Hotel Village House

Hotel Village House

We hebben een aantal aanbieders voor Village House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Village House in het Nederlands

in een authentiek bergdorpje, biologische eten

Ronald
23-1-2009

Dit gezellige boutique hotelletje ligt aan de rand van een authentiek bergdorpje. Je gaat echt honderden jaren terug in de tijd, men rijdt er nog met ezeltjes. Het eten is 100 procent biologisch en wordt dagelijks vers bereid. Vriendelijke gastheer/ eigenaar die elk weggetje kent in de regio. Voor wie eens iets anders wil dan het standaard 5 sterren werk is dit zeker een aanrader!!

Gereisd Alleenreizend in januari 2009

Heerlijk rustig genieten in de natuur

Ronald de Bakker
7-1-2009

Dit gezellige boutique hotelletje heeft 11 kamers waarvan de meeste in de rotsen zijn uitgehouwen. Het eten is 100 % biologisch en komt uit de eigen tuin die op de berghelling onder het hotel ligt. Prachtige panorama's over de vallei en vriendelijk personeel maken een verblijf hier onvergetelijk.

Het dorp ligt op 11 km van het gezellige stadje Urgup, waar er op zaterdag een wekelijkse markt wordt gehouden. Dit is een waar schouwspel van kleuren en mensen en zeker de moeite waard om een bezoek te brengen.

Vanuit het hotel worden er vele excursies georganiseerd, met thema's gezondheid, natuur en cultuur. De mensen uit het dorp worden betrokken bij de activiteiten, hetgeen een leuke uitwisseling van kennis en ervaring oplevert.

Je kan heerlijk tot rust komen, er is weinig verkeer in de vallei, in het dorp rijdt men nog met ezels en af en toe zie je een kleine tractor voorbij komen.

De droge, gezonde berglucht maakt het supergezond om hier een tijdje te verblijven.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Village House in Mustafapasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Village House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.