Hotel Eden Star

Hotel Eden Star
7,5

12 tips over Hotel Eden Star

gistello, 8-12-2014
Boek zeezicht bij voor kleine meerprijs, dan heb je een superkamer. Huur een auto voor 25 euro per dag en ga naar Zarzis markt, Galileo pottenbakkerij, El Ghriba synagoge, Houmt Souk steegjes, en de paleizen van Djerba langs de noordoost kust. Kijk ook naar de 14 daagse weersvoorspelling op Internet voordat je boekt, 't is soms nog 25-30 graden begin december, mss te warm voor sommigen (smile). En als je met twee bent, vraag op voorhand een dubbelbed.
gistello, 8-12-2014
Kijk voordat je boekt even naar de 14-daagse weersvoorspelling in Zarzis. Het kan nog 30 graden zijn eind november - begin december. Mss is dat te warm voor sommigen (smile) ...
Gistelinck Louis, 7-12-2014
Boek een kamer met zeezicht, geen promotiekamer, kost niet zoveel meer. En vraag aan de receptie een kamer niet boven de bar, tenzij je natuurlijk een fuifbeest bent (tot 23 u). Je kunt naar Zarzis markt, dan de pottenbakkerijen in Galilei, verder langs de Joodse El Ghriba synagoge (9-12u en 15-16u) en gaan eten, shoppen en verdwalen in Houmt Souk, de hoofdstad van Djerba eiland. Rij dan verder langs de noordoost kant van Djerba en zie de hotelpaleizen aan de stranden.

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Star voor je op een rij gezet:

Hanne en Stef, 17-8-2014
De woestijnuitstap naar Les Ksours en de rondrit met de quads vonden we zeker de moeite waard!
Lien, 3-8-2013
De quad rit die je kan boeken in het hotel is een echte aanrader..we hebben ons super geamuseerd! mooie dingen gezien!.. Zeker doen!..
Schreiber, 9-6-2013
Als je excursies wil doen, beter misschien met enkele mensen taxi delen. Bus excursies vrij ingewikkeld, weinig tijd op de bezienswaardigheden.

Frie Dumont, 3-6-2013
Djerba is een reisbestemming om uit te rusten en van de zon te genieten. Een daguitstap naar de woestijn hoort er ook bij. Buiten de markt in Zarzis is er niet veel te beleven buiten het hotel. Maar wij hebben ons geen moment verveeld! De mensen van de winkeltjes rond het hotel zijn niet opdringerig. Ze zijn vriendelijk!
Liesbeth, 12-4-2013
Excursie door de woestijn en naar berberdorp is echt leuk.
Glen, 4-3-2013

Moest je overwegen om dit hotel te boeken. Dan raad ik iedereen aan om gebruik te maken van de extra activiteiten. Deze zijn gewoonweg zalig + super goedkoop!

Ik geef 1 vb.: Jetskiën voor 3 u lang voor een spotprijs van 50 €!

Als we ooit terug naar Tunesië komen doe ik het meteen opnieuw!

Wel 1 afrader, het bezoeken van het krokodillenpark. We dachten dat daar ook shows gegeven werden. Maar dit was niet het geval. Gewoon 1 hoop krokodillen op mekaar.

max en anja, 23-11-2012
In Djerba kom je mensen tegen die zeggen in Eden Star te werken, met een gezellig praatje proberen ze je mee te nemen naar een winkel van een familielid. Als je niks wenst te kopen worden ze wat vervelend. Advies : bedek je armbandje van het hotel want het verhaal klopt niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Star voor je op een rij gezet: