Hotel Cappadocia Tourist

Hotel Cappadocia Tourist

2 reviews over Hotel Cappadocia Tourist in het Nederlands

Mooie ligging met prachtig uitzicht

heer Lin
3-6-2012

Leuke speeltuin voor kinderen

Zwembad met mooie uitzicht en vriendelink personeel

ongelooflijk mooi!!!!!!

corien dijkhuizen-kroon
13-8-2009

Mijn man en ik verbleven eerst in Local Cave.

We vonden het niets dus daarom de volgende dag naar Tourist hotel Kappadokya.

Ongelooflijk mooi hotel en super schoon.

Een ongelooflijke mooie ligging.

Schitterende kamers en het lag dicht bij het centrum van Goreme.

Niets was het personeel te veel.

Het heeft een mooi zwembad maar helaas is het niet verwarmd.

Omdat het eigenlijk een hotel is waar groepen toeristen alleen overnachten omdat zij een rondreis maken was het er op de dag super rustig.

In de avond was het weer helemaal vol want de bussen vol met touristen waren dan weer terug van hun excursies.

Nogmaals een uitstkekend hotel wat we zeker nog eens een keer bezoeken.

Corien Dijkhuizen uit scheveningen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cappadocia Tourist in Göreme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cappadocia Tourist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.