Hotel Zita Beach Resort

Hotel Zita Beach Resortsterstersterster

5Matig

Tunesië, Tunesië, Zarzis

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Zita Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

144 reviews over Hotel Zita Beach Resort

• 2018
    5Yvd08-09-2018

heropleving toerisme: gemiste kans voor Zita Beach

Het hotel zet vooral in op Oost-Europese bezoekers. Het is geenszins aangepast aan de noden van West-Europese vakantiegangers. Gelet op de manke catering gingen twee koppels Fransen uit eten in Zarzis. De zon - en het bijzonder het aangename klimaat - zorgde ervoor dat we matig positief konden zijn over dit verblijf. Ik geef in overleg met onze vrienden, die ons op deze reis vergezelden, de plus- en de minpunten die we tijdens onze vakantie in Zita Beach ervaren hebben.

Pluspunten - mooi resort met goed obderhouden bungalows en infrastructuur. - logementen zijn proper, met goed werkende airco. - zarzis is een zonzekere bestemming. - plaatsreservatie van ligstoelen aan het strand is een zeer goede keuze. Een reservatie kost wel 10€ per week. - vriendelijk personeel: administratief, obers en onderhoudspersoneel.

Minpunten - geen haardroger in de kamers. - er kunnen geen handdoeken gehuurd worden voor aan deczwembaden en/of strand. - alles wat betreft catering (maaltijden/dranken) is absoluut onvoldoende: - geen variatie in de eetmalen, zowel het ontbijt, diner als lunch. - alles is lauw, geen warme voedingsproducten. - bovendien is alles smaakloos. - de dispensers voor water en frisdranken zijn snel leeg en worden veel te laat aangevuld. - er zijn nauwelijks glazen voorradig. Je moet hetzelfde glas gebruiken of slappe plastcbekertjes. Ook in de bars. - de snacks in de namiddag: steeds hetzelfde: droge koekjes en pannekoekjes. - veelal is de melk in de melkketels geschift. - er zijn lange wachtrijen aan de lobbybar. - zeer onstabiel internet in de inkomhall. - het hotel loost sterk vervuild afvalwater in zee, net naast de zwemzone. - buiten het hotel is er geen enkele activiteit. Zita beach is een vakantiebestemming die aan budgetprijs aangeboden wordt. Normaliter boeken we vakantiebestemmingen die eerder luxueus zijn. Misschien is het beter om de prijs iets op te trekken en volwaardige eetmalen en dranken aan te bieden. We zijn alleszins een ervaring rijker.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Karine C.24-06-2018

hotel Zita Beach Resort is heel goed

hotel is OK, mooie kamer, goed bed, grote instapdouche, elke dag verse kussenslopen en badlinnen. en proper. Ook de tuin en rond het zwembad is alles proper. Eten was ok, en lekker; personeel heel vriendelijk en animatieteam top. heel mooi zwembad en warm water ligzetels zijn idd; aan vervanging toe, maar men kan een kussen bijhuren bij de receptie. wat het meeste tegenstak zijn die onbeschofte en ongemanierde Russen. Die mensen hebben dringend een les tafelmanieren nodig!!! Het eiland zelf is vuil, enorm veel rondvliegend plastiek en steenpuin. Hoogdringend een grote opkuis nodig.

Alleen gereisd in juni 2018

• Oude reviews

7Van Meerhaeghe Pascal26-09-2014

Serieus ontgoocheld dit jaar

Ben geweest samen met m'n zoon van 16 september tot 24 september , was er heel warm ( gemiddeld 42° ) , Hotel was nog steeds hetzelfde als ' t jaar voordien. Heb terug een paar trouwe vakantiegangers tegengekomen die er samen ook waren ' t jaar voordien en allen hadden dezelfde opmerking , eten was niet warm , frietjes zelfs gewoon koud..... Onderbezetting vh personeel , vaak zaten we aan tafels die nog niet gedekt waren enz..... Service kon véél beter en ' t eten was niet slecht maar helaas vaak te koud. Voor de rest fijne vakantie toch gehad maar als trouwe bezoeker vh Zita Beach resort moet ik helaas mededelen dat dit de laatste keer was dat ik naar dit Hotel ben gegaan , ben serieus ontgoocheld deze keer.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

• 8Louise11-07-2014

Prachtige vakantie gehad

Net terug van een weekje Zarzis. Zeer goed hotel: imposante inkomhal, nette ruime kamers, uiterst vriendelijk personeel (zeker tegen belgen), prachtige zwembaden, lekker eten,... Animatieteam zeer amusant! We hebben er goeie vrienden gemaakt. Enig minpunt: de omgeving is erg vuil en er valt weinig te zien. Geen mooie promenades zoals in Turkije of Canarische eilanden. Maar met de taxi (zeer goedkoop) kun je je gemakkelijk begeven naar het stadje van Zarzis of Djerba (25min.). Prijskwaliteit is zeker OK! Hotel is ideaal voor een rustvakantie. Bij aankomst zaten er slechts 160 gasten in het hotel. Voordelen: geen ligzetels aan zwembad reserveren om 6u in de morgen. In tegendeel, om 14u in de namiddag nog ruim de keuze. Personeel schenkt je extra aandacht. Nadeel: Alle lichten in het hotel gaan om 1u snachts uit.. Wij hebben niet de gewoonte terug te keren naar een bepaald hotel maar deze verdient toch wel een tweede bezoekje.

Gereisd in juli 2014

• 5Matthyssens linda 23-06-2014

Jammer dat er bezuinigingen op eten zijn

Voor het vierde jaar in zita, wat een teleurstelling,het eten is nog twee sterren waard zeker geen vier. Het hotel zit vol Polen terwijl er vroeger overwegend Duitsers en Franse gasten waren, elke trouwe gast is gaan klagen over het eten tegen de directie maar zonder resultaat, jammer want iedereen overweegt om niet meer terug te komen. Het animatieteam komt tot vervelens toe vragen of je mee doet, zelf als je ligt te slapen komen ze brullen in je oren. Echt jammer want we kwamen hier graag

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Tina Declerck26-09-2013

Zonnige rustvakantie

Een mooi , groot en verzorgd hotel met heel veel animatie en activiteiten. smiddags aquagym ,waterpolo, kayak, dansles,beachvolly... De middag animatie en activiteiten worden maar aan 1 van de 2 zwembaden gegeven waardoor je er ook voor kan kiezen om gewoon in alle rust te genieten aan het andere zwembad. Mooi privéstrand. Wij zijn twaalf dagen naar dit hotel geweest , wat eigenlijk wat veel was aangezien je buiten je hotel echt niet veel kan doen. Maar hebben toch van elk moment genoten. Eten werd klaargemaakt met veel vet en olie wat na een tijdje wat tegenstak maar was zeker niet slecht. Kamers basic maar wel in orde en netjes. Vriendelijke bediening. minpuntjes : receptie spreekt weinig of geen Engels maar bijna enkel Frans, geen haardroger op de kamer, ontbijt zou uitgebreider mogen.Op de weg naar het hotel lag er heel veel vuil op straat maar de straat van het hotel viel goed mee . Hotel zelf was wel proper en het strand ook.

Gereisd met partner in september 2013

• 4Stefanie25-09-2013

Derde bezoek maar nu nooit meer!

DEEL 1

Wij zijn zeer teleurgesteld in de service van dit hotel dit jaar. Het was reeds ons derde bezoek aan dit hotel maar keren zeker nooit meer terug. Wij voelen ons bedrogen. Ondanks het feit dat het personeel van de receptie nooit vriendelijk is geweest, besloten we terug te keren naar dit hotel voor de topanimatie, het vriendelijk personeel in de rest van het hotel en de sfeer. De elektriciteit is tijdens ons verblijf 2 keer uitgevallen, waarvan 1 keer 's nachts, onrechtstreeks door de schuld van de poetsvrouw. Zij had de ramen opengezet terwijl de airco opstond waardoor er condens ontstond en dit kortsluiting gaf. We moesten drie uur wachten voordat ons licht terug werkte. De airco werkte toen echter nog niet, dit zou de volgende dag 's morgens om 8 uur gebeuren. Er kwam echter niemand om dit te herstellen, we moesten hier zelf om gaan vragen waarna er iemand kwam om 9u.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Stefaan Cruypeninck31-07-2013

een 4-sterren hotel, die 5-sterren waard is

Voor wie een ontspannen vakantie wil, is dit de place to be. Een fantastisch hotel, met vriendelijk personeel, zelfs in de ramadanperiode. Het eten in buffetvorm was overheerlijk en afwisselend. Ook is dit een zeer hygiënisch hotel. Echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9bernard cornille03-06-2013

prachtige rustvakantie

Mooi hotel , vlak aan zee , in een prachtig onderhouden tuin met heel veel palmbomen en bloemen !! Grote zwembaden 1 voor rust en 1 met animatie . Personeel zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam . Buffetten zowel 's morgens 's middags als 's avonds gevarieerd en lekker . Kamers aan wat vernieuwing en opfrissing toe . Ideaal hotel voor een weekje platte rust . Vanaf 15 juni tot begin september wel drukker , naar men ons vertelde, Wij waren met slecht 75 personen aanwezig !! zalig !!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9martine31-03-2013

zeker voor herhaling vatbaar

Pas terug van 10 dagen genieten in dit resort. Bij het binnenkomen van het hotel is het echt een sprookjespaleis. Zwembaden heel mooi met zicht op de zee. Zeer vriendelijk personeel en absoluut niet opdringerig. Eten was niet zo uitgebreid als een resort in Turkije maar zeer lekker van smaak.
      Kamers zeer groot en proper. Bediening van drank aan tafel, zelfs vanop je ligzetel aan het zwembad. Als je houdt van rust en genot moet je zeker niet twijfelen.

Gereisd met vrienden in maart 2013

6 tips over Hotel Zita Beach Resort

• brecht, 01-11-2012

imodium, motilium in geval van nood.

• Brigitte , 23-09-2012

We waren in Zita Beach Resort met 7 personen tussen de 28 en 52 jaar , en er was voor elk wat wils. Taxi's aan de ingang van het hotel zijn heel goedkoop en je kan met deze mensen ook een leuke dagtrip uitstippelen , zeker een aanrader .( veel goedkoper dan de uitstappen welke te boeken zijn in het hotel ) voor 25 euro kregen we 2 taxi's en konden we met 7 pers.een rondrit krijgen naar de belangrijkste bezienswaardigheden .

• Leila, 05-08-2012

Quadrijden was leuk om te doen, wel zeker een zonnebril meepakken en eventueel zelfs een sjaal door het opvliegende droge zand. Onze touroperator stelde voor om naar de vrijdagmarkt in Zarzis te gaan, dit was blijkbaar echt een trekpleister, voor maar 10 dinar (5€) kon je heen en terug. Hier konden we kruiden kopen, voor de rest was hier echter niet zo veel te zien (leek een beetje op een garageverkoop).

4 vragen over Hotel Zita Beach Resort

• johanschraepen, 27-12-2017

Vlamingen

Wij zijn twee vijftigers en willen in juli 2018 naar Zita beach gaan en onze vraag is of er dan nog Vlamingen aanwezig zullen zijn .Grtj Fam.Schraepen Vaes

• Eric, 25-08-2012

All in

Zijn de drankjes in de lounge / bar betalend voor all in ? Hoeveel kost het om te zwemmen in het overdekt zwembad ?

mvg E

Sandy, 10-09-2012

De drankjes zijn allemaal gratis voor all in zowel in het restaurant als in de bars. Het overdekt zwembad is gratis.

• lydiavanhoucke, 15-10-2011

wie kan zeggen

of je daar s'avonds een veilige (niet te eenzaam)wandeling kan maken?

lydia vanhoucke, 11-11-2011

vriendelijk bedankt!

Paco, 11-11-2011

Beste Lydia Elke avond maak ik een wandeling en maak ik een praatje met de bewakers van de hotels of loop ik even binnen in de hotels. Ik voel mij daar veiliger dan in Spanje en België. Groetjes

Paco

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 500 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Frans, Internationaal, Italiaans, Oosters, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
    • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden