Pension Arif Cave

Pension
Pension Arif Cave
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Arif Cave voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Arif Cave in het Nederlands

2008

Arif Cave Pension heeft zoals de naam ook doet vermoeden

Amy
30-4-2008

Arif Cave Pension heeft zoals de naam ook doet vermoeden kamers in de rotsen. De kamers in de rotsen zijn ten eerste heel apart en erg koel in de warme zomerdagen. Het belangrijkste wat Arif Cave Pension te bieden heeft is nog wel het uitzicht, je kan vanaf het terras heel Goreme en omgeving zien. Op het terras is het daarom ook heerlijk om te dineren en vooral voor het zien van de zonsondergang is dit een heel mooi plekje. Naast gewone tafeltjes met stoeltjes zijn er ook gezellige hoekjes gecreeerd, juist in de avonduurtjes zijn deze hoekjes druk bezet, echt een plek om gezellig te kletsen met een lekker koud turks biertje of een glas wijn, met niet te vergeten dat mooie uitzicht.

Gereisd Familie in april 2008

In maart 2oo8 geweest, we waren de eerste klanten van het

Monique
15-4-2008

In maart 2oo8 geweest, we waren de eerste klanten van het seizoen! Echt een geweldige locatie, midden in een rots gemaakt! De kamers zijn simpel, met bed, kachel en warme douche! En meer heb je daar ook niet nodig! We hebben een auto gehuurd en zo konden we heel de omgeving in 1 dag zien. Arif was een hele lieve man

Gereisd Met partner in april 2008

Pension info

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Arif Cave in Göreme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Arif Cave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.