Pension Rock Valley Cappadocia

PensionWeer vandaag27°14°
Pension Rock Valley Cappadocia
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Rock Valley Cappadocia voor je op een rij gezet:

3 reviews over Pension Rock Valley Cappadocia in het Nederlands

Leuk pension voor een paar dagen

René, 30-7-2012

Rock Valley is gelegen in Göreme, midden in Cappadocië. Het is heel éénvoudig ingericht. Er zijn enkele familiekamers met een eigen toilet en douche, de overige kamers zijn merendeel voor bagpackers. Er is geen overdreven luxe, enkel een leuk zwembad voor de afkoeling na een dag van inspanning. De receptionist is meer een manusje van alles, spreekt zeer goed engels en bij hem kun je ook terecht voor excusies, wandelprogramma's en autotoerritten door Cappadocië heen. Er is gratis wifi. De familiekamers hebben 4 losstaande bedden en één nachtkastje. Er is geen airco enkel arko (alle ramen kunnen open...) De wc/toilet is ruim en voldoende.Bij vooraf gereserveerde kamers is het ontbijt inbegrepen en op een bord kun je bestellen wat voor ontbijt je wenst. Alles wordt geserveerd met brood. Koffie en thee zijn gratis, jus/water o.i.d. is extra. Op 70 meter is een kleine supermarkt om eventuele extra's met aan te vullen. Ligging is ideaal in het rustig gedeelte van het centrum van Göreme.

Super vakantie

Fam Van Dongen, 24-3-2009

Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad en willen zeker nog een keer terug. Onze kinderen vonden het ook super (vooral het zwembad en de grote tuin) maar voor hele kleine kindjes is het misschien niet echt geschikt.

De omgeving is waanzinnig mooi.

Geweldig pension

Karin, 5-3-2009

Een geweldig pension gelegen in een bijzondere omgeving. Heerlijk afkoelen in het zwembad na een dag wandelen. De kamers zijn bijzonder, allemaal voorzien van muurschilderingen. Het ontbijt was zalig, je kon kiezen wat je hebben wou.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rock Valley Cappadocia in Göreme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rock Valley Cappadocia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rock Valley Cappadocia scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.