Hotel Novotel Tunis Mohamed V

HotelWeer vandaag33°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Tunis Mohamed V voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Novotel Tunis Mohamed V in het Nederlands

Net hotel Europese standaards

Valentijn
23-10-2013

Kom regelmatig in Tunesie en dit is altijd wel een prettig hotel om te verblijven.

Goed en veilig eten en er wordt goed gecontroleerd wie er binnenkomt. Absolute aanrader is het waanzinnig mooie dakterras, kwam daar de laatste keer bij toeval achter. Bovenop het dak zit een prachtig zwembadje.

Ontbijt en avondeten zijn prima. Snelle wifi verbinding om te kunnen werken is gratis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Tunis Mohamed V in Tunis / Borj Cedria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Tunis Mohamed V zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Tunis Mohamed V scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.