Pension Kemal's Guest House

Pension Kemal's Guest Housestersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Centraal Anatolia, Göreme

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kemal's Guest House voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

67 reviews over Pension Kemal's Guest House

• 8Marion Smorenburg15-05-2011

Persoonlijk, vriendelijk, gastvrij.

De eigenaren Barbara en Kemal staan altijd voor je klaar. De kamers zijn eenvoudig maar goed, alleen de badkamers beneden zijn aan een opknapbeurt toe. Je voelt je gelijk thuis en het eten, zowel het kleurrijke ontbijt als het diner zijn erg smakelijk. Er heerst een huiselijke sfeer.

Gereisd met partner in april 2011

• 9Carolien07-11-2010

Prachtige herfstkleuren

Zelfs eind oktober is het in Kemal's Guest House nog volle bak en dat is niet voor niks! Ik ben hier al een aantal malen geweest en altijd weer voel ik me hier erg thuis. Ook als alleengaande heb je hier altijd voldoende aanspraak, bij het avondeten aan de lange tafels ontmoet je vaak interessante mensen uit alle windstreken. Mijn voorkeur is eigenlijk het voorjaar, met bloemenzeeën en enorme hoeveelheden vlinders en vogels. Dit keer kwam de herfst me beter uit en ook dat seizoen heeft zeker zijn charme. Wat minder bloemen en vlinders, maar wel geweldige herfstkleuren en nog genoeg vogels. De temperatuur was nog prima, met een dikke trui aan heb ik zelfs 's avonds nog buiten kunnen zitten.

Alleen gereisd in oktober 2010

• 8E. Reuling06-10-2010

Midden in Goreme, vlakbij de mooie natuur

Vriendelijke mensen, goed eten, basic kamers met goede bedden.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8matrtin28-09-2010

zelf met de auto van alanya naar goreme

in september bij Kemal's Guest House geweest je moet er geen 4 sterren hotel verwachten maar ze doen hun uiterste best om de gasten het zo plezierig mogelijk te maken en heb gezien dat ze zelfs met de gasten mee gaan om de geweldige omgeving te verkennen

Gereisd met partner in september 2010

• 9fridy maurer09-09-2010

fantastische plek, heel centraal gelegen.

Kemals questhouse is een niet te vergeten verblijf, heel ongedwongen, lekker relaxen in de tuin op de lekkere ligbanken. De eigenaars zijn zeer gastvrij, maken je wegwijs met de omgeving, je kunt met hun uitleg zo op pad. het eten van kemal is heel lekker, smaakvol. de bediening van het jonge personeel is heel aangenaam. het kleurrijke ontbijt is zeer goed voor degenen die een beetje op hun gewicht moeten letten. De bedden zijn goed, de kamers eenvoudig. Kortom een fantastische verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Diana26-04-2010

alle valleien op loopafstand

We hebben een week heerlijk gegeten, lekker geslapen en fantastisch gewandeld. Eten en slapen kan je overal maar een Barbara vind je maar op één plek; in Kemals guesthouse. Met haar zelfgemaakte kaarten op zak en haar tips in ons achterhoofd hebben we prachtige wandelingen gemaakt.

Gereisd met partner in april 2010

• 10Maja15-04-2010

Gastvrijheid op een toplocatie

Kemals Guesthouse wordt gerunt door een super gastvij stel. Ze staan elke dag voor hun gasten klaar om het ze naar de zin te maken. Kemal kookt de sterren van de hemel, zó op je bord en Barbara kent de prachtige omgeving als haar broekzak. Ze geeft graag tips voor wandeltochten en andere bezienswaardigheden en doet dat in zeer veel talen.

Het pension is gevestigd in een oud dorpshuis en heeft daardoor veel charme. Voor wie wil ervaren hoe het is om in een grot te wonen zijn er grotkamers. We mochten bij aankomst kijken in beide kamertypes en zelf kiezen. Wij verbleven in een teraskamer; hadden lekkere bedden, badkamer met wastafel, douche en toilet. Een electrische kachel op de kamer en een electrische onderdeken zorgden dat het, zelfs tijdens de hevige vorst, prima vertoeven was.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 9elly 24-03-2010

niet te geloven !!

Door een aantal beoordelingen gelezen te hebben ben ik ook terecht gekomen in het leuke pensionnetje van Barbara en Kemal. İk kan echter niet geloven dat er mensen zijn die recht uit hun hart spreken wanneer ze zeggen dat het er niet goed is. İk heb veel gereisd maar nog nergens zo'n uitgebreid vitamine-rijk ontbijt gekregen en het Turks avondeten van Kemal is ook zeer lekker. Hij weet trouwens zijn gasten fantastisch te animeren en bij Barbara kan je steeds terecht om alle informatie te bekomen over het prachtige wandelparadijs dat Kappadocie is. Ja, voor mij echt een mooie lokatie in een wonderlijke natuur.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 9Wendeline02-03-2010

Misafirperver!

Zojuist voor de tweede keer een verblijf gereserveerd in Kemals Guesthouse. Anderhalf jaar geleden genoten van een zalige mini vakantie in Goreme. Barbara en Kemal zijn warme, gastvrije mensen en ze geven je alle ruimte om tijdens jouw vakantie te doen wat je wil. Heb je zin in socializen en zoek je de gezelligheid, prima. Zoek je rust en ga je liever je eigen gang, ook prima. Veel 'bewegingsruimte' dit kleine pension. Kemal kookt heerlijk en op verzoek ook onze lieveringsgerechten. Het duurt nog even, maar verheug me nu al weer op de volgende vakantie!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8Anne-Marietje 19-01-2010

Leuk pension

Kemal's Guesthouse is een leuk pension om te verblijven. Het pension is op loopafstand van de restaurantjes en barretjes en is toch rustig gelegen. De eigenaar is vriendelijk en kan lekker koken. De (cave) kamer is eenvoudig en de badkamer is klein. Je hebt echter alles wat je nodig hebt, maar je moet dus geen luxe verwachten.

Gereisd met partner in april 2009

12 tips over Pension Kemal's Guest House

• Hilfra Heus, 08-07-2013

Maak zeker een ballonvaart,het is adembenemend,maar vraag advies aan Barbara

• Stan Nuveen, 11-10-2011

De ballontocht is zonder meer een must. Daarnaast zijn de wandelingen door de diverse valleien steeds weer een openbaring. Het openluchtmuseum vonden we vanwege de vele groepen en enorme drukte tegenvallen. Er zijn genoeg andere kerken in de omgeving die je in alle rust kun bekijken.

• Han en Jan, 06-05-2014

Vraag Barbara vooral om een keer 'haar' Cappadocië te laten zien: dan kom je op de mooiste en meest bijzondere plekken waar verder geen toerist te zien is. En als Kemal eens niet kookt, is restaurant Kale een goede keuze.

1 vraag over Pension Kemal's Guest House

• jolande, 27-06-2011

warm in de zomer

wij willen voor de eerste maal op vakantie in deze streek van Turkije wij zijn gebonden aan de zomervakantie dus zal het augustus worden mijn vraag is is het dan in deze streek niet erg warm om te kunnen genieten van wandelingen en de omgeving ons reisgezelschap bestaat uit 2 volwassenen en een puber van bijna 15

Sytske, 31-01-2013

Het is ontzettend warm in die tijd van het jaar. Elke dag 40 graden of warmer is niet ongewoon. De lucht die ik uit mijn neus blies, was kouder dan de buitenlucht.

Wij hebben ondanks dat, gewoon gewandeld in die periode. Neem veel water mee, in ieder geval 1,5L per persoon. Trek frisse kleren aan, veel zonnebrand mee, zonnehoedje of zonnebril mee en klaar! Let op wanneer het water op raakt, zoek dan de bewoonde wereld weer op.

Het is er echt heerlijk, Goreme is een mooi dorp, vooral Kemal's guesthouse is een aanrader.

Pension Kemal's Guest House info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden