Géén boekingskosten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

140 Reviews over Zephir

• 5Dirk en Patou01-12-2018

Het hotel was goed maar we gaan nooit meer terug.

Hôtel Zéphyr and Spa in Zarsis Djerba. 4 sterren hôtel. Mooi hôtel maar aan onderhoud toe, bediening in het restaurant laat te wensen over. Meerwaarde is het Spa gedeelte, vriendelijk en goede service.

• 3claesen carine28-09-2018

Nooit,nooit,nooit meer !

Als je niet ziek wilt worden,blijf dan hier zeker weg.Hotel op zich is nog te doen,zwembad is mooi,met nodige reiniging, dicht bij zee.Buiten het hotel zit je in de middle off nowhere.Heel afgelegen,niks te zien,de shops zoals het het verwoorden is voor de lokale bevolking,tstinkt verschrikkelijk in Zarzis.smorgen ten laatste om 7u30 voor t ontbijt ,anders heb je niks meer,schotels die leeg zijn worden niet aangevuld,koffie is niet te drinken.s middags moet je ook om 12u30 aan de deur staan of tzijn enkel restjes en dan nog ,aardappelen waarvan t water niet is afgegoten bahh...smiddags spinazie,savonds spinaziesoep en de volgende dag smiddags aardappelensoep( weeral overschot)spagetti wordt van verschillende dagen bijgehouden en dan geserveerd,allerlei pasta door elkaar. Het vlees is zooo taai,als t al eens rundsvlus was,kip niet gegaard en elke dag lever.De desserts zeer poverkes,enkel wel elke dag ijs.t beste eten is nog aan de bar buiten,pizza en friet.De garçons zijn enorm lui,zelf als ze een fooi krijgen,hebben enkel ook voor de jonge meisjes.Animatieteam doet zijn best ,maar moetten nog veel leren.Hotel heeft 4 gekregen,maar vraag me af waarvoor ,1 * is meer dan genoeg.Iedereen was ziek in het hotel,buiten de arrogante russen ,de veelvraten,maar als antwoord geven ze je int hotel ; we moeten dat tollereren want waar zaten jullie na de aanslagen,de russen hebben ons gered.Awel doet het daar dan maar mee,want dat zijn echte varkens,ons en zoveel andere belgische hotelgasten zien jullie nooit meer en hoop dat touroperator jullie uit de brochure zwieren

• 6Van DeVoorde R07-06-2018

Goed voor één maal

Ter eerste veel trappen kamer goed badkamer zeeer klein airco en frigo werkten niet (geen enkele kamer) wel mooi zicht op zwembad en zee zeer zeeeer veel Russen die alles voor uw neus meenamen animatie zeer kindvriendelijk en overdag goed s' avond niets juist wat dansen niets te beleven buiten hotel voor de ligging geef ik een 6 wel mooistrand

• 5Kathleen Robberechts10-04-2015

1 keer en nooit meer

Ondanks het zeer vriendelijke personeel was dit een rotvakantie Er was niets maar dan niets te doen Toen wij gingen was het weer dan ook nog slecht. Wifi = te betalen - € 25 per toestel voor 1 week - enkel in inkomhall - je kan best aan de balie gaan staan - dan lukt het misschien Wifi = catastroof - na 1 uur kan je misschien je FB openen Voor het eten: moet je er ook niet zijn (niet slecht maar ook niet goed) In de bar: de thee is op - na 3 dagen blijft de thee op Wat er wel goed is: de spa en wellness - ook heel vriendelijk, goed gedaan en daarbij: niet duur

• 9laurencedier31-08-2014

génial

nous sommes revenus de l hôtel zéphir le 20 août et franchement rien a dire de mal de cette hôtel le personnel génial et très serviable l animation super et dans les chambres impec elles sont nettoyées tous les jours quand a la télé avions beaucoup de chaines française contrairement a d'autres hôtels, par contre un peu loin de l'aéroport mais bon notre agence nous avait prévenu donc sans surprise et la ville est a quelques minutes en taxi mais cela fait partie du folklore les transats avec matelas sont gratuit a la piscine mais payant a la plage (3 dinar ) c'est raisonnable, quand aux alcools ils sont fortement coupés mais en Tunisie c'est comme ça je ne regrette pas mon séjour et je conseille cette hôtel a tous j'y retournerai volontiers!!!!!!

• 9Magali Pauwels30-07-2014

Een aanrader!

Ik ben dit jaar samen met een vriendin (beiden 22j) naar Zephir in Tunesië geweest, een last minute. Onze algemene indruk was onmiddellijk zeer goed. De kamer was zeer goed: mooi, airco werkte perfect en elke dag waren er nieuwe handdoeken. Het zwembad was groot en mooi onderhouden. Ook het strand was heel aangenaam. Er waren steeds ligstoelen overal. Een positief punt is zeker de animatie. Deze is er de hele dag door en ze zijn steeds zeer vriendelijk. Ook de avondshows waren steeds in orde! Het eten in het buffetrestaurant was zeer lekker, er was meer dan voldoende en het veranderde elke dag. De hele dag door kan je er eigenlijk eten. Wij zouden zeker teruggaan, tophotel!

• 3rudylenssens21-07-2014

EEN KEER IS AL TE VEEL

Verouderd hotel met heel propere en grote tuin. Ook een groot fijn zwembad. Personeel is heel vriendelijk. Kamers zijn sober maar redelijk proper. Na 5 vragen werkte de airco nog niet. Ontbijt goed. Maar het middagmaal en avondeten was verschikkelijk. Heel weinig groenten. Iedere maar dan ook iedere dag kippenlever of "nierkes". De vis op het buffet had driemaal de oven gezien en de kip had de pan en de oven ook meerdere keren gezien. Rundstong was enigszins nog iets. Eenmaal was er beefstuk maar er was te weinig, dus werd er verder gedaan met.....kippenlever.Het hotel zat verre van vol maar zo zal het volledig leeg geraken. Bespaar u een rotvakantie en ga zeker niet naar daar.

• 3Vincent11-11-2013

Nooit meer naar dit hotel...

Het hotel is zeer verouderd en DRINGEND aan vernieuwing toe.Bij aankomst slecht weer>water liep zomaar gang,restaurant en kamers binnen.Badkamer klein(met knieën tegen de muur op het toilet).Er was iets mis met de ventilator in de badkamer waardoor die onder het stof zat.Dan hebben we een andere kamer gevraagd en een familiekamer rechtstreeks aan het strand gekregen.Deze was veel ruimer en wel proper (naar Tunesische normen).In de kamer vond je ook geen informatie over het hotel,zoals eettijden in het restaurant,wat de all-in inhield enz...Het eten was weinig afwisselend,we zijn niet verhongerd,daarmee is ook alles gezegd.Sommige gerechten werden niet meer bijgevuld (zelfs niet als de eetgelegenheid nog een uur duurde).Het zwembad was vuil,je kon zo het vuil tussen de voegen wegvegen,hierdoor hebben we meer in de zee gezwommen.Handdoeken service bij het zwembad: 10euro/handdoek waarborg en dit moest je ook zelf ontdekken want hier werden we niet over ingelicht.

• 8Ita13-10-2013

Heerlijke plek voor rust en ontspanning

Mooi enigszins gedateerd. Geen lift alleen van de receptie naar het restaurant, dus als je boven zit, elke dag weer trap lopen. Vriendelijk personeel. Vooral onze ober Nabil. Eten heel vaak hetzelfde, weinig variatie, wel genoeg keuze. Lekker strand,alleen op de strandstoelen geen matras, dus erg hard.

• 6Peggy13-10-2013

Geen Tunesie meer voor ons voorlopig

Mooi en groot resort, kamers waren ruim en proper. Airco werkte niet altijd even goed. Het eten: was altijd hetzelfde, vooral het ontbijt was iedere ochtend hetzelfde, zat geen variatie in of eens iets extra.Ook waren er ook nooit genoeg glazen aan de poolbar waardoor je dikwijls een cocktail of wijn in een klein plastiek wegwerpbekertje kreeg. De verkopers aan het strand waren heel opdringerig, kwamen tot in de zee toe om hun diensten op te dringen.Wij waren echt aan het uitkijken waar ze stonden om in te plannen wanneer we van onze stoel naar de zee konden gaan om ze te vermijden. Ze mogen wel niet op het strand van het hotel komen dus staan echt aan de branding te wachten. Voor de rest buiten het hotel: vuil vuil. Op de markt zijn ze ook heel opdringerig, zien ons uiteraard als kapitalisten en zeggen dit ook en ze proberen je in 't zak te zetten niet normaal.

Hotel Zephir info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)