Géén boekingskosten

Pension Kemal's Guest House

TurkijeCentraal AnatoliaGöreme

We hebben de beste aanbieders voor Pension Kemal's Guest House voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 67 reviews

Meer pension info

67 Reviews over Kemal's Guest House

• 9Jacqueline van Male25-06-2018

Een absolute aanrader!

Het Guest House is heel rustig gelegen terwijl het dorpje met terrasjes en winkeltjes en het beroemde open lucht museum toch vlak in de buurt is. En als je 5 minuten loopt ben je in één van vele prachtige valleien van Cappadocië. De kamers zijn ruim met een goed bed en een mooie badkamer (en een televisie natuurlijk). Voor je kamer heb je nog een zitje waar je buiten kunt zitten. Het is er heel schoon en je krijgt een royaal ontbijt. Voor je kamer heb je een zitje waar je buiten kunt zitten (het gebouw heeft een parterre en 1 verdieping), maar ook de tuin is heerlijk met gezellige zitjes en overal bloemen. De diners in het Guest House zijn onovertroffen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ze kennen de natuur op hun duimpje en kunnen alles uitleggen over de wandelingen die je wilt maken, maar je kunt ook voor alle andere dingen bij ze terecht. Ga naar Cappadocië, het is er prachtig en verblijf dan in Kemal's Guesthouse.

• 9Jacqueline van Male27-06-2017

Fantastisch, we komen al 10 jaar en komen terug!

Het guesthouse is rustig gelegen, toch vlakbij het centrum en je loopt zo naar een vallei om te wandelen. Vraag Barbara om je de weg uit te leggen naar één van de vele valleien en vraag Kemal of hij voor je kookt want dat is zalig.

• 9Jacqueline van Male27-06-2016

Fijne ruime kamers, rustig gelegen en toch vlakbij het centrum. Goed ontbijt en je kunt je opgeven voor een voortreffelijk diner. Goede uitleg over de vele wandelmogelijkheden, zodat je zelfstandig op pad kunt gaan in de valleien rondom. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

• 8Stef18-01-2016

Een goed, maar basic uitgangspunt voor deze regio.

Wij hadden twee kamers gereserveerd in Kemal 1 (oude huis/hotel). Onze keuze was o.a. hierop gevallen, omdat de eigenaresse adverteert met "begeleid wandelen". De kamers waren qua prijs/aanbod verhouding voldoende; jammer van de kapotte stoeltjes op ons terras; o.i. was dit niet nodig. Enkele keren bij Kemal gegeten: verrassend en kwalitatief dik in orde. Ook een gezellige ambiance, zowel binnen als buiten (ontbijt). De eigenaresse had het (was) te druk om beloftes qua wandelen na te komen; op de twee personeelsleden mogen zij heel zuinig zijn: vriendelijk en zeker de Nederlandse dame zeer communicatief en informerend!! Tijdens ons verblijf werd er hard gewerkt aan het nieuwe pand: Kemal 2; dit zal mogelijk de reden zijn geweest van een aantal kleine minpuntjes. Een prima plek zonder veel opsmuk van waaruit je Goreme zelfstandig kan bewandelen of bereizen.

• 9Elise van Bussel02-11-2015

Geweldige plek!

We kwamen voor slechts een paar dagen... om daarna met onze meiden door te trekken naar Oost-Anatolië. Dachten we ;-) Maar Kemal's Guesthouse is een plek met een fijne, ongedwongen sfeer en vele mogelijkheden. Kemal's eten is heerlijk en de wandelingen met Barbara zijn prachtig (en gezellig!). Je kunt vanuit Göreme een week lang dagelijks wandelingen maken en nog niet alle valleien gezien hebben. Kortom een prachtig gebied en een gastvrije plek met veel informatie. En niet te vergeten: een rit te paard met de Dalton Brothers!

• 10lacombe20-08-2015

FONCEZ Y

Super accueil de Barbara et Kemal, nous recommandons chaleureusement cet endroit. De tres bons conseils donnes pas nos notes qui nous ont permis de passer de tres bons moments en Cappadoce. N'hesitez surtout pas a aller dormir la bas, les chambres sont tres propres et l'accueil est génial !!

• 9Jacqueline van Male19-06-2015

Een toppertje

Sinds 2007 kom ik al in dit guesthouse vanwege de prachtige ligging, de gezellige kamers, het fantastische eten en niet in de laatste plaats de geweldige uitleg over de wandelmogelijkheden in de omgeving. Dat geeft de sleutel tot de valleien die om het guesthouse liggen en waar je steeds weer van kunt genieten.

• 9hermien de waard11-05-2015

Top!

Kemal en Barbara hebben net hun 2e pension geopend. De locatie heeft nog wat tijd nodig om net zo groen te worden als het pension 1. Maar de kamers zijn ruim en fris en gastheer Emin doet er op energieke wijze samen met zijn collega's alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Een gezond ontbijt, informatie over wandeltochten en meer. En alles met zijn vrolijke lach. Het pension ligt net buiten de grootste drukte van Goreme en is een prima uitvalsbasis voor wandeltochten en busreisjes naar andere dorpen. Twee kerken liggen bijna in de achtertuin van het pension. Vraag alleen even de sleutel aan de buurvrouw om de kerk in te kunnen. Als Barbara tijd heeft neemt ze je mee op een uitstapje. Ze heeft een oog voor planten en dieren die ik niet meteen zie en weet daar van alles over te vertellen. En plantjes met kluit gaan mee om in de tuin van Pension 2 verder te kunnen groeien. Kemal neemt aan het einde van de dag plaats op zijn praatstoel en drinkt een glaasje Raki met je

• 8Hans en Rinie Schoorl19-09-2014

Fijn pension, goede uitvalsbasis voor Cappadocië.

Kemal’s Guesthouse gerund door Barbara en Kemal is een kleinschalig, informeel hotel. De persoonlijke aandacht, het ontbijt waar je iedere dag weer vrolijk van werd, geserveerd onder een dak van druivenranken, het vriendelijke, attente personeel, en de heerlijke Turkse gerechten van Kemal zijn maar een dingen waardoor wij er twee weken met veel plezier verbleven. Barbara is een onuitputtelijke bron van informatie over het gebied, planten en vogels. Het hotel regelt een ballonvaart, huurt een auto voor je, zorgt voor transfer naar het vliegveld als je dat wilt en houdt indien mogelijk rekening met dieetwensen. De kamers zijn eenvoudig, maar hebben wel sfeer. Vanuit de tuin wandel je zo het dorp in of de prachtige heuvels van Cappadocië. Wij voelden ons er thuis.

• 9Vera van der Boom04-08-2014

Mooie plek met fantastische tuin, midden in Gomere

Een heerlijk ontbijt, leuke, koele kamers, veel persoonlijke aandacht van barbera en Amil, heerlijk eten van Kemal. Uitstekende service. Als je s'morgens vroeg gaat wandelen krijg je je ontbijt om 12.00 uur. Babara laat je a.d.h.v een plattegrond alle wandelingen zien en legt met passie en geduld uit hoe en waar je naar toe kan wandelen! Wij waren in een zeer rustige periode, dus waren er geen excursies met Babara. Als je ergens heen wilt, van excursie tot gebruik van de bus, dan wordt het voor je geregeld. Zowel Babara, Kemal en Amil hebben passie en liefde voor hun werk, hun plek en de omgeving. Dat dragen zij uit en over aan de gasten. Je voelt je door de persoonlijke aandacht, zeker ook door Amil als een prins en princes in sprookjesachtig Turkije

Pension Kemal's Guest House info

Het complex