Hotel Dar Ismail

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Dar Ismail

• 8Verhoeven & co05-09-2009

Tussen de Italianen

Wij vonden Dar Ismail zeker geen slecht hotel, maar alles hier is afgestemd op hun massaal aanwezige Italiaanse gasten: het eten, de animatie, enz. Afgezien daarvan was het daar best goed vertoeven: zeer lekker eten, proper, mooie kamers. De "all-in" echter vonden wij zeer miniem: enkel soft drinks zelf te halen aan 2 bars in de uiterste uithoeken van het hotel, eten ver van het buffet, obers mogen u niet bedienen van hotelmanagement - de half- en volpension gasten worden wel bediend! Wij hadden het gevoel dat de "all-in" gast een beetje verwaarloosd wordt omdat ze toch niets meer aan u kunnen verdienen. Ik bedoel dan het management want het personeel is zeer vriendelijk en zij doen ontzettend hun best. Kortom: een goed hotel maar all-in is af te raden!

• 9josef17-08-2007

ja het is de hotel is practig moie ligging met en leuk omgeving.maar de service de receptie moet beter werken en beter hun best doen ik heb eigelyk geboek en betaalt en bevestiged kom ik daar geen kamer was alles vol en moet ik self en ander hotel zoeken ter plek!van mij reservering haden ze de dag van m n vertrek gefaxed aan mijn reisbureau dat het niet door gaat omdat het geld was niet binnen hun rekenning en self vil ik ook daar nog betalen tot de gevraagde bedraag

• 9Shida01-09-2006

Wij waren met onze 2 kids in dit hotel en waren zeer tevreden vooral het restaurant was gevarieerd .

Verder ge geschiedenis van tabarka waar graan naar rome werd gescheept was ook de graanschuur van Rome.

Schone strand gewoon lekker genoten

• 10[email protected]05-09-2005

gewoon prachtig als jij van natuur en gastvrijheid ,moet jij gewoon hier zijn

• 9Hellebuyck_cardon19-05-2005

Wij zijn naar Dar Ismail geweest vorig jaar(Juli)2004. De eerste indruk was overweldigend,Servive,Accomodatie,etc... Alsook was het de derde maal op een rij dat wij Tabarka deden, dit was een tegenslag op grote schaal!!! U mag nooit vergeten dat er in Juli een staatsfeest is van de President van Tunesié.nu: Dar Ismail is 'zon staatshotel.Alles liep naar wens tot op het ogenblik wij plaats moesten ruimen voor de genodigde(Staatsgasten) 'ter gelegenheid van het staatsfeest,een echte schande!! Van Toeristen was er geen!sprake meer,laat staan gastvrijheid,Service,zo hadden wij op een bepaald ogenblik zelfs geen plaats meer in het Restaurant en vlogen alle Toeristen buiten op het gras(naast zwembad) om daar te ontbijten en Dineren(Echt gebeurd!)het was daar Kamperen in openlucht in een Vijfsterren Hotel (stel je voor!) ga daar nooit heen ondanks het prachtige vijfsterren Hotel.

• 9Francis13-03-2005

Wij zijn hier in september 2004 geweest. Het is een mooi hotel met een heel mooi zwembad. Het eten was erg goed en gevarieerd. De bediening erg vriendelijk en het overige personeel was ook heel erg aardig. Het was overal schoon. Er was een prive strand met security. Animatie was niet aanwezig. In september was het erg stil, dus 's avonds was het gewoon saai. Als je een rustige vakantie zoekt ben je hier op het juiste adres.

0 tips over Hotel Dar Ismail

0 vragen over Hotel Dar Ismail

• Eten en drinkenLunch
      • RokenToegestaan

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages