Hotel Peri Cave

Hotel Peri Cave

2 reviews over Hotel Peri Cave in het Nederlands

2008

Pericave ıs een prachtig gelegen hotel waarvan de kamers voor een groot deel in de voormalige rotswoningen liggen. De binnentuin is erg sfeervol en de eigenaar Halis is zeer gastvrij en behulpzaam. Je voelt je hier snel thuis en je proeft de sfeer van Cappadocia. Het is een uitstekende uitvalbasis voor diverse prachtige tours.

2007

Peri Cave is een prachtig gelegen Hotel in Göreme /Cappadocia.

De grotkamers zien er goed verzorgd uit en zijn redelijk geprijsd.

Het hotel heeft een prachtige binnentuin.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zij helpen je ook met het boeken van excursies en zij kunnen je ook begeleiden bij prachtige wandelingen in de omgeving

Het openluchtmuseum van Göreme,erg de moeite waard, is vlakbij,ongeveer 1 km lopen.

Het plaatsje Göreme is erg gezellig.Er zijn veel leuke restaurants, bars en winkels te vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peri Cave in Göreme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peri Cave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peri Cave scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.