Hotel Old Greek House

Hotel Old Greek House

We hebben een aantal aanbieders voor Old Greek House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Old Greek House in het Nederlands

logeren in traditioneel huis.

Freek
5-10-2011

Zoals de naam al zegt, is het een traditioneel Grieks huis met een aantal originele kamers. Op de binnenplaats kan men 's avonds genieten van uitstekende gerechten. Een aantal kamers liggen aan de binnenplaats en hebben daarom soms wat geluidsoverlast, maar over het algemeen is het rustig. Het pension ligt aan het eind van een straat en vlakbij het pad naar een heuvel. De omgeving is bekend om de kalksteenformaties en in de rotsen uitgehakte kerken en kloosters. Het dorp heeft vele traditionele huizen met een prachtige archtectuur. Een aanrader voor wandelaars

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Greek House in Mustafapasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Greek House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Old Greek House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.