Hotel Club Urgup

van Ginkel
15-10-2014

Wij waren hier met een groep okt.2014

De kamer was zeer koud

Ook was er geen warm water

Na herhaaldelijk vragen werd er niets aan gedaan

Badkamer heel vies,beestjes,kamer duimendik stof

eten wel goed

Jammer! mooie lokatie.

Slecht hotel !!!

vdest
14-10-2014

3 overnachtingen gehad. De buitentemperatuur was 's nachts 4 graden. Verwarming die het niet doet en in 3 dagen geen warm water dus niet douchen. Slechte hygiëne.Dekens waren vies.

Eten was wel goed.

goed hotel, kamers zijn sterk gedateerd

jan & ans willemsen
2-4-2011

met een rondreis drie nachten geslapen. ligt midden in de streek. er is veel te zien. hotelkamers kunnen een renovatie gebruiken. maar toch voor de prijs is dit nog o.k.

Prima hotel

dick
29-11-2009

Ook wij waren met een rondreis van een touroperator in dit hotel voor 3 dagen.

Het was prima voor elkaar: goede kamers, goed eten, schoon. Leuke ruime lounge en leuke winkeltjes

Aanrader

Lineke
16-11-2009

We waren 3 nachten in dit "resort", de ligging en de service waren uitstekend.De laaggebouwde bungalow-achtige kamers waren ruim en schoon.De maaltijden in buffetvorm waren goed.Gratis draadloos internet in de lounge was ook prettig.

twijfelachtig

Berry
12-11-2009

wat vervallen hotel, ooit drie sterren misschien, nu niet meer. kamers ademen de sfeer van 20 jaar geleden, hier en daar wat aan gedaan maar vlgs turkse traditie, alles half...

buffet lijkt heel wat maar bij nadere beschouwing is het weinig, salades van de restanten van de vorige dag enz

tip; er is een winkeltje annex kroegje onder aan de heuvel waar het hotel ligt, de eigenaar heet Achmed, spreekt een beetje Duits best wel gezellig.

Urgup zelf is ook een leuk stadje om eens te gaan snuffelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Urgup in Urgup/Akkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Urgup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Urgup scoort een 5.1 uit 10 op basis van 6 reviews.