6,5

4 reviews over Hotel Balıkçılar in het Nederlands

Oei, deze hotelkamers zijn wel erg klein

Maurits
19-11-2012

Hotel Balikcilar ligt in het centrum van Konya. Dicht bij het Mevlana museum en andere bezienswaardigheden. Winkels en parken op loopafstand. Heel positief. Minder te spreken waren wij over de kamer. Klein, erg klein. Matig en krap sanitair. Eten goed, maar het sprong er allemaal niet uit. Gelukkig waren we hier maar 1 nachtje. Snel op weg naar onze volgende bestemming.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vreselijke stad

grietje
20-6-2012

waren hier 1 nacht op een rondreis met een groep en werden door onze turkse gids gewaarschuwd dat hier veel extreem turkse mensen wonen. we konden beter niet de stad ingaan! personeel was vriendelijk. eten was prima. hotel ligt aan een rotonde, dus niet erg rustig.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Waardeloos

Reen
16-6-2011

Hotel Balikcilar, heeft weliswaar ruime kamers, maar zijn slecht schoongemaakt. De hoes van het dekbed, hebben wij laten vervangen, omdat er veel vlekken in zaten. Buffetten zijn simpel en erg beperkt en onvoldoende in de aangeboden hoeveelheden.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

PRIMA

Desiree
24-10-2010

prima hotel gelegen tegenover het mevlana museum en op loopafstand van het centrum van konya. Leuke lobby met zitjes, prima kamers (beetje donkere inrichting) eten is prima, eetzaal is ongezellig. al met al een prima hotel.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balıkçılar in Konya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balıkçılar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.