Hotel Ras El Ain

8,3

7 reviews over Hotel Ras El Ain in het Nederlands

Aangenaam hotel

Michel, 30-12-2014

Feitelijk meer een "bungalowpark", met eenvoudige, ruime kamers. Goede zwembaden (binnen/buiten), zelfs een bescheiden afvalscheidingsstation. Eten vrij goed, ook een prima bar (wel aan de prijs).

Mooi hotel

keesverhoeven, 24-9-2013

Hotel Ras El Ain heeft een leuke en mooie uitstraling. Ontbijt was goed, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel en de kamers zijn schoon. Het hotel bezocht tijdens rondreis (1 nacht verbleven). Het diner hebben we ergens anders genoten echter medereizigers zeiden dat het eten goed was.

beste hotel in Tunesie tot nog toe

de smeder, 25-7-2009

Ras al ain is echt een prima hotel! Mooie ruime kamers, erg vriendelijk personeel. Goed eten en zeer ruime voorzieningen. Wel Wifi, maar helaas niet tot in de kamers. Verder niets op aan te merken. Het hotel is in ieder geval beter dan enkele 5* hotels in Tunesie waar we ook waren

Magnifiek hotel!

Kenneth, 25-3-2009

Wij vebrleven met onze klas in dit hotel.

Het waw-effect was er zeker aanwezig!

De sfeer was goed, en het personeel deed er alles aan om onze groep het hun naar hun zin te maken.

Bedankt dj, voor de toffe avond!

verde vragen mag je gerust vragen!

Fantastich hotel met vriendelijk personeel

Bennie van Dipten-Vogelsang, 20-12-2008

Hotel ras el ain is een schitterend mooi hotel.

Een goede service,vriendelijk personeel en we hebben er heerlijk gegeten.

De tuinen bij de compelexen maken het een soort melrose place.

Geen opgestapelde bouwwerken op elkaar,maar verschillende paviljoenen,met een binnenplaatsje.

Wij zijn er al enkele keren geweest,en kiezen nu weer voor ras el ain.

We gaan 21 december weg en komen 5 januari terug.

Het hotel heeft ook schitterende aanbiedingen rond de kerst en oud en nieuw.

Met een rijkelijke keuze aan eten,waar voor een ieder wel wat bij zit.

Met groet Bennie van Dipten-vogelsang.

Fantastich

Chris van Dipten, 3-9-2008

We zijn er al meerdere keren een paar weken geweest en het is schitterend. Vooral ook omdta je niet zoals in andere hotel boven elkaar gestapelt bent met muffe gangen, maar het zijn allemaal een soort losse gebouwtjes... heel mooi, schitterende zwembaden, erg goed eten en een zeer uitgebreid buffet. Erg vriendelijk personeel dat werkelijk je hart steelt en een leuke bar die zeker goedkoop is. Helaas geen internetaansluiting op de kamer, maar er is wel een algemene pc met aansluiting, het is wel een azerty toetsenbord.

Prachtig en een aanrader! Het ligt 5 minuten lopen bij de route d'touristique vandaan en een taxi naar het oude centrum kost 3 dinar... das bijna gratis nietwaar.. (1,50 euro)..

Vijf jaar geleden logeerde ik in Ras-El-Aïn

S. van Erp, 23-6-2005

Vijf jaar geleden logeerde ik in Ras-El-Aïn. Prima hotel in traditionele bouwstijl, eenvoudige schone kamers, mooi zwembad, niet druk. Mijn beoordeling is dan ook uitstekend.

We hebben een aantal aanbieders voor Ras El Ain voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ras El Ain in Tozeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ras El Ain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ras El Ain scoort een 8.3 uit 10 op basis van 7 reviews.