vakanties Tunis / Borj Cedria

Reviews over Tunis / Borj Cedria

Net hotel Europese standaards

Valentijn,
    23-10-2013

Kom regelmatig in Tunesie en dit is altijd wel een prettig hotel om te verblijven.

Goed en veilig eten en er wordt goed gecontroleerd wie er binnenkomt. Absolute aanrader is het waanzinnig mooie dakterras, kwam daar de laatste keer bij toeval achter. Bovenop het dak zit een prachtig zwembadje.

Ontbijt en avondeten zijn prima. Snelle wifi verbinding om te kunnen werken is gratis.

Erik Stronks,
    30-9-2013

Hotel Majestic in Tunis / Borj Cedria is echt fantastisch. Geweldig hotel, lekker eten, mooie ligging dus kortom echt geweldig!

heerlijk ontspannen

Britt,
    12-10-2011

een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. er zijn 4 zwembaden waarvan 1 betalend (5 dinar= 2,5 euro) dit komt omdat daar de glijbanen zijn en ze willen voorkomen dat de mensen met kinderen daar constant gaan zitten waardoor er geen plaats meer is voor de anderen. Het animatieteam is zeer vriendelijk (maar de meeste zijn ook uit op sex, dus opgepast. als je ze afwijst zullen ze mss nog even proberen maar uiteindelijk laten ze je wel met rust :-) het makkelijkste is gwn zeggen dat je een vriend hebt dan doen ze gewoon tegen je en proberen ze niks) verder is er ook nog een privé strand waar vanalles te doen is. Het eten valt mee in het restaurant zelf vond ik het minder maar er zijn ook aparte kraampjes waar je lekkere pizza kan verkrijgen (is in de prijs inbegrepen dus je moet niet extra betalen) deze zijn tot 16 of 17uur open. 's avonds is er de minidisco (meer voor kinderen) en dan een show opgevoerd door het animatieteam. Het was een zeer toffe vakantie.

Alles voor een ontspannen vakantie

Mariska,
    8-10-2011

Prima plek met de mogelijkheid dat als je het resort niet af wilt, voor alles gezorgd is.

Van verschillende restaurants, excursies vanuit het resort, animatie en een heerlijk strand met verschillende watersportmogelijkheden.

Tunis is met de trein of taxi goed te doen.

In het dorpje zelf is er de mogelijkheid tot boodschappen doen, heerlijk en supergoedkoop eten in een steakhouse, thee drinken en waterpijp roken.

Dorp in opbouw, dus buiten het resort weinig vermaak.

Sept 2010 Echt goed!

Ricardo van Zutphen,
    24-7-2011

Ik met mijn vrouw op dit mooie verbouwde resort. Wij met ons kleine meid kwamen daar in de middag aan en konden nog meegenieten van het warme middageten. Het is allemaal goed geregeld... een geweldig gedreven animatieteam. Eten top, sport top, winkeltjes top, markt top, zwembaden top, animatie overdag en in de avond top. Er is veel gebeurd sinds 4 jaar geleden toen was het erbarmelijk.

Tunis / Borj Cedria scoort een 6,8 uit 10, op basis van 47 reviews