4 vragen over Hotel Zita Beach Resort

• johanschraepen, 27-12-2017

Vlamingen

Wij zijn twee vijftigers en willen in juli 2018 naar Zita beach gaan en onze vraag is of er dan nog Vlamingen aanwezig zullen zijn .Grtj Fam.Schraepen Vaes

• Eric, 25-08-2012

All in

Zijn de drankjes in de lounge / bar betalend voor all in ? Hoeveel kost het om te zwemmen in het overdekt zwembad ?

mvg E

Sandy, 10-09-2012

De drankjes zijn allemaal gratis voor all in zowel in het restaurant als in de bars. Het overdekt zwembad is gratis.

• lydiavanhoucke, 15-10-2011

wie kan zeggen

of je daar s'avonds een veilige (niet te eenzaam)wandeling kan maken?

Paco, 11-11-2011

Beste Lydia Elke avond maak ik een wandeling en maak ik een praatje met de bewakers van de hotels of loop ik even binnen in de hotels. Ik voel mij daar veiliger dan in Spanje en België. Groetjes

Paco

lydia vanhoucke, 11-11-2011

vriendelijk bedankt!

• janssens, 23-05-2011

geld omruilen

kan je in het hotel geld omruilen?

sharontjh, 22-07-2012

ja in het hotel kun je geld wisselen

We hebben een aantal aanbieders voor Zita Beach Resort voor je op een rij gezet: