-2010

verzorgd hotel,ook uiterst vriendelijk personeel, en zeer verzorgd, rustig gelegen voor een goede nachtrust

Gereisd Met vrienden in april 2010

prima familiehotel

Geert
3-11-2010

3 nachten verbleven. Leuke originele kamer. Jammer dat er geen balkon was.

Eten was goed. Weinig variatie, maar ja alles was wel smakelijk.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. En erg snel met het opruimen van gebruikt servies goed.

Dure drankjes in de bar. Prijzen zijn veel te hoog.

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een comfortabel hotel .

W.E.
28-10-2010

Kamers netjes, maar klein. Douche met gordijn,niet zo prettig. Eenzijdig buffet, zowel 's morgens als 's avonds.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

jammer geen balkon

linda
6-6-2010

Mooi hotel,kamers schoon,wisseling bed/bad linnen goed(geen koelkastje).Te weinig plaats voor gasten op het terras aan de voorzijde(parkeer plaats)Op het balkon is geen optie,die heb je niet.Achtertuin ziet er goed verzorgt uit,Eten was matig/goed.Weinig variatie tijdens het diner.maar daar staat tegenover dat de reis niet duur en erg mooi was.Daarom is de algemene indruk een 9

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Leuk hotel, leuk personeel

H. Masselink
21-5-2010

Eenvoudig maar gezellig hotel. Personeel erg leuk en behulpzaam

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Prima hotel; prettig personeel

mjdriessen
1-10-2009

Prima hotel, mooi gebouwd en opgetrokken uit m.i. zandsteen of zachte travertin. Prima personeel, zeer behulpzaam en attent. Eten was goed. Hygiene voldoende. Kamers plezierig ingericht d.m.v. boogbouw. Een aanrader in het mooie Cappadocië.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2009 21:27:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk hotel

bakvoet
8-7-2009

het hotel ligt gunstig voor uitstapjes.de kamer ziet er mooi uit maat is door slecht sluitende deur zeer gehorig. het personeel varieert van vriendelijk tot gestoord

Gereisd Met partner in juli 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kral in Urgup/Akkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.