Zarzis

We hebben een aantal aanbieders voor Zarzis voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Zarzis voor je op een rij gezet:

Reviews over Zarzis

ben benieuwd hoe het over 5 jaar hier is.

Seidah
    8-8-2018

Zarzis Medenine is echt een derde wereld land. Ze lopen best wel achter met vele dingen. Je hebt een gedeelte wat van de Franse is en dit gedeelte is echt mooi! We hebben een jetski tour gemaakt van 2 uur en dat was echt vet! de golven waren wel heel erg mooi maar toen we aankwamen bij de BLUE LAGOON in Zarzis, pfff heeeel mooi! echt een aanrader om daar heen te gaan! Als vrouw moet je je wel aanpassen in kleding omdat de mannen zijn hier in de meerderheid en dit is echt een moslim land. Je ziet hier en daar nog bergjes met vuil liggen maar ik denk dat het met de jaren minder gaat worden.

Tja, is Tunesie

Verbeeck m
    8-6-2015

je moet het nemen zoals het is, je bent niet aan onze kust en er ligt overal plastiek enz.. moeten nog veel leren om alles netjes te houden. In het binnenland zie je dat niet omdat er daar geen toerisme is. spijtig voor het milieu, de regering heeft nog werk te doen op dat gebied

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Mijn paradijsje.

wilma baaroun
    7-6-2015

Mooi tot zeer mooi zandstrand,mooie cultuur een andere wereld.Afwerking van de huizen is vaak niet af omdat men daar geen waarde aan hecht.En het verdwaalde plastic moet men maar naast zich neer leggen het werkt daar nu eenmaal niet zo als in Nederland maar ik vind het daar geweldig vooral de gastvrijheid van de bevolking.Vlak voor Zarzis is een prachtige plek Chat Sonja waar het leuk toeven is voor de jeugd in de zomer.Allemaal kleine restaurantjes.

Gereisd Met partner in Sat May 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kon véél beter dit jaar

Van Meerhaeghe Pascal
    26-9-2014

Uitgaansleven is vooral zeer goed in Djerba , in Zarzis is eigenlijk niks te beleven. 1 tip voor zij die de 1e keer gaan naar Tunesia , als m'n een prijs zegt in de winkels , altijd delen door 2 en nogmaals delen door 2 Voorbeeld : 10 Eu = 5 Eu = 2,5 Eu , daarmee start je....en als je prijs tussen de 2,5 Eu ligt en 4 Eu dan heb je een zaak gedaan.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2014

Goede vakantiebestemming!

Hanne en Stef
    17-8-2014

Mooie vakantieplaats, fijne temperatuur maar wij hadden spijtig genoeg niet zo'n mooi stukje zee. Waren veel plaatsen die mooi helder water hadden maar aan ons hotel was de zee maar grauw en met veel algen. We hebben een rondrit met de quad door Zarzis gedaan en denk ook wat daarbuiten. Heel mooi om de verschillende natuurplaatsen te zien en hoe de mensen daar leven. De plaatselijke bevolking is ook erg vriendelijk! Ze hebben wel een gevoel voor humor! Spijtig wel van het vele afval langs de wegen dat er gewoon blijft liggen of verbrand wordt

Gereisd Met partner in juli 2014
Zarzis scoort een 4,2 uit 10, op basis van 304 reviews