Pension Kemal's Guest House

Pension Kemal's Guest Housestersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Centraal Anatolia, Göreme

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kemal's Guest House voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

67 reviews over Pension Kemal's Guest House

• 10lacombe20-08-2015

FONCEZ Y

Super accueil de Barbara et Kemal, nous recommandons chaleureusement cet endroit. De tres bons conseils donnes pas nos notes qui nous ont permis de passer de tres bons moments en Cappadoce. N'hesitez surtout pas a aller dormir la bas, les chambres sont tres propres et l'accueil est génial !!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8charlotte11-10-2012

Un endroit chaleureux

Kemal's house est très bien situé dans le village de Göreme. Il dispose d'un agréable jardin, d'espaces conviviaux avec canapés, poele à bois, ambiance bougies en soirée, informations sur les environs, un personnel accueillant et attentionné. Un endroit où on a envie de rester.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

12 tips over Pension Kemal's Guest House

• Hilfra Heus, 08-07-2013

Maak zeker een ballonvaart,het is adembenemend,maar vraag advies aan Barbara

• Stan Nuveen, 11-10-2011

De ballontocht is zonder meer een must. Daarnaast zijn de wandelingen door de diverse valleien steeds weer een openbaring. Het openluchtmuseum vonden we vanwege de vele groepen en enorme drukte tegenvallen. Er zijn genoeg andere kerken in de omgeving die je in alle rust kun bekijken.

• Han en Jan, 06-05-2014

Vraag Barbara vooral om een keer 'haar' Cappadocië te laten zien: dan kom je op de mooiste en meest bijzondere plekken waar verder geen toerist te zien is. En als Kemal eens niet kookt, is restaurant Kale een goede keuze.

1 vraag over Pension Kemal's Guest House

• jolande, 27-06-2011

warm in de zomer

wij willen voor de eerste maal op vakantie in deze streek van Turkije wij zijn gebonden aan de zomervakantie dus zal het augustus worden mijn vraag is is het dan in deze streek niet erg warm om te kunnen genieten van wandelingen en de omgeving ons reisgezelschap bestaat uit 2 volwassenen en een puber van bijna 15

Sytske, 31-01-2013

Het is ontzettend warm in die tijd van het jaar. Elke dag 40 graden of warmer is niet ongewoon. De lucht die ik uit mijn neus blies, was kouder dan de buitenlucht.

Wij hebben ondanks dat, gewoon gewandeld in die periode. Neem veel water mee, in ieder geval 1,5L per persoon. Trek frisse kleren aan, veel zonnebrand mee, zonnehoedje of zonnebril mee en klaar! Let op wanneer het water op raakt, zoek dan de bewoonde wereld weer op.

Het is er echt heerlijk, Goreme is een mooi dorp, vooral Kemal's guesthouse is een aanrader.

Pension Kemal's Guest House info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden