Hotel Burcu Kaya

6 reviews over Hotel Burcu Kaya in het Nederlands

past in de omgeving

sohveld
27-11-2013

op rondreis 3 nachten hier verbleven..kleine receptie,donkere lounch,personeel niet constant aanwezig. kleine kamers,wel schoon,harde bedden. op onze kamer funktioneerde alles,maar niet van de andere reizigers.ontbijtbuffet matig,ene ochtend wel yogurt aanwezig,andere ochtend niet,weinig keuze,dinerbuffet ook niets bizonders.verselijk ongezellig restaurant.leuke binnenplaats met zwembad,veel trappen lopen.

Gereisd Met vrienden in november 2013

Nieuwe kamers zijn heel goed

Maurits
19-11-2012

Bij dit hotel is een nieuwe vleugel gerealiseerd met hele mooie kamers in Capadocie-stijl. Het liet aan niets te wensen over. De lobby is wat somber en de eetzaal is een massale gebeurtenis, waar de mensen over elkaar heen buitelen. Dat beter. Overigens, dit hotel is een hele mooie uitvalsbasis voor toeren en wandelen en vliegen door en over Cappadocie. Wij zijn alles overziend heel tevreden over ons verblijf hier. En, oja, vanuit het hotel loop je zo het dorpje in voor een wandeling langs wat winkeltjes en naar de pin-automaat.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen sterren waart

MarcoPols1972
11-9-2012

Het was geen mooi hotel de doucht was los bedden waar Hard het pesoonel was wel goed ik was blij dat ik weer in ons hotel was in Alanya Hotel Kleopatra

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

geen 4 sterren waard

grietje
21-6-2012

het is een mooi hotel en een schitterende omgeving. het eten is prima en de service is ook goed, maar de kamers, dat hebben ze niet goed begrepen! die zijn klein en donker. lijken op grotwoningen. ons raam was op kinhoogte, we moesten op een stoel om het open te doen. en het was ook heel erg gehorig. we waren hier 3 dagen op een rondreis door turkije, maar ik zou hier niet graag langer zijn.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

let op wat voor een kamer

herma
8-6-2009

Leuk hotel met mooi uitzicht bij het zwembad.bezocht tijdens rondreis hadden hele benauwde en kleine kamer maar hotel beschikt ook over betere kamers.

Gereisd Met partner in Mon Jun 08 2009 14:14:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

sfeervol hotel,beter verdienende gasten vonden de stap uit

paul tipper
22-10-2007

sfeervol hotel,beter verdienende gasten vonden de natuurlijke stap uit de badkamer te veeli.v.m met in de rotsen uitgehouwen kamers,gezellig ,prachtige uitzicht bij zonsopgang.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking