Hotel Gomeda

19 reviews over Hotel Gomeda in het Nederlands

prettig verblijf

arija
2-1-2013

Hotel in een mooie omgeving. Je bent erg snel in het dorp met een taxi. Personeel is erg servicegericht, vriendelijk. Het eten is goed en de kamers goed genoeg. Sanitair wel krap. Schoon. Vooral gezien de prijs/kwaliteit verhouding is het erg goed. Kinderspeeltuin aanwezig.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg afgelegen

Marijke
27-12-2012

Op zich een goed hotel met nette kamers. Alleen erg afgelegen,en niet veilig om sávonds nog een ommetje te maken. Het eten was ok,in buffetvorm maar veel hetzelfde elke dag.

Gereisd Met vrienden in november 2012

geen 4 sterren waard

carla
21-11-2011

Eten weinig keuze, niet warm , niet altijd vers Badkamer niet al te proper zeer verouderd

Gereisd Met partner in november 2011

Prima hotel

E. Hettinga
31-7-2011

Ik bezocht hotel Gomeda tijdens een rondreis door Capadocië. Ligging is mooi, maar 's avonds voelt het wat afgelegen omdat het stadje Ürgüp zelf op 3 km afstand ligt. Wel "sprookjesachtige" omgeving. Personeel is over het algemeen vriendelijk, het eten is super (zeer uitgebreid buffet, je kunt kiezen wat je wilt)! Enige nadeel is dat een reservering in de hamam die in het hotel is weinig nut heeft. Wanneer het druk is en er gasten zonder reservering de hamam in komen, wordt iemand met reservering gewoon weggestuurd onder het mom van "het is druk". Oppassen met sommige personeelsleden, die opeens bij het afrekenen vragen of ze later naar de hotelkamer mogen komen ??? Dat kennen we niet in Nederland en is ook niet echt een fantastisch aanbod. ;)

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Prima voor prijs - kwaliteit

Twan
16-7-2011

Waren hier met een groepsreis. Hotel ligt achteraf, buiten het dorp. Uitstapjes s'avonds wat moeilijker. Laatste busje, dolmus, terug is al om 22.30 uur. Is een ouder hotel, dus sanitier is ook niet supermodern, maar wel schoon. Zelfde geldt voor de kamers. Bedden wel oke. Eten is prima verzorgt en lekker, echt geen klachten over. Voor de prijs - kwaliteit een topper.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

aardig hotel, maar geen 4 sterren waard

lisa
2-7-2011

Jammer dat er in de buurt niks ligt. Sanitair is niet helemaal je van het. Bed was oke. Uitzicht als je de raam uitkeek, echt allemaal lucht ballonen. Je had een hammam in het hotel. Heel aardig en vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Unieke ligging, heerlijk eten

Hannekes
29-5-2011

Goed hotel. Uitgebreid buffet 's-morgens en 's-avonds. Prima eten. Rond het hotel mooie natuur. BVN televisie aanwezig.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Erg afgelegen

Karel
26-4-2011

Dit hotel ligt ver van de bewoonde wereld. Verder een goed hotel, met schone kamers. Ontbijt is divers en men komt er niets aan te kort.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer gehorig hotel

Hans45
27-2-2011

kamer schoon badkamer voorzien van zitbad waarin het moeilijk douchen is ligt midden in capadocie personeel redelijk vriendelijk geen 4 sterren waard eten wel voldoende maar geen een dag warm drankjes aan de hoge kant kamers erg gehorig

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Midden in de "bush"

Jos en Paula
12-1-2011

Ver buiten het centrum. Niets te beleven. Niet veilig 's avonds in het donker buiten te komen volgens de gids. Eten in een zeer onaantrekkelijke ruimte van matige kwaliteit.

Gereisd Met partner in januari 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gomeda in Urgup/Akkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gomeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.