Pension Kemal's Guest House

Pension Kemal's Guest House
8,9

12 tips over Pension Kemal's Guest House

Jacqueline van Male, 19-6-2015
Ga vooral eten in het guesthouse. Kemal is de beste kok van Göreme dat hebben we inmiddels wel ontdekt!
hermien de waard, 11-5-2015

Kemal kookt heerlijk. Geniet ervan.

Voor een sneller en lekker hapje kan je terecht bij benedenbuurman Cafe Keyif. Een eenvoudig familierestaurant waar moeder kookt met verse lekkere producten.

Ingeborg verzorgt niet alleen het ontbijt in pension 1 maar werkt ook bij manege De Dalton Brothers. geweldig om samen met haar een paardrij-rit tijdens de sunset te maken.

hermien de waard, 11-5-2015

Kemal kookt heerlijk. Geniet daar van.

Maar als je een keer een snel maar lekker hapje wilt eten ga dan naar de benedenbuurman Cafe Keyif. Een eenvoudig familierestaurant waar moeder kookt met verse en gezonde produkten. Vraag vooral naar de granaatappelazijn.

Hans en Rinie Schoorl, 19-9-2014
Het dorp Göreme is tamelijk toeristisch, zonder het (vervelende) lawaai wat daar vaak bij hoort.
Han en Jan, 6-5-2014

Vraag Barbara vooral om een keer 'haar' Cappadocië te laten zien: dan kom je op de mooiste en meest bijzondere plekken waar verder geen toerist te zien is.

En als Kemal eens niet kookt, is restaurant Kale een goede keuze.

Hilfra Heus, 8-7-2013
Maak zeker een ballonvaart,het is adembenemend,maar vraag advies aan Barbara

Jeannette van der Wal, 17-6-2013
Je voelt je in Kemal’s Guest House door Barbara en Kemal persoonlijk gezien, ze weten je een tijdelijk thuis te bieden door hun professionaliteit te combineren met een gezellige atmosfeer. Een echte aanrader.
Matje, 23-10-2012
Ooooo ja, laatste stukje en dan stop ik hoor, als je een excursie wilt doen, boek dan via Kemal want hij krijgt korting. Dat lukte mij zelf namelijk niet. En ook leuk, omdat ik in Kemal's Guesthouse sliep hoefde ik geen benzine te betalen voor mijn scooter.
Matje, 23-10-2012

Ondergrondse stad vond ik te benauwend, maar Barbara weet er 1 in het wandelgebied waar je niet onder de grond voor hoeft. En ga je ook nog Turkse thee drinken met een hele lieve Turkse meneer.

De markt op zaterdag in Urgup is ook gaaf. Geen toerist gezien!

Ik heb de nachtbus vanaf Goreme naar Side gepakt en dat was heel erg goed te doen. Je rijdt in een touring car waar je ook nog een eigen tv scherm hebt.

Matje, 23-10-2012

Buiten uiteraard een wandeling in het prachtige gebied (ik vond het een kruising tussen Death Valley en de Grand Canyon) en het maken van vele foto's heb ik ook een scooter gehuurd voor een dag. Het leuke hieraan is dat je vooral op plekken kan komen waar geen toeristen zijn.

Daarnaast heb ik paardgereden door de waanzinnig mooie bergen en ik vind paarden eigenlijk te groot, maar dit was echt geweldig.

Shoppen kan je goed in Nevsehir, zowel in een overdenkt winkelcentrum als in oude winkeltjes.