Hotel Hilton Kayseri

I LOVE KAYSERI

Jeroen Verburg,
8-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hier had ik nooit van kunnen dromen. Allemaal vriendelijke mensen en je kunt zo lekker shoppen! Verder is de stad echt supermooi. Het ziet er allemaal zo mooi uit! Dit is een aanrader voor iedereen. Hier ga ik zeker nog een keer heen.

Kenmerken

I LOVE KAYSERI

Jeroen Verburg
8-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kayseri is prachtige stad mijn ouders zijn daar geboren

Mustafa
18-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kayseri is prachtige stad mijn ouders zijn daar geboren. Erciyes is een ideaal voor winterreizen

2006

haloo, Wat een prachtige stad is het zeg

Jeannette
9-6-2006

haloo,

Wat een prachtige stad is het zeg. Het was voor mij helemaal niet bekend het stad Kayseri, maar ik vind het daar super,.lieve mensen ,mooie mensen,leuke winkels enzenz ,.oow het hotel was güzel(mooi)over 1 maand ben ik weer terug in Kayseri

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Kayseri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Kayseri in Erciyes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Kayseri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.