Hotel Caribbean World Resort

7.1Goed

Tunesië, Tunesië, Tunis / Borj Cedria

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

266 reviews over Hotel Caribbean World Resort

• 3bianca10-09-2012

nooit meer

S 'nacht aangekomen incheken duurde erg lang , buiten het resort lijkt het net een oorlogs gebied ,ook ligt er overal vuilnis erg vies. Veel buiten brandjes(afval) dat ligt te smeulen en te stinken. Strand valt ook erg tegen vies. Het personeel lijkt er niet zo veel zin in te hebben , de enige die er wat van maakte was de schoonmaakster en de spagetti kok. Eten viel ook erg tegen wij hebben geleefd op pizza/spagetti .Toetjes werd wel veel aandacht aan gegeven. s nacht voelde we ons niet echt veilig, deur van de kamer kon niet met de sleutel op slot, en de schuifdeur kon ook niet erg goed dicht. , ook zijn er veel oost europeanen die denken dat ze de enige zijn, drankje krijg je in vieze blauwe plastic bekers met beschadigde randen .Wij gaan hier nooit meer heen.

Gereisd met partner in september 2012

• 2Duggan Athina15-07-2012

Dit nooit meer

We hadden een erg mooie reis verwacht, jammer dat alles wat ons beloofd was 1 grote leugen was. Het eten was elke dag het zelfde (rijst, kip, soepvlees). Ook de hygiëne was helemaal niet wat het moest zijn. overal vuile glazen en etensresten op het domein. De kamer die we het eerst kregen was een grote ramp. Mieren overal in de kamer, schimmel in de douch en in de airco. Als de airco even oplag hing er een erge stank in onze kamer. Voor alles in het hotel moet men extra betalen, ook voor het drinken. Het drinken dat wordt geserveerd is gewoon water met wat grenadine in. Echte cola en fanta of fruitsap moet men gaan aankopen in de winkel van het hotel. Ook voor ijsjes moet men extra betalen. Dit hotel is echt geen aanrader. Het wordt erg mooi voorgesteld, maar als men uiteindelijk aankomt in het hotel wordt al snel duidelijk dat het allemaal gelogen is. Jammer van de centen die we in de reis hebben gestoken want dat was het echt niet waard.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Britt12-10-2011

heerlijk ontspannen

een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. er zijn 4 zwembaden waarvan 1 betalend (5 dinar= 2,5 euro) dit komt omdat daar de glijbanen zijn en ze willen voorkomen dat de mensen met kinderen daar constant gaan zitten waardoor er geen plaats meer is voor de anderen. Het animatieteam is zeer vriendelijk (maar de meeste zijn ook uit op sex, dus opgepast. als je ze afwijst zullen ze mss nog even proberen maar uiteindelijk laten ze je wel met rust :-) het makkelijkste is gwn zeggen dat je een vriend hebt dan doen ze gewoon tegen je en proberen ze niks) verder is er ook nog een privé strand waar vanalles te doen is. Het eten valt mee in het restaurant zelf vond ik het minder maar er zijn ook aparte kraampjes waar je lekkere pizza kan verkrijgen (is in de prijs inbegrepen dus je moet niet extra betalen) deze zijn tot 16 of 17uur open. 's avonds is er de minidisco (meer voor kinderen) en dan een show opgevoerd door het animatieteam. Het was een zeer toffe vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 10Ricardo van Zutphen24-07-2011

Sept 2010 Echt goed!

Ik met mijn vrouw op dit mooie verbouwde resort. Wij met ons kleine meid kwamen daar in de middag aan en konden nog meegenieten van het warme middageten. Het is allemaal goed geregeld... een geweldig gedreven animatieteam. Eten top, sport top, winkeltjes top, markt top, zwembaden top, animatie overdag en in de avond top. Er is veel gebeurd sinds 4 jaar geleden toen was het erbarmelijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 10Laurien Borgers05-04-2011

ZALIG!

Dit hotel biedt je van alles wat. Relaxerend verwensalon, grote zwembaden, glijbanen en animatie voor de kleinere, sport voor de sportiefsten zoals tennis, salsa, aquagym, beachvolleybal, waterpolo, darts... En dit allemaal all inclusive. Ook zeer lieve mensen. Ook voor een laag loon werken die mensen alsof ze het dubbele van ons verdienen. Voor een prijsje kun je een geweldige vakantie beleven. Zeker een aanrader! Wij gaan alvast terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 10Jurgen14-09-2010

Super Vakantie

Zeer groot hotel, ongeveer 600 kamers. Toch niet het gevoel dat het druk was, met uitzondering van het avondmaal. Formule All-in. Aangekomen op Enfidha, met nog een goed uur bus tot aan het hotel. Hotel licht afgelegen maar dit gaf voor ons geen probleem aangezien we een rustvakantie wilden. Hoofdrestaurant voor ontbijt, middag- en avondeten. 's Avonds ook nog 3 specialtiteitenrestaurants maar hier geen gebruik van gemaakt. Eten steeds in buffet, werd wel wat eentonig maar zeker geen honger geleden. Door de dag mogelijkheid tot pizza, broodje gezond en om 4u steeds koffiekoeken en chocoladebroodjes. Enige opmerking was het gebrek aan service (borden, bestek, glazen) bij het avondmaal. Oplossing: fooi aan onze vaste ober, en tafel stond steevast klaar en gedekt bij aankomst. Vanaf 's ochtends 10u animatie in en rond het zwembad. Geen moment om te vervelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 6raiglot yves28-08-2010

vakantie augustus 2010

et terug 28/08 ,heerlijk weer prachtige zon,na een rit van 1,30 van de luchthaven van enfidha aangekomen in hotel rond 01.OO. mochten nog iets eten in restaurant en dan naar kamer.ruime kamer met terras.S morgens ontbijt en al vlug merkten we de aanwezigheid van oost europeanen (russen polen ;;)blijkbaar moeten die hamsteren want aan hun tafel kan men met tien eten.constant borden en gazen te kort,eten viel best mee maar na een paar dagen merkt men wel recylage van eten,eentonig; driesterren hotel geen vierzembad ok aquapark betalend 5 dinar per persoon per dag,voor zwembadvakantie ok anders valt het tegen ni veel te beleven;personeel is wel vriendelijk maarhebben hun buik ook vol van die nieuwe toeristen (russen)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7ingrid16-08-2010

leuke plek

zijn 8 dagen hier geweest. Hebben een fijne vakantie gehad, jammer dat er buiten het resort niks is. We kwamen 's morgens om half 9 aan, en konden ipv om 3 uur al om half 12 in onze kamer dus geen klagen hierover. Ontbijt is inderdaad eenzijdig maar wat er was was goed. Mensen die klagen over het eten kunnen toch eigenlijk weten dat in deze landen anders gekookt wordt als bij ons. Neem zoals het komt, en je hebt een fijne vakantie. Kamer netjes, dagelijks schone handdoeken. Kortom ons hoor je niet klagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8yvonne16-05-2010

je krijgt wat je betaald

wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel kamers-- mooi uitzicht en proper ( iedere dag schone handdoeken) service -- ging wel ze praten gebrekkig duits of engels eten-- is niet goed ,veel hetzelfde en niet vers TIPJE : neem een kleine waterkoker mee dan heb je in ieder geval gekookt water zonder bacterieen om te drinken , tandenpoetsen of zoals wij , om een lekker kopje oploskoffie te maken. animatie-- geweldig goed met kinderen ( vooral Bicha) al zijn er ook sommigen die je zien als een ticket naar europa, (voor de naieve dames onder ons), ieder dag een goede show. animatie houdt de mensen de hele dag bezig met dansen, aqua-jogging en spelletjes enz enz. uitstapjes-- afdingen zal de moeite lonen zeker 1/3 van het bedrag TIPJE: de piraten boot is echt super nog een tipje laat niets van waarde op je kamer wanneer je daar niet bent, kamer naast de onze werdt ingebroken terwijl kind lag te slapen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Kruishaar26-04-2010

Fijne plek!

In eerste instantie zaten wij in Omar Kayyam. Na enkele dagen eindelijk overgeplaatst naar dit hotel. WAT EEN VERBETERING!! Wat een hygiene en een mooie uitstraling. Personeel bij de receptie is heel vriendelijk, op sommige plekken iets minder. Eten is prima, alleen s'middags minder keus.
    S'avonds erg weinig zitplek, en dat terwijl wij buiten het hoogseizoen gingen. Zelf heb ik animatie werk gedaan dus let ik hier op..kinderclub kan zeker vriendelijker. Het grote zwembad is ideaal, bij de zwembaden is alleen de rand pijnlijk om eruit te komen.

De afstand van het vliegveld tot aan dit hotel is erg lang, Goede tip is dus om een privé transfer te regelen zodat je in één weg rijdt. Tot aan het centrum is het iets verder maar met een leuke TukTuk is het goed te doen. Taxi is ook zeker neit duur, maar ga zeker niet met de eerste prijs akkoord..afdingen lukt gegarandeerd. Het strand ligt direct aan het hotel dus ideaal. Alleen de wekelijkse markt zijn ze erg agressief

Gereisd met vrienden in september 2009

Hotel Caribbean World Resort info