Kleine hotelsWeer vandaag26°14°
Hotel Goreme Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Goreme Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Goreme Suites in het Nederlands

Een echte aanrader

Marijke
30-6-2011

Goreme Suites ligt op een fantastische lokatie in Goreme; mooi uitzicht vanaf het terras en rustig gelegen. Wij hadden de eenvoudigste kamer maar die bleek toch de meeste privecy te hebben het het mooiste uitzicht vanuit ons bed. De jonge hotelmanager is erg gastvrij en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Kamers zijn schoon en ruim en van alle gemakken voorzien.

Gereisd Met partner in Sat Jun 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goreme Suites in Göreme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goreme Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.