Pension Kemal's Guest House

Pension Kemal's Guest Housestersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Centraal Anatolia, Göreme

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kemal's Guest House voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

67 reviews over Pension Kemal's Guest House

• 5demeyer rudy28-05-2012

Erbarmelijke, onveilige badkamer

Gaan al zo lang op reis, telkens rondreizen, zelf geboekt in zoveel verschillende landen. Nooit zoiets gezien, zou het aan niemand aanraden. Naast onze badkamer hing een warmwaterboiler, het rook er naar gas als de deur dicht was. De rookafvoer van die boiler passeerde onze badkamer, maar er was een gat in die buis (8 cm). In het plafond was een gat om die afvoerbuis door te laten, helaas stopte die buis aan het gat. Dit alles was een erg onveilige situatie in een ruimte die volledig afgesloten was. Het plafond was bovendien niet afgewerkt, er viel constant gruis naar beneden. Ik zou beschaamd zijn moest ik zo'n guesthouse bezitten. Ik heb bij Barbara gereserveerd omwille van de taal, wat heb ik me dat beklaagd. Wat het service betreft, het welkomstdrankje, nooit gezien. Als je de sleutel afgeeft, dan krijg je nieuwe handdoeken. Als ik die dan af gaf kreeg ik de vraag "Moeten die wel vervangen worden" . Het eten en de informatie van de streek was prima. Conclusie nooit meer.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10M Holterman17-05-2012

Een paradijselijk oord

Kemal's guesthouse wordt gerund door een warm, enthousiast team. Het ligt midden in het dorpje Göreme in het sprookjesachtige Cappadocië. Na een gezond en afwisselend ontbijt houdt Barbara haar gemoedelijke 'spreekuur' waarin je haar van alles kunt vragen over de omgeving. Haar tips zijn onontbeerlijk en wij hebben er zeker gebruik van gemaakt. Aan het eind van een welbestede dag vonden wij het heerlijk om in hun sfeervolle restaurant tevens zitkamer te genieten van een glas Cappadosische wijn.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Michel Saeys21-10-2011

Een aanrader voor sportieve wandelaars

Begin oktober hebben we een week in Kemal’s Guesthouse verbleven: een echte aanrader Göreme is een prima uitvalsbasis om de prachtige omgeving te verkennen. Barbara (in het nederlands) en Kemal (in het engels) zijn erg behulpzaam en lossen alle problemen voor je op. Ook met het uitstippelen van wandelroutes, het aanduiden van de opstapplaatsen en de vertrekuren van het openbaar vervoer, e.a. wordt je er prima geholpen. Het ontbijt, met veel fruit, smaakte erg lekker op het zonnige terras en ook de uitgebreide lunchmenu mocht er zijn. In het dorp zijn wel veel restaurantjes waar je goedkopere maaltijden kan vinden. We hadden een goedkope kamer op de eerste verdieping en die was wel niet erg ruim. Maar het bed was goed en het sanitair proper.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9H. de Goede19-10-2011

Vriendelijk, mooi guesthouse, heerlijk eten

Kemal's guesthouse is een sfeervol, rustig en vriendelijk guesthouse. De medewerkers zijn zeer attent en je krijgt hele goede informatie over de omgeving, over wandelen, attracties etc. Het eten is uit de Turkse keuken en uitstekend. Met het ontbijt veel fruit en Turkse yoghurt, het avondeten bestaat uit een aantal gangen met soep, broodjes, lekkere knoflookdip, hoofdmaaltijd en toetje. Alles klaargemaakt door de vaste kok. De kamers zijn schoon en sfeervol ingericht. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Kemal's guesthous is een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Stan Nuveen11-10-2011

perfecte uitvalsbasis

Het pension is aan te bevelen, een prima prijs/kwaliteit verhouding en uitstekend eten. Vooral het avondeten biedt een voortreffelijke kwaliteit. Centraal gelegen in Göreme en Cappadocië is het de perfecte plek om van hieruit het gebied te verkennen. Vrijwel alles is op loopafstand. De service is goed en de bereidheid om te helpen bij het plannen van de dag is groot.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Jasper en Bart03-09-2011

Heerlijk genoten

Op navigeren in de lonely planet uitgekomen bij Kemals Guesthouse. Door Barbara en kemal zijn we gastvrij ontvangen en snel op weggeholpen. Heerlijk, bij aankomst direct aan kunnen schuiven bij het ontbijt (goed voor elkaar) en direct mee op pad voor een wandeling in de Ihlare kloof. Jammergenoeg hadden we maar 2 dagen geboekt op doorreis naar het zuiden. Cappadocia is echt een plek om wel langer te blijven. Barbara en Kemal zijn gastvrije mensen. De communicatie is soms ietsje chaotisch, maar wel positief bedoeld ;). Het eten in hun mooie tuin is goed en relaxed. Wat we als tip mee willen geven is vraag even door bij hun als je om informatie verlegen zit. Nog niet alles is in die omgeving afgestemd op het toerisme zoals uitgebreide wandelkaarten ed. Maar als je de tijd neemt dan zie je dat iedereen bereidwillend is je te helpen. Uiteindelijk hebben we de laatste dagen van onze 10 daagse reis nog gewijzigd met tips van Barbara en hebben we heerlijk genoten in Egirdir en Olympos.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Lex24-08-2011

(H)eerlijke eenvoud om naar terug te komen.

Het guesthouse van Kamal en Barbara is een fijne plek om te ontspannen en tevens een ideaal startpunt voor uitstapjes. De tuin is heerlijk om in te ontspannen en te eten. Het ontbijt is een evergreen, het avondeten is goed en zonder fratsen. Barbara kent elke steen van de prachtige wandelingen rond Göreme en helpt je op weg. We hadden ook nog het geluk met de vrolijke bediening door Emin en Guljan. Kortom een thuis waar je gewoon jezelf kunt zijn en gelijken kunt ontmoeten.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9elly19-08-2011

steeds weer maar er naartoe...

Net terug van maar weer eens een weekje " Kemal's Guesthouse" in het prachtige Cappadocie. ( elfde of twaalfde keer, ben de tel kwijt). Het is steeds weer een blij weerzien met Barbara en Kemal, die trouwens na al die keren nog steeds met veel enthousiasme voor je in de weer zijn. Barbara blijft maar nieuwe wandelingetjes ontdekken...gewoonweg schitterend. En wat was ik verbijsterd over de nieuwe kamer die ze tijdens de voorbije wintermaanden bij gebouwd hebben, super ! İk kijk alweer uit naar de volgende keer. Ja hoor...voor mij Göreme en Kemal's Guesthouse.

Alleen gereisd in augustus 2011

• 9Jan Tromp15-08-2011

Bits from paradise

Ik wist niet wat ik las bij de beoordeling door G-Dekens. Het eerste gevoel dat bij me opkwam was boosheid. Maar dit koppel heeft het kennelijk echt zo ervaren en dan is boosheid niet op z’n plaats, eerder medelijden, omdat ze niet in staat zijn gebleken de huiselijke sfeer en de oprechte hartelijkheid en dienstverlening te ontdekken en te waarderen. Wij hebben nu voor de tweede keer bij Barbara en Kemal gelogeerd, eerst met tweeën en door onze enthousiaste verhalen daarna met ons zevenen. Er logeerde ook een tiental Belgen die al voor de derde keer waren komen opdagen. Dat zegt toch genoeg, lijkt me zo. Het 6-gangen diner was elke avond een feest. Dat kan ook niet anders als Barbara en Kemal elke ochtend op sjouw gaan om alles vers op te dienen. En dan dat heerlijke ontbijt op grote borden omrand met verse vruchten. Barbara en Kemal verdienen het ten volle dat u ook allemaal de sfeer en de heerlijke maaltijden komt proeven, tenzij u meer het Hilton-type bent. Jan&Jan

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 5Geert en Charla27-06-2011

dit zal ik vrienden en kennissen niet aanraden

Net terug van een ontspannen vakantie in Cappadocie. Cappadocie een aanrader,niet Kemals Geusthouse. Alles wat we daar aantroffen was beneden de verwachtingen. het sanitair was slecht en zeker niet schoon, de matrassen waren van bedenkelijke kwaliteit en vele gewoonweg slecht te noemen. Op de kamer geen comfort er stond zelfs geen stoel. Je kunt alleen in de prachtige tuin zitten. De gastvrijheid lijkt in de eerste instantie perfect, Melissa en de dochter van Kemal waren ontzettend gastvriendelijk. Bij het vertrek ontdek je echter dat je voor alle z.g.n gastvrijheid hebt betaald zelfs voor je kopje thee bij ontvangst en een half litertje warm water voor je thermosfles, ga je met Barbara en betaalde wandeling maken met Picnick à € 7.50 p.p achteraf blijken er ook nog transferkosten aan verbonden. Het eten is voor € 15. p.p goed, voor de zelfde prijs eet je ook buiten de deur. Al met al achteraf een nare bijsmaak over de inhalligheid en is het niet zoals de site beloofd.

Gereisd met partner in juni 2011

12 tips over Pension Kemal's Guest House

• Hilfra Heus, 08-07-2013

Maak zeker een ballonvaart,het is adembenemend,maar vraag advies aan Barbara

• Stan Nuveen, 11-10-2011

De ballontocht is zonder meer een must. Daarnaast zijn de wandelingen door de diverse valleien steeds weer een openbaring. Het openluchtmuseum vonden we vanwege de vele groepen en enorme drukte tegenvallen. Er zijn genoeg andere kerken in de omgeving die je in alle rust kun bekijken.

• Han en Jan, 06-05-2014

Vraag Barbara vooral om een keer 'haar' Cappadocië te laten zien: dan kom je op de mooiste en meest bijzondere plekken waar verder geen toerist te zien is. En als Kemal eens niet kookt, is restaurant Kale een goede keuze.

1 vraag over Pension Kemal's Guest House

• jolande, 27-06-2011

warm in de zomer

wij willen voor de eerste maal op vakantie in deze streek van Turkije wij zijn gebonden aan de zomervakantie dus zal het augustus worden mijn vraag is is het dan in deze streek niet erg warm om te kunnen genieten van wandelingen en de omgeving ons reisgezelschap bestaat uit 2 volwassenen en een puber van bijna 15

Sytske, 31-01-2013

Het is ontzettend warm in die tijd van het jaar. Elke dag 40 graden of warmer is niet ongewoon. De lucht die ik uit mijn neus blies, was kouder dan de buitenlucht.

Wij hebben ondanks dat, gewoon gewandeld in die periode. Neem veel water mee, in ieder geval 1,5L per persoon. Trek frisse kleren aan, veel zonnebrand mee, zonnehoedje of zonnebril mee en klaar! Let op wanneer het water op raakt, zoek dan de bewoonde wereld weer op.

Het is er echt heerlijk, Goreme is een mooi dorp, vooral Kemal's guesthouse is een aanrader.

Pension Kemal's Guest House info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden