1 review over Hotel Palmyre in het Nederlands

groepsreis met kookeiland

willy vanrobaeys
7-10-2011

Tozeur zelf heeft niet veel te bieden, maar het hotel beantwoordde helemaal aan onze verwachtingen. Mogelijks (maar niet zeker) was alles beter verzorgd door het groepsgebeuren met kookeiland, maar toch, prima zwembad, goede kamer en service, en eventuele probleempjes werden asap verholpen. Eten was prima , service ook.

Gereisd Met vrienden in september 2011

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmyre in Tozeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmyre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.