Pension Kemal's Guest House

Pension Kemal's Guest Housestersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Centraal Anatolia, Göreme

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kemal's Guest House voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

67 reviews over Pension Kemal's Guest House

• 9Han en Jan06-05-2014

Fantastische week

De gastvrijheid van Kemals Guesthouse is top, je voelt je al snel zeer welkom en geheel thuis. Ontbijt en diner zijn heerlijk en zeer royaal bemeten. Vanaf het terras van kamer 7 heb je prachtig uitzicht over Göreme (en zijn de dagelijkse gebedsoproepen goed te horen, maar dat went). De staf is bijzonder vriendelijk en vooral Barbara is heel behulpzaam bij het plannen en boeken van tochten en excursies. De sfeer in Kemals Guesthouse is informeel en ontspannen en als je iets wilt hoef je er maar om te vragen. Kemals Guesthouse ligt centraal in Göreme, maar is niettemin rustig. De kamers en het sanitair zijn enigszins sober, maar dat valt gezien de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding te verwachten. Ze worden op verzoek schoongemaakt. Wij hebben er een fantastische week gehad en, mede dankzij Barbara, veel gezien en gedaan.

Gereisd met partner in april 2014

• 9Marion Zuiderduijn18-10-2013

Rust, reinheid en raki in Goreme

Wij verbleven 3 dagen in Kemal en Barbara's 'Guesthouse' in Goreme, met twee families, vier kinderen. Dit is geen luxe hotel met allerlei hoogstaand comfort maar heeft de prettige sfeer van een herberg: huiselijke met functionele kamers, een mooie bloementuin/terras en de persoonlijke touch van het gemotiveerde eigenaars-stel Kemal en Barbara. Het (avond)eten was werkelijk voortreffelijk en onze kinderen hadden ook een mooie tijd met de ruime binnenplaats en cul-de-sac, allemaal op veilige afstand van de weg. De ligging is centraal en uiteraard is alle informatie over de dagactiviteiten bij Barbara en Kemal voor handen. Prima!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 8Annette de Haan13-10-2013

Heerlijke plek zonder meer een aanrader

Je hebt een gevoel dat je thuis bent in Kemal's Guesthouse. Uitsekende ligging, heerlijk ontbijt, veel informatie beschikbaar .. Wat wil je nog meer?

Alleen gereisd in september 2013

• 9Hilfra Heus08-07-2013

uniek plekje!!!

Een gezellig guesthouse met een lief echtpaar,en Barbara de eigenaresse is nederlandse,wel zo makkelijk en zij weet heel veel van de flora en fauna van Cappadocia.Het is zo'n mooie omgeving,en Goreme is een gezellig plaatsje,maar sávonds is het heel goed dineren bij Barbara en Kemal voor weinig geld heb je een 3 of 4 gangen diner.Het ontbijt is goed en lekker in de mooie natuurlijke tuin,de kamer zijn eenvoudig maar wel schoon,wij gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Jeannette van der Wal16-06-2013

Een aanrader

Kemal’s Guest House is een heerlijke plek om te vertoeven: dichtbij het centrum van Göreme, maar net buiten de drukte. In de tuin of op het dakterras bij je kamer, met uitzicht over Göreme en omgeving, kun je in alle rust bijkomen van een actieve dag. Je ontbijt in de tuin onder de druivenranken en het smaakt net zo verrukkelijk als het eruit ziet. Na het ontbijt houdt Barbara "spreekuur". Ze kent de omgeving goed, geeft informatie, tekent nog wat concrete details op de kaart en doet eventuele suggesties. De tochten met haar als gids doen je Cappadocië horen, zien en ruiken. Ze luistert goed naar wat je graag wilt en denkt dan met je mee. Kemal is een prima kok, weet 's avonds een fijne sfeer in het restaurant te creëren, is naast een uitstekend gastheer net als Barbara een organisator, die je transfer naar het vliegveld regelt, een veilige ballonmaatschappij zoekt, je een stuk op weg brengt voor een verre wandeling enz. enz.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Olaf Palmen23-05-2013

Geweldig hotel!

Na een rondreis door Turkije zijn wij geëindigd bij dit hotel, voor de laatste vier dagen. Na uiterst hartelijk welkom te zijn gehouden door Kemal & Barbara hebben wij het dorp göreme gaan ontdekken, dankzij de tips van Barbara hebben we alle mooie plekjes weten te ontdekken.

Het is een fantastisch hotel dat ik en mijn partner (twintigers) én mijn ouders (zestigers) aan iedereen zullen aanbevelen.

Tip voor toekomstige reizigers: de overige twee medewerksters vinden het erg leuk als u probeert om ze bijvoorbeeld in het Turks goedemorgen te wensen. De levert u gegarandeerd een oogverblindende glimlach te!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Maarten van Woudenberg11-05-2013

Een plek om zeker nog een keer naar toe te gaan.

Hij kookt geweldig, zij geeft fantastische tips om de omgeving te leren kennen maar gaat ook nog mee! En dan zie je nóg meer.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Sytske31-01-2013

Geweldige plek!

Na 2 weken door Turkije te hebben getrokken, was dit als thuis komen. We werden met open armen ontvangen. Direct een drankje, een hapje en informatie over de omgeving. De kamers zijn erg netjes en het zelf gemaakte eten is er heerlijk. Ook de tuin is een waar paradijs. Ga zo door! Een uitstekende plek voor wandelvakantie's.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Anite Karaarslan15-11-2012

Heerlijke plek!

Prettige sfeer, prachtige uitzicht op de bergen en 's ochtends op de voorbij zwevende luchtballonnen. Centraal gelegen en toch erg rustig 's nachts. Eigenlijk een unieke locatie tegen de bergen aan en toch dichtbij het centrum, zowel grot kamers als normale kamers. De eigenaar Kemal heeft ons geholpen met routes uitstippelen, zodat onze beperkte tijd zo goed mogelijk benut kon worden. Ook kookt hij de sterren van de hemel, gezond en lekker. Het ontbijtbord is een plaatje op zich. Het bedienend personeel is ook zeer vriendelijk en voorkomend.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 10Matje23-10-2012

Waanzinnige vakantie!!

Net terug van 10 dagen Turkije,waarvan 5 in Goreme bij Kemals Guesthouse en dat was waanzinnig gaaf!Wat een leuke mensen daar zeg en wat een geweldig gave guesthouse.Zo midden in het dorpje met een fantastisch uitzicht op allemaal bergen.Kemal kan onwijs goed avondeten koken(vraag vooral eens naar zijn zelfbedachte rode saus voor bij stokbrood,die is echt subliem)en Barbara maakt elke ochtend een top ontbijt.En bovenal weet zij waanzinnig veel te vertellen over het gebied,ik kreeg ook nog gratis een aardrijkskunde les over erosie enzo en heb een prachtige wandeling door de bergen met haar gemaakt.Iemand die een natuurbarbaar als ik(normaliter wandel ik alleen als er winkels in de buurt zijn)zo enthousiast krijgt,dan ben je echt goed!De kamer die ik had, met de trap links naar boven was helemaal geweldig.Onwijs sfeervol ingericht met echte Turkse dingen.Aanrader voor iedereen,ik ben zo enthousiast dat ik volgend jaar weer ga! ik reisde alleen, en dan is Kemal's Guesthouse een goede plek

Alleen gereisd in oktober 2012

12 tips over Pension Kemal's Guest House

• Hilfra Heus, 08-07-2013

Maak zeker een ballonvaart,het is adembenemend,maar vraag advies aan Barbara

• Stan Nuveen, 11-10-2011

De ballontocht is zonder meer een must. Daarnaast zijn de wandelingen door de diverse valleien steeds weer een openbaring. Het openluchtmuseum vonden we vanwege de vele groepen en enorme drukte tegenvallen. Er zijn genoeg andere kerken in de omgeving die je in alle rust kun bekijken.

• Han en Jan, 06-05-2014

Vraag Barbara vooral om een keer 'haar' Cappadocië te laten zien: dan kom je op de mooiste en meest bijzondere plekken waar verder geen toerist te zien is. En als Kemal eens niet kookt, is restaurant Kale een goede keuze.

1 vraag over Pension Kemal's Guest House

• jolande, 27-06-2011

warm in de zomer

wij willen voor de eerste maal op vakantie in deze streek van Turkije wij zijn gebonden aan de zomervakantie dus zal het augustus worden mijn vraag is is het dan in deze streek niet erg warm om te kunnen genieten van wandelingen en de omgeving ons reisgezelschap bestaat uit 2 volwassenen en een puber van bijna 15

Sytske, 31-01-2013

Het is ontzettend warm in die tijd van het jaar. Elke dag 40 graden of warmer is niet ongewoon. De lucht die ik uit mijn neus blies, was kouder dan de buitenlucht.

Wij hebben ondanks dat, gewoon gewandeld in die periode. Neem veel water mee, in ieder geval 1,5L per persoon. Trek frisse kleren aan, veel zonnebrand mee, zonnehoedje of zonnebril mee en klaar! Let op wanneer het water op raakt, zoek dan de bewoonde wereld weer op.

Het is er echt heerlijk, Goreme is een mooi dorp, vooral Kemal's guesthouse is een aanrader.

Pension Kemal's Guest House info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden