Hotel Zephir ****

8,1

135 reviews over Hotel Zephir in het Nederlands

1 keer en nooit meer

Kathleen Robberechts, 10-4-2015

Ondanks het zeer vriendelijke personeel was dit een rotvakantie

Er was niets maar dan niets te doen

Toen wij gingen was het weer dan ook nog slecht.

Wifi = te betalen - € 25 per toestel voor 1 week - enkel in inkomhall - je kan best aan de balie gaan staan - dan lukt het misschien

Wifi = catastroof - na 1 uur kan je misschien je FB openen

Voor het eten: moet je er ook niet zijn (niet slecht maar ook niet goed)

In de bar: de thee is op - na 3 dagen blijft de thee op

Wat er wel goed is: de spa en wellness - ook heel vriendelijk, goed gedaan en daarbij: niet duur

Een aanrader!

Magali Pauwels, 30-7-2014

Ik ben dit jaar samen met een vriendin (beiden 22j) naar Zephir in Tunesië geweest, een last minute. Onze algemene indruk was onmiddellijk zeer goed.

De kamer was zeer goed: mooi, airco werkte perfect en elke dag waren er nieuwe handdoeken. Het zwembad was groot en mooi onderhouden. Ook het strand was heel aangenaam. Er waren steeds ligstoelen overal. Een positief punt is zeker de animatie. Deze is er de hele dag door en ze zijn steeds zeer vriendelijk. Ook de avondshows waren steeds in orde! Het eten in het buffetrestaurant was zeer lekker, er was meer dan voldoende en het veranderde elke dag. De hele dag door kan je er eigenlijk eten.

Wij zouden zeker teruggaan, tophotel!

EEN KEER IS AL TE VEEL

rudylenssens, 21-7-2014

Verouderd hotel met heel propere en grote tuin. Ook een groot fijn zwembad. Personeel is heel vriendelijk. Kamers zijn sober maar redelijk proper.

Na 5 vragen werkte de airco nog niet. Ontbijt goed. Maar het middagmaal en avondeten was verschikkelijk. Heel weinig groenten. Iedere maar dan ook iedere dag kippenlever of "nierkes". De vis op het buffet had driemaal de oven gezien en de kip had de pan en de oven ook meerdere keren gezien. Rundstong was enigszins nog iets. Eenmaal was er beefstuk maar er was te weinig, dus werd er verder gedaan met.....kippenlever.Het hotel zat verre van vol maar zo zal het volledig leeg geraken.

Bespaar u een rotvakantie en ga zeker niet naar daar.

We hebben een aantal aanbieders voor Zephir voor je op een rij gezet:

Nooit meer naar dit hotel...

Vincent, 11-11-2013

Het hotel is zeer verouderd en DRINGEND aan vernieuwing toe.Bij aankomst slecht weer>water liep zomaar gang,restaurant en kamers binnen.Badkamer klein(met knieën tegen de muur op het toilet).Er was iets mis met de ventilator in de badkamer waardoor die onder het stof zat.Dan hebben we een andere kamer gevraagd en een familiekamer rechtstreeks aan het strand gekregen.Deze was veel ruimer en wel proper (naar Tunesische normen).In de kamer vond je ook geen informatie over het hotel,zoals eettijden in het restaurant,wat de all-in inhield enz...Het eten was weinig afwisselend,we zijn niet verhongerd,daarmee is ook alles gezegd.Sommige gerechten werden niet meer bijgevuld (zelfs niet als de eetgelegenheid nog een uur duurde).Het zwembad was vuil,je kon zo het vuil tussen de voegen wegvegen,hierdoor hebben we meer in de zee gezwommen.Handdoeken service bij het zwembad: 10euro/handdoek waarborg en dit moest je ook zelf ontdekken want hier werden we niet over ingelicht.

Heerlijke plek voor rust en ontspanning

Ita, 13-10-2013

Mooi enigszins gedateerd. Geen lift alleen van de receptie naar het restaurant, dus als je boven zit, elke dag weer trap lopen. Vriendelijk personeel. Vooral onze ober Nabil. Eten heel vaak hetzelfde, weinig variatie, wel genoeg keuze. Lekker strand,alleen op de strandstoelen geen matras, dus erg hard.

Geen Tunesie meer voor ons voorlopig

Peggy, 13-10-2013

Mooi en groot resort, kamers waren ruim en proper. Airco werkte niet altijd even goed. Het eten: was altijd hetzelfde, vooral het ontbijt was iedere ochtend hetzelfde, zat geen variatie in of eens iets extra.Ook waren er ook nooit genoeg glazen aan de poolbar waardoor je dikwijls een cocktail of wijn in een klein plastiek wegwerpbekertje kreeg. De verkopers aan het strand waren heel opdringerig, kwamen tot in de zee toe om hun diensten op te dringen.Wij waren echt aan het uitkijken waar ze stonden om in te plannen wanneer we van onze stoel naar de zee konden gaan om ze te vermijden. Ze mogen wel niet op het strand van het hotel komen dus staan echt aan de branding te wachten. Voor de rest buiten het hotel: vuil vuil. Op de markt zijn ze ook heel opdringerig, zien ons uiteraard als kapitalisten en zeggen dit ook en ze proberen je in 't zak te zetten niet normaal.

Fijn hotel voor een rustige zonvakantie!

Marlies, 11-8-2013

Zeer mooi hotel met vooral een mooie tuin en prachtig zwembad. Het eten bevatte wat lokale smaken, wat bij ons zeker in de smaak viel. Al kan ik me voorstellen dat het met kleine kindjes minder ideaal is. Voor ons was het zeker de moeite om te proeven. Steeds keuze uit verschillende gerechten en zelfs een keertje mosselen gekregen. Lekker dessertenbuffet, de chocolademousse is een aanrader! In de namiddag heerlijke snacks (pannenkoeken, beignets, pizza, broodjes, ijsjes). Als je vriendelijk was tegen het personeel, waren zij ook steeds vriendelijk tegen jou, zelfs zonder fooien. Het hotel was steeds zeer proper, ruimte genoeg, altijd een plaatsje in het restaurant en aan het zwembad. Een zeer fijne rustvakantie.

Goed hotel maar kan veel verbeteren.

griet & wim, 9-8-2013

Zephir hotel Zarzis Tunesië.

Dit is een mooi hotel , ligging ok. Eten altijd lekker , variatie. zwembad, kamer en tuinen niets op aan te merken.

Het personeel was echt een teleurstelling , ze zijn arrogant en als je ze geen fooi geeft word je later bediend van drank of zelffs helemaal niet!

Dit is echt hatelijk. vb. 2 vrouwelijke gezelschappen worden 1st bediend en zijn ze er merkelijk veeeeeeeel vriendelijker tegen . het personeel is echt selectief vriendelijk mits betaling. dit is echt te betreuren !

Animatie: als je van plan bent je zeer sociaal op te stellen en aan alle activiteiten deel te nemen ben je op het goede adres, als je op je gemak wil zijn en wil rusten ben je verkeerd. de animators zijn opdringerig en als je niet deelneemt , word je merkelijk anders bekeken en krijg je opmerkingen van : Jij doet WEERAL niet mee zoals gewoonlijk zeker ..

NIET LEUK als je ontspannen vakantie aan het zwembad wil beleven.

Prijs is te hoog als je kijkt welke service je krijgt ! GEEN .

Fantastisch!

DV, 6-8-2013

Mooi hotel, leuke kamers (niet heel ruim, maar prima), zwembad is prachtig! Animatieteam is erg leuk, ook de avondshows zijn zeker een kijkje waard! Onze schoonmaker was geweldig, probeerde elke ochtend “goedemorgen” te zeggen en maakte de kamer ontzettend goed schoon, ik was helaas shampoo vergeten, maar dit was geen enkel probleem, ik kreeg 5 flesjes shampoo per dag (ivm lang haar), tevens hadden we elke dag een kunstwerk op het bed (top!) Bartenders/kelners zijn alert, weten na 2 dagen wat je graag drinkt en eet, ik ben een kieskeuriger eter maar dit eten was echt top! Veel variatie, vlees, vis, groente, frietjes, spaghetti en desserts. Personeel spreekt geen Engels, maar met Frans en Duits kom je een stuk verder. Aantal min puntjes: Eerste dag hadden we koud water, 3x moeten melden! Tevens wilde ze ons geen postzegels verkopen omdat we de kaartjes in het centrum hadden gekocht. Gewoon de reisleider erbij halen, dan kan ineens alles!

Voor een rsutige vakantie

Dennis V., 28-7-2013

Ik was hier met mijn partner en een baby van 14 maanden. Algemeen tevreden: verse en lekkere keuken, mooi en kindvriendelijk zwembad, fijne doch niet opdringerige animatie, altijd wel een ligbedje vrij zowel aan strand als aan zwembad, strand is bewaakt en proper, dranken zijn dik OK, gratis flessen water bij de all-inn, gezellige beachbar voor snacks(elke dag met grill) & drank. Ligbedje stond reeds op de kamer. We hadden zeezicht geboekt maar kwamen eerst in een rijkamertje terecht waarbij je over de daken de zee in de verte zag. Heb aan de receptie aan andere kamer gevraagd en vervolgens een ruimere kamer gekregen met zeezicht. Spa is zeer betaalbaar. Uitstap Zarzis met verkoper van hotel=leuk, doch laat je geen tapijt aansmeren :-)

Minpunten:kamers zijn weliswaar proper,maar kunnen een renovatie gebruiken.Safe hebben we liever op de kamer ipv aan de balie. Personeel in Tunesië(op enkelingen na)mag voor ons socialer en behulpzamer zijn-breek zelf het ijs!

Prijs kwaliteit = GOED :-)

We hebben een aantal aanbieders voor Zephir voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zephir in Zarzis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zephir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zephir scoort een 8.06 uit 10 op basis van 147 reviews.