Hotel Ickale

Hotel Ickale

We hebben een aantal aanbieders voor Ickale voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ickale in het Nederlands

Heel mooi hotel

gilbert
28-8-2010

Hotel Ickale is een heel mooi hotel, we waren hier voor 2 nachten en hadden een pracht van een kamer met alle comfort.Ontbijt en dinner zijn lekker,heel goed hotel ,meer dan 4 sterren waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ickale in Ankara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ickale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ickale scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.