Pension
Kleine hotelsWeer vandaag19°4°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kemal's Guest House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Kemal's Guest House in het Frans

FONCEZ Y

lacombe
20-8-2015

Super accueil de Barbara et Kemal, nous recommandons chaleureusement cet endroit. De tres bons conseils donnes pas nos notes qui nous ont permis de passer de tres bons moments en Cappadoce. N'hesitez surtout pas a aller dormir la bas, les chambres sont tres propres et l'accueil est génial !!

Gereisd met partner in augustus 2015

Un endroit chaleureux

charlotte
11-10-2012

Kemal's house est très bien situé dans le village de Göreme. Il dispose d'un agréable jardin, d'espaces conviviaux avec canapés, poele à bois, ambiance bougies en soirée, informations sur les environs, un personnel accueillant et attentionné. Un endroit où on a envie de rester.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Kemal's Guest House in Göreme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Kemal's Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.