Hotel Traveller's Cave

HotelKleine hotelsWeer vandaag27°14°
Hotel Traveller's Cave

We hebben een aantal aanbieders voor Traveller's Cave voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Traveller's Cave in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Sprookjesachtig !

Jolanda, 24-6-2009

Dit hotel is zo verschrikkelijk stijlvol ingericht . Ik wilde de gordijnen en tafelkleden kopen maar die had Bekir laten maken .. Jammer .. zo schattig !

Het ontbijt is verrukkelijk en de bedden slapen heerlijk .

Je hebt uitzicht over heel Göreme en op de dag van ons vertrek hebben wij als eerste in de nieuwe lounge area op het dak gezeten .

Heel stijlvolle kamers dus ,waarvan sommige zelfs met jacuzzi .

Volgend jaar zijn er nog meer luxe kamers klaar . We hebben de bouwtekeningen gezien en we gaan er over een paar jaar nog eens terug .

Heerlijk plekkie !

Tip: Boek via internet van te voren een ballonvlucht bij dit hotel .. scheelt bijna de helft met wat ze daar vragen . .. En alle andere tours van Bekir zijn ook zeer aan te bevelen .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traveller's Cave in Göreme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traveller's Cave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Traveller's Cave scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.