Hotel Eden Star

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°22°
Hotel Eden Star
7,5

74 reviews over Hotel Eden Star in het Nederlands

Degelijk hotel qua prijs/kwalitet !

Nicole Vanden Mosselaer
1-4-2015

Het hotel voldeed aan onze verwachtingen qua hygiëne, variëteit van het eten, personeel, zwembad, animatie en ruimte aan het strand. Jammer dat de omgeving er vervallen en vuil bijligt. De directie doet er alles aan om het binnen de hotelmuren proper te houden en slaagt daar goed in.

Voor mij nog zeer veel naar Eden Star gaan

Iris Verwee
5-1-2015

Er zijn dingen die moeten vernieuwd worden maar daar zijn ze mee bezig en je hebt alles wat moet het is heel netjes, prijs , kwaliteit één woord fantastisch!!

Voor mensen die de poezekes er teveel aan vinden wel spijtig Triestige Ambetante mensen die enkel hun eigen graag zien.

Ik ga daar zeer zeker nog heel veel naartoe want het is een hotel met een hart een beetje thuiskomen en altijd ambiance, geen saaie bedoening!!!

Weinig goeds over te vertellen.

Christiaan
3-1-2015

Dit had ik nog nooit meegemaakt. Nul punten voor hygiene. Na 2 het besluit genomen om daar niets meer te eten of te drinken en alles in gesloten verpakking te gaan kopen. Je bent best niet bang van wat beestje (die met een lange staart). Corrupt personeel.

Tjingo

Super hotel - zeer goed verlof gehad

claude_cornil
26-12-2014

Zeer proper hotel, kamer met uitzicht op zee en zwembad super proper wordt dagelijks schoongemaakt, eten heel goed, personeel super vriendelijk en behulpzaam, het is toegelaten te roken in de bar dat vonden wij goed voor de rokers, animatie en de animatoren heel leuk en super sympathieke , prijs kwaliteit is zeker top in order, de massages zijn super goed, dit hotel is zeker een aanrader ( zeker voor de Belgen )

Eén grote vuilnisbelt

Lies
17-12-2014

Eén grote vuilnisbelt en daarop ligt een hotel. Obegrijpelijk dat touroperators zoiets nog willen opnemen in hun aanbod.

Zou goed kunnen zijn als ....

AdriaanVL
12-12-2014

Zou goed kunnen zijn als het personeel vriendelijker en eerlijker was en indien er een minimum aan properheid en hygiene in acht zou worden genomen. Is helemaal geen 4 sterren waard.

Zeer goed strandhotel

François
8-12-2014

Een zeer goed strandhotel,niet nieuw maar proper en goed onderhouden.Op de kamer alles in orde en elke dag volledig gepoetst.Het eten is prima en animatie team is ok.De host van touroperator Didier verdiend een dikke pluim,zelf het kleinste of groot probleem werd door hem direct opgelost.Geen moeite was hem teveel voor ons en de andere gasten.Een hele geruststelling dat ge op zo iemand kunt terug vallen.Het barpersoneel is vriendelijk maar enkele dinars doen wonderen.Buiten het hotel is weinig te beleven maar dit is ook een strandvakantie.Zeker voor herhaling vatbaar.

Een supervakantie

Gistelinck Louis
7-12-2014

Hier in dit hotel voor ieder wat wils. Voor de zonnekloppers met een mooi zwembad en proper strand. Voor de fuifbeesten en de gasten die een danspartner zoeken. Voor het lekkere eten en het galadiner elke vrijdag. Voor de geweldige animatie de ganse dag tot 23 u s' avonds. Voor de kinderen in de miniclub met Winnie. Voor de sportievelingen die hier kunnen surfen, kayakken en catzeilen in de prijs inbegrepen. En als je een probleempje hebt dan kun je altijd terecht bij Didier (Neckermann) en Winnie (animatieteam) en zij doen het nodige als jij ook redelijk bent. Voor uitstappen huur je best een auto voor een volledige dag, 25 euro, als je de weg kent. Het hotel is het ganse jaar open en heeft veel habituees die hier steeds weer terugkeren om te overwinteren, het moet dus wel goed zijn. Doen dus, dit hotel is een echte aanrader. En voor al diegenen die er hier anders over schrijven : als het hier niet goed is, dan is het in Tunesië nergens goed voor jullie ...

Te mijden ...

Jeanine
23-11-2014

Ongehoord, bij inchecken krijg je een vuile kamer waar niets maar dan ook niets in orde is, ook niet het gekochte zeezicht, en dan begint het spelletje als je naar de balie trekt want dan is het onderhandelen, en vooral geld toestoppen om te krijgen waarvoor je al betaald had, echte bandieten het onthaalpersoneel. Daar zijn veel echt lieve mensen aan het werk die flink hun best doen, maar het geheel wordt kapot gemaakt door een paar clowns in kostuum die hun personeel in het openbaar afblaffen en belachelijk maken en ook door het onvriendelijke onthaalpersoneel die je op allerlei manieren bestelen. Sorry voor de personeelsleden die er iets willen van maken, maar ik werd iets te veel bestolen en het zal tot nooit meer zijn.

Niet al te beste ervaring

Mil
15-11-2014

Zeer vuile omgeving, onvriendelijk personeel, uitgezonderd het animatieteam dat voortreffelijk werk levert. Om de één of andere reden wil het baliepersoneel direct in conflict gaan met Nederlandstaligen, hen bedriegen lijkt er een sport. bv. Doe ik een geldwissel 100 euro's omzetten in Dinar, de baliebaas neemt geld in ontvangst en de enige vrouwelijke bediende betaalt de dinars, achteraf op de kamer zie ik dat i ongeveer 50 dinar mankeer, en op kwitantie staat 80 euro terwijl ik 2 briefjes van 50 euro heb betaald. Achteraf hoor ik hetzelfde verhaal van 2 andere Vlamingen. Mijdt die vrouwelijke bediende en haar baas die daar rond 10.00 de tiran komt spelen.

Voor de rest is het erg triestig gesteld met de hygiëne en loopt het vol met zieke mensen aan de diarree en dat is een geur die je daar dus overal in het gebouw tegenkomt.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Star in Zarzis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.