Hotel Thalassa Sousse

• Sauna

286 reviews over Hotel Thalassa Sousse

• 2019
    6Rilana van Boxel31-10-2019

Prima vakantie gehad voor dat geld

Natuurlijk zijn er wel minpunten aan dit hotel, maar het is echt niet zo rampzalig als de mensen hieronder omschrijven.

minpunten: -In het restaurant zijn te weinig borden en bestek -Het eten is vrij eenzijdig en vooral zoutloos -De bekers bij het zwembad worden gewoon onder stromend water afgespoeld en zijn dus niet heel schoon -Weinig personeel achter de bar waardoor er vaak rijen ontstaan. -Mensen bij de receptie zijn vriendelijk maar doen weinig met klachten of vragen -Hygiëne in de horeca blijft wel wat achter Pluspunten: -Tunesen zijn gek op Hollanders! Ook op het strand spreken ze je vaak aan. -Als jij gewoon beleeft bent tegen het personeel doen ze alles voor je -Het zwembad en aquapark zijn geweldig! Superleuke glijbanen. Ook een hoop glijbanen waar je met een band vanaf gaat. De badmeester zorgt ervoor dat iedereen netjes zijn band aan de volgende geeft, zodat er geen ruzies onderling ontstaan -Kamers zijn groot en schoon

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 2018
    3Anne05-10-2018

Nooit meer

Geen aanrader! Afgelopen 15 jaar in veel all in hotel geweest maar dit is echt het meest slechte hotel ooit... service is erg slecht! Elke avond buiten het hotel gegeten aangezien het eten niet te eten was. Vlees is niet doorgebakken, eten is koud, minimaal half uur in de rij staan voor je eten, dan nog zeker 20 minuten wachten bij de bar voor je drinken wat je dan ook nog eens lauw krijgt en zonder prik. Vodka smaakt niet naar vodka en frisdrank smaakt nergens naar. Schoonmaak is vreselijk, elke dag moet je achter de schoonmakers aan voor nieuwe handdoeken en wc papier. In 11 dagen tijd geen een keer schoon bedden goed gekregen. WiFi kost geld, water flessen alleen te krijgen via bonnetjes. Zelf eten en drinken gekocht uiteindelijk. Enige wat mooi is van dit hotel is de ligging. Glijbanen zijn leuk maar ook alleen op bepaalde tijden aan. Personeel is alleen aardig zodra je fooi geeft. En volgestampt met asociale Russen...

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

3Kat07-06-2015

Dit nooit meer

Het personeel doet het werk alleen voor de fooi.Het eten is verschrikkelijk:verbrand vlees en vis,niet goed gebakken pannenkoeken,de stoofvlees niet altijd gaar!Flessen water geven voor de speciale coupons dat we krijgen bij de aakomst ( 7 stuks voor 14 dagen, het is raar).Het is geen minibar dagelijks gevuld met fles water! De schoonmaakservice, verandering van handdoeken in de kamer en beddengoed was echt ramp voor ons. Het kindje sliep in de middag maar het bordje op de deur "niet storen" betekent niets voor de lokale schoonmakers.Ze kloppen een keer en onmiddellijk openen de deur met zijn sleutel. De schoonmakers maken veel lawaai zoals animatoren.Het is geen kindervriendelijke accomodatie. De speeltuin bestaat uit een hek en oude glijbaan zonder trap. Er was nieks aan te spelen. Kindjes onder 3 jaar waren bessmetten Hand-Voet-Mond-ziekte in het zwembad.De vuile kinderstoelen in het restaurant. Binnenzwembad is 30°С Via het balkon kunnen jullie buren bezoeken (zie foto)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Irene Ramos10-05-2015

Leuk hotel

Wij hebben genoten van ons verblijf in het hotel. Onze kamer was netjes en schoon. De service was goed. Het eten was goed en wordt netjes geserveerd. Het zwembad en de glijbanen zijn geweldig. Het animatieteam is erg leuk. Zij proberen het de gasten erg naar hun zin te maken. Natuurlijk zijn niet alle personeelsleden even enthousiast, maar dat heb je overal. All inclusief is hier heel de dag door drinken. ontbijt, lunch en avondeten. Er is veel keuze. In de middag hebben ze kleine snacks. Het is dus geen Ultra All inclusief formule.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 3Jeroen14-10-2014

Ongelofelijk :S

Wat een groot drama daar. De glijbanen hielden me op de been daar. Wat een volk. Eerst fooi geven en daarna pas service krijgen. All Inclusive? Bij lange na niet. Geen kluis in de kamer tenzij je betaald, geen koelkast in de kamer tenzij je betaald, geen internet tenzij je betaald enzovoort. Je krijgt aanmaak cola zonder prik tenzij je betaald :S Wat een graf park (excuus voor mijn taalgebruik maar ik hou het zo netjes mogelijk). Ook touroperator ga ik hier nog over inlichten :S

Het zwembad en glijbaan zijn echt super en dat is ook echt het enige aan dat hele park. Ook het volk wat er op af komt is dramatisch. Bij de glijbanen wordt verwacht dat je netjes je bandje af geeft als je gegleden hebt maar Engelse en Russen trekken zich er niets van aan. Tot ruzie toe.

Voor een normale behandeling van all inclusive raad ik mensen aan om naar Turkije of Egypte te gaan (als het weer veilig is).

Gereisd met vrienden in september 2014

• 7À21-08-2014

Goed en minder goed

Jammer dat gast hieronder schrijft dat mensen hun respect moeten bijstellen als ze min punten omschrijven, ieder betalende gast ervaart zelf hoe zijn vakantie verlopen is. Pluspunten|: mega zwemparadijs, super leuke en goede animatie,mooi strand en fijne zee, mooi groot complex voor ieder wat wils. Receptie pakt problemen direct aan.

Minpunten:dagelijks geen water om te douchen, receptie bellen,sturen dan monteur en dan pas weer water,8 dagen achtereen hinder vangehad..slechte schoonmaak. Alles draait om geld vooral op strand en restaurant. Op strand worden standaard 40 procent van de ligbedden door personeel bezet gehouden. In restaurant duidelijk zichtbaar wie vooraf fooi hebben gegeven, drinken wordt dan verzorgt tafel wordt afgeruimd, zuiver bestek enz. Naar ons inziens geef je fooi als je vriendelijk geholpen wordt en niet op voorhand al voordat je bediening gehad hebt..managers hebben dit wel in de gaten en doen ook zeker hun best. Kortom: leuk complex voor een weekje zon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Irma12-08-2014

Fantastich-prachtig-spannend park.

Ik snap de negatieve verhalen niet. Ik denk dat je de verwendheid die je zelf bezit bij moet stellen en dan moet er respect voor in de plaats komen. Wat deze mensen allemaal wel niet voor je willen doen. Gun ze iets van je eigen rijkdom al is het maar 1 dinar en je wordt behandeld als een koning en koningin. Overal kun je iets vinden wat je niet aan staat tja dan moet je lekker in je eigen landje blijven. Na 22 jaar ging ik maar weer eens op vakantie, ik ga geloof ik nu maar elk jaar hier naar toe. Ik vraag me af wie en welke plek dit kan overtreffen. Veel animatie en mijn man heeft zelf nog meegedaan in een toneelstuk prachtig. Je wordt overal bij betrokken en je kunt natuurlijk duidelijk aangeven of je wel of niet mee wilt doen. Overal beveiligers en oppassers bij de glijbanen en rondom de zwembaden. Na 22 jaar wikken en wegen of ik wel of niet en keer op vakantie zou gaan kies ik voor volgend jaar weer voor dit park.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 6Wadu12-07-2014

Helaas

Bij aankomst geen kamer voor de 3 families die er aankwamen.. Uit vrije wil in de lobby overnacht ipv een ander hotel voor 1 nacht. Ook in de loop van de vakantie nog mensen die hetzelfde meemaakten. Afgeleefde kamers maar wel redelijk proper na fooi aan schoonmaakster. Eten is een ramp vergeleken met onze vakanties in Turkijje . Weinig variatie in het eten. Meestal lauw en soms echt wel koud (kinderbuffet). Was ramadam en meeste personeel was hopeloos tenzij je fooi geeft. Zwembaden en glijbanen wel super voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9fam. van Laerhoven12-05-2014

Fantastisch hotel

Wij hebben een fantastische week gehad in een geweldig hotel. de verzorging is prima evenals de kamers. vriendelijk personeel dat goed voor je zorgt en ook aan de vele zwembaden wordt uitstekend op de kinderen gelet. ook het strand is fantastisch en ook hier is het toezicht goed verzorgd. Dit hotel is zeker voor een familie met kinderen aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9marco09-05-2014

super! aanrader voor alle leeftijden

wij, met 3 kids( 19 16 en 12 jaar) hebben een ongelooflijke tijd gehad! Enorm behulpzaam personeel, animatie( wo Sam, Kiko en Saida) doen alles om he het naar de zin te maken. Geef een keer een fooitje( 0,50 euro) doe niet zo gierig! Eten: geweldig! de a la cart is wat minder maar voor hun begrippen goed. Lachen is het toetje: Mixed Fruit! Neem je dat dan krijg je.....een appel een sinasappel en 2 aardbeien ongeschild wel te verstaan op je bord!! Dat is pas humor! Waterpark zelf overtreft je stoutste dromen: van keihard naar beneden in een duoband tot rustig voor kleintjes. Al met al.... wij zouden gerust na onze 11 dg nog 11 dagen willen blijven. En in mei: al lekker een graad of 25!

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés4

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen