Hotel Deniz Atlanta

We hebben een aantal aanbieders voor Deniz Atlanta voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Deniz Atlanta in het Nederlands

Met vrienden

Wel aardig

Anouk De Vries
24-8-2010

Het hotel ziet er aardig uit midden in de stad, alleen waren alle winkels al dicht om 22.00! Dus is er niet veel te doen in de buurt alleen maar eet tentjes! Kamers zijn wel aardig wij hadden 3pers kamer voor 2 pers dat was wel fijn.

Badkamer ziet er netjes uit. alleen moet je veel trappen lopen omdat het restaurant op de 9de verdieping zit en de lift stuk is!En de andere maar tot de 7de gaat. Maar als je moe bent en het bloedheet is hier geen zin in heb

Er staan maar 4 tafels buiten op het balkon dus je moet snel zijn om buiten te eten. Wij waren hier maar 1 nacht.

Bar is niks aan, is gewoon een lounge maar geen muziek, en je word geflest waar je bij staat met euro's dus betaal liever in Lire's! Volgens de barman was 12 lire 10 euro!! Nou mooi niet dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deniz Atlanta in Ankara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deniz Atlanta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.